Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regn regn regn, atter regn...

Regn gjør meg fryktelig glad. Om det ikke bare er slikt pusleregn da. Tror det har å gjøre med at jeg er bergenser.

 

Pøsregn eller full sol :D Det i midten kan bare suge seg, det irriterer meg.

 

Ellers irriterer jeg meg over en smerte jeg har i overarmen/skulderen som hindrer treningen min.

Lenke til kommentar

Har faktisk ikke regnet ordentlig i Bergen på sinnnsykt lenge :(

 

At det må slike videoer til (anbefaler og se den) : http://www.kossan.se/roliga-filmer/koer_foersiktigt.htm

som et forsøk på og hindre folk i å fyllekjøre. Innser de ikke idiotien ved å fyllekjøre/bryte trafikkregler?

 

Ekstremt sterk film synes jeg også, og den har et ganske klart budskap. Der på 2minutter-merket, når en gutt og en jente står og kliner/snakker på veikanten hvor jenten sitter på gjerdet; tror dere jenten har størst smerte psykisk eller fysisk?(hun får jo beina skvist).

 

Irriterer meg at man trenger så mye som 8 timer søvn hver natt for å fingere optimalt neste dag.

Lenke til kommentar

Ting som irritere meg grenseløst.

  • Alle folka i The Hills (The City osv osv) (ikke at jeg ser på den møkka serien :whistle: ), virker som alle jentene der går inn for å finne de dummeste mannfolkene i hele verden, for å si bli sjokkert over at de egentlig er noen jævla drittsekker. Doh*, og Spencer fyren kan gå å ***** seg.
  • Alle som ikke klarer å begynne en ny setning med STOR bokstav.
  • Folk som signerer posten sin med navnet sitt (kall meg en stor bitter fyr for det, flisespikkeri)

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...