Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mora mi stod og gråt fordi jeg tok en chipspose som uansett nesten var tom. De har beskylt meg for ting jeg ikke har gjort i flere måneder, og sier at jeg er uærlig hele tiden og tar ting uten å si ifra. 5% av det jeg blir beskylt for er sant.

 

Faen jeg er lei.

 

Gråter for en chipspose? Nå har jeg hørt det også.

Lenke til kommentar
Mora mi stod og gråt fordi jeg tok en chipspose som uansett nesten var tom. De har beskylt meg for ting jeg ikke har gjort i flere måneder, og sier at jeg er uærlig hele tiden og tar ting uten å si ifra. 5% av det jeg blir beskylt for er sant.

 

Faen jeg er lei.

 

Var nesten same her når systra mi hadde tatt siste skittlesane mine... Nokre dagar før det hadde ho beskyldt meg for det same, berre at eg hadde tatt 3 og pakka den vekk. Når det då var 3stk att i min nokre dagar seinare, og eg hadde forsikra meg om at det var att 50+ før eg la den vekk, var det vel opplagt at ho ville ta hevn for det eg ikkje hadde gjort. Ho var så klart HEILT uskyldig...

Eg vil nesten sette opp overvakingskamera her i huset for å bevise kven som har rett og kven som gjorde ditt og datt.

Lenke til kommentar
Mora mi stod og gråt fordi jeg tok en chipspose som uansett nesten var tom. De har beskylt meg for ting jeg ikke har gjort i flere måneder, og sier at jeg er uærlig hele tiden og tar ting uten å si ifra. 5% av det jeg blir beskylt for er sant.

 

Faen jeg er lei.

Så flytt.

Way ahead of you champ.

Lenke til kommentar
Mora mi stod og gråt fordi jeg tok en chipspose som uansett nesten var tom. De har beskylt meg for ting jeg ikke har gjort i flere måneder, og sier at jeg er uærlig hele tiden og tar ting uten å si ifra. 5% av det jeg blir beskylt for er sant.

 

Faen jeg er lei.

 

Gråter for en chipspose? Nå har jeg hørt det også.

kanskje hun har mensen... da kunne jeg grått for en sjokolade:P

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som legger til "- *brukernavn*" eller "Mvh, *brukernavn*" etter hver eneste post de poster. Om en poster "- *Ekte navn*" eller "Mvh, *Ekte navn*" så bryr jeg meg lite, men jesus kristus, vi kan se brukernavnet ditt - du trenger ikke gjenta det på slutten av hver post. Blargh. Det er mandag i morgen også forsåvidt.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som legger til "- *brukernavn*" eller "Mvh, *brukernavn*" etter hver eneste post de poster. Om en poster "- *Ekte navn*" eller "Mvh, *Ekte navn*" så bryr jeg meg lite, men jesus kristus, vi kan se brukernavnet ditt - du trenger ikke gjenta det på slutten av hver post. Blargh. Det er mandag i morgen også forsåvidt.

Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...