Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som bruker trapper og inngangs- og utgangsområder som møtesteder.

 

Enig der.

 

Andre ting:

- Folk som bruker hele fortauet til å gå på.

- Eldre som ikke overhodet greier å få fart på ting og samtidig blokkerer veien.

- Folk som er nødt til å rope ut hva enn de tenker på ut i offentligheten.

- Personer som gjentar ting som blir sagt. ("Jeg skal ut idag på middag" - Nei, skal du ut på middag idag? "Ja, jeg skal det" - Nei, skal du det?)

- Mye annet.

 

Jeg er trøtt.

Lenke til kommentar

Gamle damer på bussen som snakker slik:

 

Å, sier du deeet? Javel ja! Jaha ja! Ja. Ja! Hja! HHHJa! ("puste-ja")

Mhm, Hja, ja! Ja. JAha ja! Hja HHja HHHHja!Åååååå sier du deeet ja.... Nei det går nå ikke an... Nei... Nhhhei hhhnei. åååååja nei det går ikke an nei...

 

 

Her er forskjellen på en vanlig samtale og en gammel-dame samtale:

 

Vanlig:

Hei, blir du med ut på byen i dag?

Ja, veldig gjerne!

Okay, da sier vi det!

 

Gammel-dame samtale:

- Nei du jeg tenkte på hva man kunne bruke en dag som dette på, så tenkte jeg kanskje at vi skulle dra til byen! Det hadde jo vært koselig vet du...

- Jajajaja, det må vi gjøre vet du, hadde jo vært kjempekoselig det, jajajaja. ja, det må vi gjøre ja, HJA, ja, så kan vi dra dit og dit, jajaja, nei vet du det gjør vi altså.

 

- JA? JA? Ikke sant? Det hadde jo vært kjempefint!

 

- Javel ja! Jaha ja! Ja. Ja! Hja! HHHJa! Hvor skal vi spise da? Ja...

Mhm, Hja, ja! Ja. JAha ja! Hja HHja HHHHja!Åååååå sier du deeet ja.... så mye for kaffe og kake? Nei det går nå ikke an... Nei... Nhhhei hhhnei. åååååja nei det går ikke an nei...

 

 

En annen ting som irriterer er gamle folk på skolebussen om morran.

De må brøyte seg ut hele tida, masse gamle folk som skal ut å spasere klokka 8 om morran. Bussen er stappfull, og det er vanligvis bare to plasser elever bruker å gå av.

Men takket være de som absolutt skal finne på ting så tidlig, så må bussen stoppe hele tida, og vente på folk som brøyter seg gjennom alle for å komme seg ut.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

AAAARARRGHH! Finnes det noe verre enn digre traktorer med gigantiske korn lass som kjører i 45-50 i 70 sona, gjerne med en semi trailer bak, for ikke å snakke om på tungt trafikkerte veier. Og for å gjøre det enda mer irriterende så gidder de aldri å kjøre inn på en busslomme, selv om det er over 100m kø bak dem. :mad:

Lenke til kommentar

Ble tatt ut til kampen vi skal spille i morgen. Bortekamp, ganske langt borte, så må reise klokken 4 herifra. Problemet er at underdelen på ene skoen røyk på treninga på mandag, så vet ikke om jeg kan være med... :(

Må isåfall finne noen sko skikkelig fort etter skola i morgen, men jeg har så bred fot at jeg nesten ikke kan kjøpe andre fotballsko enn noen modeller fra Umbro. Tror ikke jeg får ordnet det. :(

Lenke til kommentar
Ble tatt ut til kampen vi skal spille i morgen. Bortekamp, ganske langt borte, så må reise klokken 4 herifra. Problemet er at underdelen på ene skoen røyk på treninga på mandag, så vet ikke om jeg kan være med... :(

Må isåfall finne noen sko skikkelig fort etter skola i morgen, men jeg har så bred fot at jeg nesten ikke kan kjøpe andre fotballsko enn noen modeller fra Umbro. Tror ikke jeg får ordnet det. :(

Kjøp Nike Laser/shoot II

Lenke til kommentar

At jeg allerede har fått 2 igjensittinger. Dumme, nye system som straffer uheldige, disorienterte uvekslingsstudenter. Kort fortalt: Kommer du for sent til timen 3 ganger (ikke innenfor klasserommet når det ringer) får du én igjensitting. Kommer du så forsent igjen, får du en ny igjensitting.

 

Hurra for meg.

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...