Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Flott med lyddempknapp så man slipper høre den hælvetes lydstøyen.....slutt og mas om den for***te soveposeindexen or I break your back & f**k your a** , makes you humble >:(

Lenke til kommentar

Katta "mi". Eller den som bor i samme hus som meg. Den hører egentlig til eks-stemoren min, men hun har flyttet med mine søsken til Spania, så den bor med meg og min far. Nå er pappa nede å besøker ungene og tro du ikke den faens katta er dårlig? Nå kommer det noen å skal hente katta og ta den med til legen, men hun har ikke fått vært ute på snart et døgn, så hun maser som FAEN og vil ut.

 

Folkeskikk, hvor er den?! :p Grusomt irriterende å høre på katta whine så jævlig.

Lenke til kommentar

Britisk humor.

Med noen unntak SELVFØLGELIG.

 

Det som irriterer meg er stort sett de humorseriene som går på BBC entertainment.

Stort sett bare overdrevet, overspilt og BRITISK.

 

Og fokuset ligger på at karakterene skal være så dumme og sprø som mulig, og ikke på at de skal si f.eks geniale ting / i det hele tatt morsomme ting.

 

Elsker britisk humor, uansett hvor toalettish den måtte være! Skyt meg om du vil!

Lenke til kommentar

Dagens irritasjonsmomenter:

 

Dreit meg ut bigtime på skolen idag når jeg skulle ha Powerpointfremlegg om karbohydrater. Glemte selvfølgelig å lagre den oppdaterte versonen av fremlegget på minnepennen igår kveld så jeg begynte å legge frem et halvferdig sadodokument som knapt hadde sammenheng med det jeg sto og sa.

 

Random fittekjerring som sitter og stirrer i tysktimene. Det er ikke noe følelser inne i bildet (håper jeg), det er bare et tomt kukblikk. For at vedkommende skal slutte å stirre må jeg stirre tilbake og spørre hva faen hun vil, men det går ikke mange minuttene før hun begynner å stirre igjen.

 

Ganske blakk for tiden. Det er vel mer generelt enn bare for idag, men det gikk liksom akkurat opp for meg. Jeg må få meg en jobb snart.

 

Det irriterer meg at jeg må knø meg til å finne en jobb. Når jeg eventuelt har giddet det sitter jeg vel på lageret til Rimi.

 

Søknaden min på videregående skole ble sendt i retur på grunn av noe som var feil, så jeg må søke på nytt ikveld. Hvorfor ikke programmere en slags jævla feilmelding som popper opp hvis noe ikke stemmer når man er ferdig å fylle ut det fittesvære søkeskjemaet så man slipper å gjøre hele opplegget om igjen? Fuck off, vigo.no!

Lenke til kommentar

Enkelt og greit: Bloggere og bloggene dems. Spesielt den nye trenden der veldig mange folk (blandt begge kjønn) lager seg en blogg. Ingen bryr seg om livet deres. Argh.

 

Vel - tydeligvis er det noen som gjør det. "Ordentlige" bloggere kan man på nød lese, de er på en måte mer akseptert enn de nye newbiene som skal blogge om absolutt alt som hender i livet dems. Føler en inner rage bare jeg tenker på dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...