Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ting som irriterer:

 

- Bli vekket av musikk klokka 11.00 en lørdagsmorra etter en mildt sagt JÆVLIG uke med prøver og sjit.

- Folk som ikke klarer å holde kjeft på skolen og MÅ finne på noe dritt i timen istedenfor å faktisk bruke tiden. Senere når de kommer hjem klager de på "for dårlig tid". MEG I RÆVA.

- Folk som står 0,1cm utenfor dørene mot bussterminalen i byen og som absolutt MÅ røyke akkurat der.

- Folk som ikke gidder å høre.

- Kamerater som ikke møter opp når man har avtalt tid til å spille på.

- "Venner" som brått er venn med deg for å låne penger. Pengene får man aldri igjen selvfølgelig.

- Å være blakk

- Se skikkelig gode tilbud på nett og se "Disponibelt på konto: 13,-"

- Lillebror som alltid skal whine så fort jeg tar på han, men som ikke gjør det når kamerater av meg gjør det. Får lyst til å stikke noe opp endetarmen på'n da.

- Folk som tar seg selv høytidelig.

- Toyota mennesker som kjører 50 i 70 sona når det er bra føre.

- Hater å stå 30min i kø etter 8timer skoledag.

- Hater å bli dulta i beina (de som gjør det med vilje)

- De som ikke godtar et nei for et nei.

- Folk som ikke respekterer meg når jeg sier at jeg ikke vil bli skutt av en sprettert i klassrommet. (Endte med at jeg hev sprettern ut av vinduet fra 3 etasje >.>)

- Fulle busser.

- At IW enda ikke har fikset G18 Akimbo

- At DICE ikke har fått fikset en "1 Granat only" funksjon. Å bli spammet med nades når man skal rez'e venner i BF2 ER IKKE GØY.

 

 

And the whining continues:

 

- Folk som ikke har "guts" til å si "Jaggu har du rett likavel" når de tar feil.

- Volvo 240 og 740 m/ folka inni selvfølgelig.

- Folk som ikke kan rettskriving og man må spøre for å dobbeltsjekke det hun/han skrev.

- Dørene på skolen som man får statisk elektrisitet av HVER gang man tar på de.

- At reguleringen stikker som f inn i tannkjønnet. Udigg.

- Jeg uheldigvis kommer på gruppe med en jævel som lar alt arbeidet falle i mine hender. Og jeg tillater det. *grøss*

 

Men det aller verste, der og da fikk jeg seriøst lyst til å slå til vedkommende som gjorde det.

Hadde koblet opp en motor hvor vi skulle ha start og stopp fra 2 steder. Skulle også være dreieretningsvender. Dette er 3-faset anlegg som gjør at om 1 fase er koblet ut så fungerer ikke motoren.

 

Hadde som alltid før jeg slår på sjekket at sikringer og alt er i boks. Hadde også tatt sluttkontroll. Men før jeg skrur på anlegget så må jeg på dass. Jeg gjør dette og når jeg skrur på anlegget så fungerer ingenting.

Jeg spurte sidekameraten om han hadde gjort noe "Neida. Hadde ikke gjort noe han".

Tok meg 1 time med fikling på anlegget før jeg innså at DEN ENE FASEN PÅ ANLEGGET VAR KOBLET UT!...

 

 

Ja, jeg liker å whine :D

Lenke til kommentar

  • At 2 av 3 vekkeklokkeløsninger sviktet i morges
  • At jeg ikke klarer stå opp i tide
  • At Tbanen står stille
  • At bussen er forsinka
  • At hodetelefonene mine gikk istykker
  • At hodetelefonene mine ikke funka ordentlig etter at jeg hadde brukt mange timer på å reparere dem
  • At det ikke finnes rett-i-koppen/nudler/etc som ikke er proppfullt av maltodextrin og glutamat
  • At forumet er tregt
  • At det står «Blogg om dette» under hver eneste post

 

Liker denne tråden :)

Lenke til kommentar

Mine hodetelefoner er like ved å gå i stykker. Jacken henger i en syltynn tråd av en ledning, og jeg er sikker på at hvis enda et nanofragment av en basslyd nå transporteres fra mp3-spilleren til hodetelefonene eksploderer hele driten.

 

Jævla Koss PortaPro. Selve hodetelefonene er forsåvidt helt greie i forhold til prisen (bortsett fra at jeg våknet til at den ene "klokken" hadde blitt knekt av etter en fuktig kveld, men fylla har skylda, eller hur?), men hvorfor i satan må de lage ledningene og jacken så jævlig pinglete? Jeg er på mitt tredje PortaPro nå, de to forrige ble ødelagt av samme grunn - kabelbrudd med jacken. Jeg kan ikke ligge i sengen med laptopen og hodetelefonene i en time uten at jeg plutselig merker at dritten holder på å bli slitt av. Hadde de bare laget den stakkarslige jacken slik hadde verden vært et dobbelt så ålreit sted å eksistere i.

 

God bless årsgaranti though!

Lenke til kommentar

folk som camper... Og folk som lager idiotiske grupper på facebook som "Vi som vil ha freia påske egg, i 200g plater", også er det 100,000 medlemmer der... :O

 

Jeg vurderer faktisk å lage grupper som protesterer mot slike ting.

 

"Nei til 200grams Kinder Maxi-plate!"

"Nei til tyggis med Urge-smak!"

 

Bare for moroskyld selvsagt, men det hadde vært artig å se hvor mange som faktisk hadde meldt seg inn og hvor mange idioter som hadde reagert negativt og protestert og styrt verre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...