Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

haha, stakars mr fighter. En fjortis med masse sinne som han bare må få ut. Han må kværulere, han vil fremstå som erfaren. Men han er så lett å se igjennom. Stakars så sinna.. Helvette så dumme alle er ikke sant?`

 

jeg bare er best ikke sant? FTW WTF ROFLMAO Lol.

 

ja jeg er seriøs

Endret av ad.pro.pl.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De som spiller poker er ikke dumme. Jeg har tjent flerfoldige tusen på det.

 

 

Hvor får du i fra at poker spillere kan spille vekk pengene sine? Det er snakk om å satse 10 kroner for en turnering. Nå kommer du sikkert med påstander som " men du satser jo bare mer å mer ettersom du taper" , nei det går ikke ann, fordi de lar ikke deg sette inn mer enn så og så mye.

En: Du kan umulig ha tjent flerfoldige tusen på poker, ettersom du ikke i det hele tatt har fått med deg at det går ann å sette inn mer enn "så og så mye", og dessuten at "så og så mye" blir mye penger til slutt.

Jeg kjenner flere pokerspillere som har tapt alt, inklusivt megselv, flere ganger. (Alt er snakk om penger, ikke eiendeler eller lignende)

 

To: Du er heller ikke gammel nok til å spille poker faktisk, så her tror jeg bare du skryter på deg. (Ja, jeg vet at jeg heller ikke er gammel nok. Men jeg spiller heller ikke poker på nett.)

 

 

Folk som Slåsskjempen her irriterer meg, idioter som tror at WoW ødelegger livet til folk.

Roidraginga hans irriterer meg også.

Lenke til kommentar
De som spiller poker er ikke dumme. Jeg har tjent flerfoldige tusen på det.

 

 

Hvor får du i fra at poker spillere kan spille vekk pengene sine? Det er snakk om å satse 10 kroner for en turnering. Nå kommer du sikkert med påstander som " men du satser jo bare mer å mer ettersom du taper" , nei det går ikke ann, fordi de lar ikke deg sette inn mer enn så og så mye.

En: Du kan umulig ha tjent flerfoldige tusen på poker, ettersom du ikke i det hele tatt har fått med deg at det går ann å sette inn mer enn "så og så mye", og dessuten at "så og så mye" blir mye penger til slutt.

Jeg kjenner flere pokerspillere som har tapt alt, inklusivt megselv, flere ganger. (Alt er snakk om penger, ikke eiendeler eller lignende)

 

To: Du er heller ikke gammel nok til å spille poker faktisk, så her tror jeg bare du skryter på deg. (Ja, jeg vet at jeg heller ikke er gammel nok. Men jeg spiller heller ikke poker på nett.)

 

 

Folk som Slåsskjempen her irriterer meg, idioter som tror at WoW ødelegger livet til folk.

Roidraginga hans irriterer meg også.

 

 

Hos noen banker, stopper de deg i å sette inn mer, jo. Og du spiller ikke på nett? hvordan vet du noe om det da? Og jeg er ikke gammel nok.. neinei.. haha. Tror du noen bryr seg om det? Registrer kontoen på faren din eller mora di, så er du plutsli gammel nok ;)

Og nei, jeg skryter meg ikke bare på det.

Lenke til kommentar
Jeg evner også å himle med øynene over folk som mener jeg burde være glad for at andre ukjente personer vinner mer penger enn de har godt av.

Det kunne like godt ha vært deg. Men hey, jeg klandrer ikke misunnelsen din, vi lever tross alt i narsissismens tidsalder der ditt er ditt og mitt burde være ditt. Du burde dog vurdere å gjøre noe med den bitterheten samt den fraværende sympatien - veien derifra og til psykopat skal visst nok ikke være så lang :)

Lenke til kommentar
De som spiller poker er ikke dumme. Jeg har tjent flerfoldige tusen på det.

 

 

Hvor får du i fra at poker spillere kan spille vekk pengene sine? Det er snakk om å satse 10 kroner for en turnering. Nå kommer du sikkert med påstander som " men du satser jo bare mer å mer ettersom du taper" , nei det går ikke ann, fordi de lar ikke deg sette inn mer enn så og så mye.

En: Du kan umulig ha tjent flerfoldige tusen på poker, ettersom du ikke i det hele tatt har fått med deg at det går ann å sette inn mer enn "så og så mye", og dessuten at "så og så mye" blir mye penger til slutt.

Jeg kjenner flere pokerspillere som har tapt alt, inklusivt megselv, flere ganger. (Alt er snakk om penger, ikke eiendeler eller lignende)

 

To: Du er heller ikke gammel nok til å spille poker faktisk, så her tror jeg bare du skryter på deg. (Ja, jeg vet at jeg heller ikke er gammel nok. Men jeg spiller heller ikke poker på nett.)

