Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser virkelig ikke vitsen med hytter som er helt likt som huset hjemme. Kan like så godt kjøpe rullegardiner med annen utsikt på og holde deg hjemme.

Så enig!

Nei, takke meg til koselig, lita tømmerhytte pokker i vold unna folk, uten strøm eller innlagt vann e.l., og uten signal for mobil. Per-fuckings-fekt! Men neida ><

Lenke til kommentar

Man kan som regel ringe 112 uansett hvor man er (110 og 113 går ikke), men jeg føler det er tryggere å;

a) Få direkte kontakt med den instansen jeg trenger i.

b) Vite at det er dekning. På en eller annen måte er 'det går sikkert an å ringe 112 her' ikke like betryggende som å vite helt sikkert at 'her er det 3 streker om jeg bare skrur på telefonen'.

 

En annen ting er at det kan være greit å kunnet kontakte familie om man er f.eks. værfast.

Lenke til kommentar

møkka folk som ikke vet hvordan de bruker en dass!!

 

-mas vasker nede i skåla etter seg med kosten siden av dass hvis det er noe ekkelt igjen etter man har dratt opp.

-man fjerner tisseflekker på do ringen

-man bruker IKKE siste delen av toalettpapiret og ikke henter noe nytt

-og LUKK IGJEN DET HELVETTES LOKKET.....

 

og ja det er faktisk lov å vaske dassen mere en en gang i året :cry:

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Facebook-trendene. Energi-drikker og "vis 1 person joiner så skal jeg løpe naken jenom Oslo!". Det er Facebook-cancer!

 

 

Desto ferre personer som du vil skal bli med i det stygge facebook-gruppa di, desto mer vil du det selv! Trenger du motivasjon så kan du finne det en annen plass og ikke spamme profilen min med de jævla invitasjonene!

 

 

Forstår ikke hvorfor jeg er på Facebook en gang, det er like mye søppel som Twitter!

Lenke til kommentar

Når vi er inne på Facebook, grupper som denne: http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=27128344648&ref=nf

 

Herregud så irriterende. Også over 14000 medlemmer da gitt!

 

Noe som er svært irriterende i noe som allerede er irriterende (les. facebookgrupper) er skrivefeil! Ikke små grammatiske blundere som vi alle gjør, men stygge gjentakende feil gjennom det hele. Det verste er at jeg faktisk tror at folk rett og slett ikke gidder å tenke. I denne gruppa slo det tilogmed over på svensk(!) til tider.

 

Når det er sagt så kan jo enkelte ha dysleksi og er da unnskyldt, men 9 av 10 skriveleifere tror jeg rett og slett er noen late sabber som ikke har giddet å sette seg inn i elementær grammatikk, eller for den saks skyld ikke evner å tilegne seg et retteprogram. En funksjon som også mange nettlesere har forresten.

Lenke til kommentar

Njæsh, jeg synes det er digg å måtte gå en kilometer opp på fjellet bak hytta for å få signal på mobilen. Først da føler jeg meg helt frigjort. Vel vitende om at jeg virkelig ikke gidder å klatre opp på et fjell bare for å ringe, da er det bedre å bare chille på hytta med gamle tegneserier, gå tur, fiske, ro eller hva annet jeg tar meg til på hytten.

 

Jezez, enda ikke noe informasjon om hvor pakken min befinner seg!

Tar da vel ikke 4 dager og få den pakken fra Oslo til Steinkjer!?

Da jeg bestilte meg ny PC, tok den 2 uker å få den fra Oslo til Steinkjer. -_-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...