Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Kommer du her, med en bruker laget for 23 dager siden. Og forteller oss hvordan vi skal skrive ?

 

Er du helt stokke dum eller?

Tror du at diskusjon.no er den eneste plassen du skriver på her i livet? Jeg driter i når jeg laget brukeren. Hva i helvette har det med saken å gjøre?

Trenger ikke banne fordet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer du her, med en bruker laget for 23 dager siden. Og forteller oss hvordan vi skal skrive ?

 

være den første til og si LOL :)

 

Hva med å skaffe seg ett liv? Og slutte med wow? Har du tenkt på det?

 

Kommer du her, med en bruker laget for 23 dager siden. Og forteller oss hvordan vi skal skrive ?

 

Er du helt stokke dum eller?

Tror du at diskusjon.no er den eneste plassen du skriver på her i livet? Jeg driter i når jeg laget brukeren. Hva i helvette har det med saken å gjøre?

Trenger ikke banne fordet...

 

Sorry :love:

Lenke til kommentar
Kommer du her, med en bruker laget for 23 dager siden. Og forteller oss hvordan vi skal skrive ?

 

være den første til og si LOL :)

 

Hva med å skaffe seg ett liv? Og slutte med wow? Har du tenkt på det?

 

 

Case closed, du er den mest umodne av oss alle.

 

Hvorfor det? Jeg bare prøver å få en no-lifer til å åpne øynene å se hvor dårlig livet hans er.

Lenke til kommentar
Kommer du her, med en bruker laget for 23 dager siden. Og forteller oss hvordan vi skal skrive ?

 

være den første til og si LOL :)

 

Hva med å skaffe seg ett liv? Og slutte med wow? Har du tenkt på det?

 

 

Case closed, du er den mest umodne av oss alle.

 

Hvorfor det? Jeg bare prøver å få en no-lifer til å åpne øynene å se hvor dårlig livet hans er.

Jeg gir opp, du kan bare ha det så godt.

Lenke til kommentar
Hvor får du at en er en no-lifer ifra? Poenget var at vi har vært her mye lengre enn deg, også kommer du å forteller oss hvordan vi skal poste. For ikke å snakke om at du kommer med støtende utallelser. Du er umoden, virkelig.

 

Nei, snakket ikke om å poste. Snakket om hvordan SKRIVE, generelt. Så ikke kom her og kom her.

Og hvor jeg har fått at han er no lifer fra? ett ord. WOW

Lenke til kommentar
Så en er en no-lifer om en spiller wow, er du helt seriøs nå ? Så om en spiller COD er en ikke en no-lifer, om en ser CSI så er en en no-lifer ? Om en sykler som hobby er en en no-lifer?

 

Så vidt jeg vet, så er sykling en litt mer sosial hobby. Og ja, cod er også avhengihetsskapende hos mange, men WOW. UTROLIG mange. Halvparten av de som spiller det, har ikke et liv lenger.

Lenke til kommentar
Det betyr ikke at det automatisk ødelegger livet til folk.

 

Det finnes mennesker som spiller vekk formuen sin i poker, betyr det at alle som spiller poker er dumme i hodet?

 

Nei, når sa jeg at de som spilte wow var dumme? Jeg sa de var no-lifere. Ikke noe mer. Og, nei. De som spiller poker er ikke dumme. Jeg har tjent flerfoldige tusen på det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...