Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På onsdag så tappet (altså, jeg prikka henne på skulderen med to fingertupper) for å si ifra at jeg dro hjem. Når jeg kom på jobb i dag, så fikk jeg beskjed om at jeg hadde slått henne ned.

 

Hva faen? Er de faktisk _seriøs_ også? Har hun blitt slått ned i helga da eller? Eller tok hun den tappinga på skulderen som om at du faktisk klabbet til henne?

Hun påstår at jeg dro til henne med knyttneve sånn at hun falt over en stol. Og ikke bare det, hun har fått med seg de andre damene på jobben som vitner.

Hvilken type bedrift jobber du i? Hva driver dere med? Makan til bitch...

Lenke til kommentar
På onsdag så tappet (altså, jeg prikka henne på skulderen med to fingertupper) for å si ifra at jeg dro hjem. Når jeg kom på jobb i dag, så fikk jeg beskjed om at jeg hadde slått henne ned.

 

Hva faen? Er de faktisk _seriøs_ også? Har hun blitt slått ned i helga da eller? Eller tok hun den tappinga på skulderen som om at du faktisk klabbet til henne?

Hun påstår at jeg dro til henne med knyttneve sånn at hun falt over en stol. Og ikke bare det, hun har fått med seg de andre damene på jobben som vitner.

 

Hvilken type bedrift jobber du i? Hva driver dere med? Makan til bitch...

Tiltaksbedrift gjennom NAV.

Lenke til kommentar

Irriterer meg sykt over en lagkamerat på fotball-laget. Han er syyykt ego! (vi er spissmakkere)

I dag, var jeg og han alene med keeper helt alene. I stedet for å sentre til meg som har åpent mål, går han laangt ut og forbi keeper, før han skyter i nettveggen. Mens jeg bare står der, helt alene. :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...