Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemmen, tonefallet og rytmen i pratinga til den norske "reporteren" i denne filmen: http://www.vgtv.no/?id=21788

Faen i HELVETE hvor jævlig provoserende.

 

"... fødselsdagen sinnnn ..."

"... i liivøh ..."

"... gjester på besøhk ..."

"... atten søttiniiii ..."

FYTTI! JEG LER AV DET! :laugh::lol: "attensøttiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..." xD bra greier! Han er litt trøtt eller noe :ermm::erhm:

Faktisk helt sykt morsomt! Men jeg lo mest av

 

i...liivøh. hahahah

 

 

Irriterer meg over at ingen av vennene mine er hjemme på bursdagen min :(:cry: Det skal godt gjøres at alle er borte på samme dag, men det er jo i påsken da...

 

Haha :lol::laugh: jeg la merke til den "I liivøøh" nå, fytti han må jeg høre mer av! xD

Lenke til kommentar

Hhaaha! Sååå busted. :p

 

Irriterer meg over Mat&Helse lærerinnen min. Makan til drittkjerring skal du lete lenge etter!

Noen sitater fra henne:

"Neimen, hallo! Ka du trur du jør no?"

"Uffame, kass karakter ska i gi det no??"

"Det va sikkert godt meint, men ta der e uakseptabelt"

 

Det verste er at hun sier det i en utrolig rolig og hverdagslig tone.

I tillegg gir hun 6er til alle jentene, og 4- til alle guttene! :wallbash:

Endret av Perfecta
Lenke til kommentar

At eg må bruka so sinnsjukt mykje energi på å få med meg ka som blir sagt i timen, når eg ser at andre kan lesa bok og høra på læraren samtidig. Jaevlig urettferdig at eg sannsynligvis må operera for å få meir tilrettelagt i timane.

 

At ikkje dei gir beskjed dagen før når 'læraren' min er vekke neste dag, sånn at eg blir sittande i to-tre timar utan undervisning. Og at dei i tillegg presterer å sei noko slikt som at eg kan jo berre følga med i timen i dag. Jaevlig enkelt når ein e meir eller mindre døv, læraren e vanskelig å oppfatta, og ei ligg to kapittel bak alle andre. Jævlig bra.

Lenke til kommentar

"INTRÆSSA:

VÆNNAH!

FÆST!

HØR PÅ MUSIKK!"

 

 

Helvete da, går det virkelig ikke an å ha andre interesser?

Ikke at det er noe galt med noen av de, men det er så inni helvetes standard nå for tiden.

I følge hva jeg har oppfattet fra nettby, facebook osv.

 

Skaff dere litt fantasi for faen i helvete!

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
"INTRÆSSA:

VÆNNAH!

FÆST!

HØR PÅ MUSIKK!"

 

 

Helvete da, går det virkelig ikke an å ha andre interesser?

Ikke at det er noe galt med noen av de, men det er så inni helvetes standard nå for tiden.

I følge hva jeg har oppfattet fra nettby, facebook osv.

 

Skaff dere litt fantasi for faen i helvete!

Kan skrive under på den, men jeg kan gjerne dra den litt lenger. Hvorfor er det så tøft å vise seg for alle at jeg drikker alkohol, og ikke bare litt men myyyyyyyyyyyyyyye? Jeg er absolutt ingen avholdsmann selv, og er glad i både fest, venner, musikk og alkohol. Men det får da være måte på! Når venner sender hverandre bilder, eller legger de ut på fjesboka eller andre steder, så er det tydeligvis "in" å publisere bilder hvor man samtidig kan "skryte" av at her blir det servert alkohol i store mengder. Har selv flere ganger vært til stede på fester og skal ta bilder, hvor da flere av de som skal bli fotografert ber meg vente. Hvorfor? Fikse sveisen først? Nei, de må hente en øl klar før fotografering.... Uff ja, hadde jo vært kjipt å bli avbildet som festbrems!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...