 

 

Folk som Slåsskjempen her irriterer meg, idioter som tror at WoW ødelegger livet til folk.

Roidraginga hans irriterer meg også.

 

 

Hos noen banker, stopper de deg i å sette inn mer, jo. Og du spiller ikke på nett? hvordan vet du noe om det da? Og jeg er ikke gammel nok.. neinei.. haha. Tror du noen bryr seg om det? Registrer kontoen på faren din eller mora di, så er du plutsli gammel nok ;)

Og nei, jeg skryter meg ikke bare på det.

For jeg kjenner folk som spiller online, har spilt online selv, men ga det opp siden jeg ikke har eget visakort.

Hvilke banker? For jeg kjenner ikke til noen banker som plutselig stopper deg å sette inn mer på nettet, det har de faktisk ikke lov til.

Lenke til kommentar
De som spiller poker er ikke dumme. Jeg har tjent flerfoldige tusen på det.

 

 

Hvor får du i fra at poker spillere kan spille vekk pengene sine? Det er snakk om å satse 10 kroner for en turnering. Nå kommer du sikkert med påstander som " men du satser jo bare mer å mer ettersom du taper" , nei det går ikke ann, fordi de lar ikke deg sette inn mer enn så og så mye.

En: Du kan umulig ha tjent flerfoldige tusen på poker, ettersom du ikke i det hele tatt har fått med deg at det går ann å sette inn mer enn "så og så mye", og dessuten at "så og så mye" blir mye penger til slutt.

Jeg kjenner flere pokerspillere som har tapt alt, inklusivt megselv, flere ganger. (Alt er snakk om penger, ikke eiendeler eller lignende)

 

To: Du er heller ikke gammel nok til å spille poker faktisk, så her tror jeg bare du skryter på deg. (Ja, jeg vet at jeg heller ikke er gammel nok. Men jeg spiller heller ikke poker på nett.)

 

 

Folk som Slåsskjempen her irriterer meg, idioter som tror at WoW ødelegger livet til folk.

Roidraginga hans irriterer meg også.

 

 

Hos noen banker, stopper de deg i å sette inn mer, jo. Og du spiller ikke på nett? hvordan vet du noe om det da? Og jeg er ikke gammel nok.. neinei.. haha. Tror du noen bryr seg om det? Registrer kontoen på faren din eller mora di, så er du plutsli gammel nok ;)

Og nei, jeg skryter meg ikke bare på det.

For jeg kjenner folk som spiller online, har spilt online selv, men ga det opp siden jeg ikke har eget visakort.

Hvilke banker? For jeg kjenner ikke til noen banker som plutselig stopper deg å sette inn mer på nettet, det har de faktisk ikke lov til.

 

Sparebanken

Lenke til kommentar

Folk må være så vennlig å kutte ut personkjeklingen, dere saboterer og ødelegger tråden. Mods og admins er også kjent for å være ekstra irriterte på søndager, og spesielt i en tråd som dette. So be nice :)

 

Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert.

Lenke til kommentar
Jeg evner også å himle med øynene over folk som mener jeg burde være glad for at andre ukjente personer vinner mer penger enn de har godt av.

Det kunne like godt ha vært deg. Men hey, jeg klandrer ikke misunnelsen din, vi lever tross alt i narsissismens tidsalder der ditt er ditt og mitt burde være ditt. Du burde dog vurdere å gjøre noe med den bitterheten samt den fraværende sympatien - veien derifra og til psykopat skal visst nok ikke være så lang :)

Ahhh fint at noen har glede av å leke hobbypsykolog =P

 

Sjekk ut dette btw

http://www.klikk.no/mote/trender/article460730.ece

Luksusvesker til 15 mill mens f.eks. unger dauer av sult andre plasser. 40k for ei jævla veske! Argh, må slutte å klikke inn på sånt.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Sjekk ut dette btw

http://www.klikk.no/mote/trender/article460730.ece

Luksusvesker til 15 mill mens f.eks. unger dauer av sult andre plasser. 40k for ei jævla veske! Argh, må slutte å klikke inn på sånt.

 

Likevel gir hun (og ektemannen) mer penger til veldedighet i løpet av et år, enn du gjør i hele livet ditt. Forsvarer henne ikke, for det er litt høl i hodet å bruke 15 mill på vekse, men du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Det var en gang for noen hundre år siden at det skulle samles inn penger til ei kirke. Tror det var i Italia. Da var det en haug av folk som ga en masse penger. Det kom ei fattig dame, som ga enormt lite, men likevel nesten alt hun eide. Da var det en som trakk hun fram og ropte "Se, denne kvinner gir av sin fattigdom, mens dere gir av deres rikdom".

 

Husker overhodet ikke denne historien rett, men poenget var uansett rett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...