Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Når folk tydeligvis har fått et intrykk av at jeg kan mer enn jeg kan, og blir irriterte og tror jeg er lat siden jeg ikke gidder (Les: kan) hjelpe dem.

 

Jeg irriterer meg at jeg er hele familiens og "vennene mine" sin techsupport. Greit nok at jeg liker utfordringer og datamaskiner, men snakk om utnyttelse!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når folk tydeligvis har fått et intrykk av at jeg kan mer enn jeg kan, og blir irriterte og tror jeg er lat siden jeg ikke gidder (Les: kan) hjelpe dem.

 

Jeg irriterer meg at jeg er hele familiens og "vennene mine" sin techsupport. Greit nok at jeg liker utfordringer og datamaskiner, men snakk om utnyttelse!

 

Og som regel er det enkle ting de egentlig fint kunne klart selv :p

 

Men ellers irriterer jeg meg over en jeg går i klasse med... klager på nordmenn og etter endt utdanning skal han flytte hjem igjen! Lenge leve utnyttelse :D

Lenke til kommentar

Folk på dagbladet.no som på død og liv MÅ diskutere i det endelause, uansett kva sak det handlar om. Spesielt når religion bli tatt opp i kommentarfeltet, utan at det har noko med saka å gjere. Vips, så har vi 500 sider med rune fardal og diverse andre kjenningar som kjem med den eine nedlatande kommentaren etter den andre.

 

Det irriterar også med folk som meinar at den og den nettavisa er bullcrap, og må dele dette med meg. Eg er fullt klar over meiningane dykkar, eg klarer meg utan nokon "derfor leser man *namn på anna avis* istedenfor DB!"

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...