Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Regn regn regn, atter regn...

Regn gjør meg fryktelig glad. Om det ikke bare er slikt pusleregn da. Tror det har å gjøre med at jeg er bergenser.

Pøsregn eller full sol :D Det i midten kan bare suge seg, det irriterer meg.

Ellers irriterer jeg meg over en smerte jeg har i overarmen/skulderen som hindrer treningen min.

Skrevet

Har faktisk ikke regnet ordentlig i Bergen på sinnnsykt lenge :(

At det må slike videoer til (anbefaler og se den) : http://www.kossan.se/roliga-filmer/koer_foersiktigt.htm

som et forsøk på og hindre folk i å fyllekjøre. Innser de ikke idiotien ved å fyllekjøre/bryte trafikkregler?

Ekstremt sterk film synes jeg også, og den har et ganske klart budskap. Der på 2minutter-merket, når en gutt og en jente står og kliner/snakker på veikanten hvor jenten sitter på gjerdet; tror dere jenten har størst smerte psykisk eller fysisk?(hun får jo beina skvist).

Irriterer meg at man trenger så mye som 8 timer søvn hver natt for å fingere optimalt neste dag.

Skrevet

Til vanlig har jeg en deformert lillefinger, som jeg har ødelagt som keeper. I går var jeg litt for sen under en redning, og moste rake fingre rett inn i ballen. Nå er lillefingeren min helt på trynet.

Skrevet (endret)

Ting som irritere meg grenseløst.

• Alle folka i The Hills (The City osv osv) (ikke at jeg ser på den møkka serien :whistle: ), virker som alle jentene der går inn for å finne de dummeste mannfolkene i hele verden, for å si bli sjokkert over at de egentlig er noen jævla drittsekker. Doh*, og Spencer fyren kan gå å ***** seg.
  • Alle som ikke klarer å begynne en ny setning med STOR bokstav.
  • Folk som signerer posten sin med navnet sitt (kall meg en stor bitter fyr for det, flisespikkeri)

Endret av Zeüs
Skrevet
  • Folk som signerer posten sin med navnet sitt (kall meg en stor bitter fyr for det, flisespikkeri)

Humre...

Korka

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
FORDI JEG MÅTTE:D
Skrevet

Forsåvidt enig med meg selv.

Korka

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det her var litt morsomt, kanskje jeg skal fortsette å "signere" postene mine? :D
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...