Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det betyr ikke at det automatisk ødelegger livet til folk.

 

Det finnes mennesker som spiller vekk formuen sin i poker, betyr det at alle som spiller poker er dumme i hodet?

 

Nei, når sa jeg at de som spilte wow var dumme? Jeg sa de var no-lifere. Ikke noe mer. Og, nei. De som spiller poker er ikke dumme. Jeg har tjent flerfoldige tusen på det.

 

Siden folk kan ødelegge livet sitt så er WOW-gamers = No-lifers

Siden folk kan spille vekk pengene sine på poker er Poker-spillere = Helt normale mennesker.

 

Jeg forstår meg erlig talt ikke på logikken din, beklager.

Lenke til kommentar
Det betyr ikke at det automatisk ødelegger livet til folk.

 

Det finnes mennesker som spiller vekk formuen sin i poker, betyr det at alle som spiller poker er dumme i hodet?

 

Nei, når sa jeg at de som spilte wow var dumme? Jeg sa de var no-lifere. Ikke noe mer. Og, nei. De som spiller poker er ikke dumme. Jeg har tjent flerfoldige tusen på det.

 

Siden folk kan ødelegge livet sitt så er WOW-gamers = No-lifers

Siden folk kan spille vekk pengene sine på poker er Poker-spillere = Helt normale mennesker.

 

Jeg forstår meg erlig talt ikke på logikken din, beklager.

 

 

Hvor får du i fra at poker spillere kan spille vekk pengene sine? Det er snakk om å satse 10 kroner for en turnering. Nå kommer du sikkert med påstander som " men du satser jo bare mer å mer ettersom du taper" , nei det går ikke ann, fordi de lar ikke deg sette inn mer enn så og så mye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...