Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AP gjorde det ikke akkurat bedre for de fattige, eldre og helsevesenet, selv om dette var de tre sakene de mente var viktigst ved forrige valg. Veiene ble heller ikke spesielt bedre.

Jeg sier ikke at det automatisk blir bedre med et annet parti ved makten, men så lenge størsteparten av landet fortsetter å stemme de inn, så vet vi ikke om det hadde blitt bedre eller ikke.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at det er ingen partier som vil stemme i nærigheten av det jeg ønsker på stortinget. Det er to partier som er ideologisk ganske nære, men disse har for seg andre sære ting eller kan bli betraktet som ustabile.

FRP ønsker å skalere ned byråkratiet og satse mer på infrastruktur og utdanning (yay) og deportering av voldlig kriminelle som ikke er statsborgere (og strengere straffer for voldskriminalitet), men det er lite sansynlig at de får gjennomført noe av dette og samtidig er de ustabile mot sosiale sikkerhetsnett og statseide bedrifter (btw, jeg er for privatisering av mye og private alternativer. Men med en gjevn og bærekraftig overgang), samt at de har noen (eller katrer til) irrasjonale relgiøse suppejøker som ikke er helt gode.

 

Høyre har mye fin ideologi, men er for konservative til å få gjort unna noe særlig og fokuserer IMO for mye mot GRØNNE ting. De blir overkjørt av andre partier eller inngår kompromisser på mye, og virker ikke som de ønsker å skalere ned byråkratiet.

 

Er for irritert over alt det gale norske politikere gjør og sier (og måten de oppfører seg på!) til å stemme i år.

Lenke til kommentar

Folk som ikke vasker hendene etter at de har vært på do.

 

Folk som synes det er morsomt å dele tarmgassen sin med andre så ofte som mulig.

 

Folk som trykker innerst på kaviartuben slik at den blir helt deformert.

 

Folk som ringer en, for så å knapt si et kvekk.

 

Folk som ikke gidder å jobbe, og skal låne penger i hytt og gevær.

 

Regnvær. De små drittfluene som alltid svermer over søppelbøtta.

 

Når glidelåsen på jakka løsner midt på.

 

Folk som sitter med headsett på og flirer og ler høylytt konstant, og når man spør hva det er som er morsomt, sier de bare, "uh nei, ingenting".

 

At jeg har altfor mye å klage over...

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Når enkelte nettaviser skriver om "alvorlig sikkerhetshull".

"JA ALVORLIG HULL AZZ LOL"

 

MEN DE SKRIVER IKKE EN DRITT OM HVORFOR DET ER ET ALVORLIG HULL, ELLER HVA FAEN DET EGENTLIG DREIER SEG OM.

Hva er vitsen da? Jeg vil liksom vite hva det dreier seg om.

 

Det verste er at de har skrevet flere artikler om forskjellige sikkerhetshull.

Men det er umulig å skille mellom de.

 

Så skriver de at et hull er fikset, men de skriver ikke hvilket hull.

 

Faen meg bullshit hele driten.

Lenke til kommentar

Er jo alltid slik, overdramatiserer alt sammen. Som i disse influensatider, der de skriver om f.eks en pasient som er innlagt med svineinfluensa og tilstanden er kritisk. Men det de ikke skriver om er om denne pasienten hadde andre lidelser som kanskje gjorde tilfellet mer alvorlig, som f.eks noe slags lunge eller luftveislidelser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...