Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe skatt må man ha, men noen avgifter er avlikevel litt unødvendige. Den voldsomme engangsavgiften på bil for eksempel. Den irriterer...

 

 

 

Tull! Ta engangsavgiften * antall biler og du vil få en enorm sum som kan brukes til fellesgoder. Man skal ikke ha noe skatt, man skal ha så mye skatt som man vil ha goder.

 

Det er greit for dere som har nok penger (eller foreldre for den saks skyld) å tenke: "Jeg har jo penger til å passe på meg selv. Jeg kan betale sykehus, skolegang og alt det jeg og mine barn trenger."

Vel sailor, det er ikke alle som har det like enkelt og godt. Solidaritet er en viktig ting for at et samfunn skal fungere, og FrP er antonymet for solidaritet og ren egoisme.

Jeg med flere synes nå at akkurat denne avgiften er unødvendig. Dessuten ser jeg ikke poenget ditt med å svare tilbake med en spydig tone fordi jeg har en mening. Det irriterer det også.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Bruker penger riktig? Hvilke penger? FrP vil jo fjerne haugevis av milliarder i skatting, noen milliarder til i avgifter. Tror ikke du kan tenke deg hvor mye av statsbudsjettet som forsvinner kun ved å fjerne noen skarve prosenter.

 

Vi kan dessverre ikke leve i sus, dus, rus, boller og brus uten å skatte.

Frp vil ditt, Frp vil datt. Som om det er så veldig mye bedre nå? Penger kastes ut av vinduer, instanser tjener på å kaste fullt brukbare ting istedet for å reparere det, skolen bader i penger, men resultatene er elendige etc.

Er så dritt lei hver gang noen kritiserer regjeringen, og er fra Frp, så får en kun i fleisen 'åh, åh, hva med Frp? De vil ditt, de vil datt' etc, men hva med AP, SV og den gjengen der, de ville så mye før valget, og se hvordan det har gått..

Lenke til kommentar
Bruker penger riktig? Hvilke penger? FrP vil jo fjerne haugevis av milliarder i skatting, noen milliarder til i avgifter. Tror ikke du kan tenke deg hvor mye av statsbudsjettet som forsvinner kun ved å fjerne noen skarve prosenter.

 

Vi kan dessverre ikke leve i sus, dus, rus, boller og brus uten å skatte.

Frp vil ditt, Frp vil datt. Som om det er så veldig mye bedre nå? Penger kastes ut av vinduer, instanser tjener på å kaste fullt brukbare ting istedet for å reparere det, skolen bader i penger, men resultatene er elendige etc.

Er så dritt lei hver gang noen kritiserer regjeringen, og er fra Frp, så får en kun i fleisen 'åh, åh, hva med Frp? De vil ditt, de vil datt' etc, men hva med AP, SV og den gjengen der, de ville så mye før valget, og se hvordan det har gått..

Skolene har mye penger? Nei, de har ikke det. Skattelette hadde ført til mindre budsjett, noe vi ikke hadde gavnet av. Spesielt ikke siden det var snakk om 50 milliarder i skattelette, noe en person med gjennomsnittslønn ikke ville merket noen ting av annet enn at godene ville ha blitt fjernet.

Endret av SML
Lenke til kommentar
Vil gi brøyteklagere elektrosjokk

 

Jaha. (Og det er samme fyren som opprettet Få Mullah krekar ut av landet på facebook)

 

Fail. Håper han faller på sin egen tazer.

 

Eller får besøk av politiet?

 

§ 1-1. Forbud mot våpen e.l. som ikke faller inn under våpenloven § 1

 

Det er forbudt å kjøpe eller på annen måte erverve, eie eller inneha elektrosjokkvåpen, springkniver, batangakniver, stiletter, slåsshansker, batonger, karatepinner, kastestjerner, blåserør for utskyting av piler etc. og spretterter.

Lenke til kommentar
Vil gi brøyteklagere elektrosjokk

 

Jaha. (Og det er samme fyren som opprettet Få Mullah krekar ut av landet på facebook)

"Skaar mener alle har rett til å forsvare seg mot folk som virker truende.

 

– Hva om du bruker våpenet på folk som er hjertesyke?

 

– Det er trist om dette får tragiske konsekvenser, men har de problemer, må de holde seg unna krangling, sier Skaar."

 

For en idiot!

Lenke til kommentar
Vil gi brøyteklagere elektrosjokk

 

Jaha. (Og det er samme fyren som opprettet Få Mullah krekar ut av landet på facebook)

"Skaar mener alle har rett til å forsvare seg mot folk som virker truende.

 

– Hva om du bruker våpenet på folk som er hjertesyke?

 

– Det er trist om dette får tragiske konsekvenser, men har de problemer, må de holde seg unna krangling, sier Skaar."

 

For en idiot!

 

 

for enn idiot ? poletiet bruker jo EL våpen når de føler seg truet så hvorfor skal ikke brøytebil sjofårene få lov ?

Lenke til kommentar
Vi kan dessverre ikke leve i sus, dus, rus, boller og brus uten å skatte.

FRP har vel aldri gått in for å fjerne skatten totalt. Det er forskjell på å redusere og å fjerne. Husk også at skatt bare er en omfordeling av penger. Skatt er ikke kun en inntekt (slik sosialistene vil ha det til) det er også en utgift.

 

Skattesystemet vi har i dag fungerer så ræva at det skulle ikke vært lov. Det er ran! Det er et så urettferdig og ineffektivt system som kun staten kan drive.

 

 

Edit: peisa inn en video.

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...