Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

En gutt (!) i klassen min sier dette når jeg konfronterer han med motargumenter mot hans idiotiske, overfladiske og tragiske påstander: "Næææh, som at du er smart, lzzm. Orker ikke prate med deg, lol, oh my god lzzm."

 

Hver gang dette skjer hvisker jeg bare "Win" til kompisen min, og tar en liten highfive under pulten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En gutt (!) i klassen min sier dette når jeg konfronterer han med motargumenter mot hans idiotiske, overfladiske og tragiske påstander: "Næææh, som at du er smart, lzzm. Orker ikke prate med deg, lol, oh my god lzzm."

 

Hver gang dette skjer hvisker jeg bare "Win" til kompisen min, og tar en liten highfive under pulten.

 

OOh, det der opplever jeg hver dag, er et helvete.

Får ikke snakket en gang, for han avbryter meg med:

 

"NEEEEEI, DU HAR TAPT, HOLD KJEFT AT DU ER SÅ DUM ASS"

Lenke til kommentar

Kunder som virkelig går inn for å være vanskelige. Jeg har så lyst til å ekslodere, kjefte de ut og helst slå til de, men i stedet står jeg der og smiler og forklarer ting slik de er på en vennlig måte. Profesjonell skal man jo være, men det er bare så vidt jeg klarer det av og til.

 

Hyperio

Lenke til kommentar
Problemet er jo, ihvertfall på skolen min, at de er i flertall! Jeg kan ikke si at de er idioter og tragiske mennesker som lever for ingenting, for da har jeg plutselig 80 % av klassen mot meg. :ermm:

 

Godt at jeg ikke er den eneste som har det sånn.

En annen ting som irriterer noe så grenseløst er folk som absolutt skal signere hver post med brukernavnet sitt :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...