Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe av moroa er jo alle variasjonsmulighetene over det uttrykket:

Whatever sails your boat

Whatever flips your coin

Whatever suits your fancy <- kan vel egentlig diskuteres hvorvidt dette hører hjemme her, men jeg trengte en tredje.

 

Kommer ikke på så mange på stående fot, men det er MANGE forskjellige måter å si det på. :)

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Noe av moroa er jo alle variasjonsmulighetene over det uttrykket:

Whatever sails your boat

Whatever flips your coin

Whatever suits your fancy <- kan vel egentlig diskuteres hvorvidt dette hører hjemme her, men jeg trengte en tredje.

 

Kommer ikke på så mange på stående fot, men det er MANGE forskjellige måter å si det på.  :)

7356758[/snapback]

 

Er det ikke; Whatever floats your boat? :hmm:

Lenke til kommentar
ipod.... suger....!! hater ipod så grenseløst mye... dritt produkt...

7257008[/snapback]

Word.

 

 

Når jeg var nede i Tyskland og Frankrike for en måned siden, så var det utrolig irriterende at folk ikke kan snakke engelsk, og det at disse to landene vil at språkene sine skal være det internasjonale språk.. Noe som er realistisk sett umulig... Lær dere engelsk! :mad:

Endret av ErikBlodøks
Lenke til kommentar
Når jeg var nede i Tyskland og Frankrike for en måned siden, så var det utrolig irriterende at folk ikke kan snakke engelsk, og det at disse to landene vil at språkene sine skal være det internasjonale språk.. Noe som er realistisk sett umulig... Lær dere engelsk!  :mad:

7359921[/snapback]

 

Kanskje du heller skulle lære deg tysk og fransk? :)

Lenke til kommentar

1: Folk som "digger" Iron Maiden fordi de tror det gjør dem tøffe, mens de egentlig hører på Pussycat Dolls og lignende.

 

2: Nynorsk. Det skal være HELT unødvendig å prakke på resten av landet et språk man aldri får bruk for!!

 

3: Bimboer som er SÅÅÅÅ mye bedre enn andre.

 

4: Religiøse fantikere. (eller egentlig religion i det hele tatt irriterer meg).

 

5: Mira Craig. (aaaargh som den *****kjerringa irriterer) :mad:

 

6: HIM. Lovemetal? Kom igjen, liksom.

 

7: iPod (Apple og)

 

Da var noe nevnt ihvertfall :)

Endret av nerf
Lenke til kommentar
2: Nynorsk. Det skal være HELT unødvendig å prakke på resten av landet et språk man aldri får bruk for!!

 

Stikk tilbake til danmark om du absolutt ikkje likar det språket som faktisk er norsk. Nok om den saken, for eg hatar folk som ikkje aksepterer at vi har to skriftspråk her i landet. No offence :)

 

Hatar mest av alt småting som skjer gjennom ein kvardag - klede som hektar seg fast i ting, folk som masar om ting medan du slit med ein annan småting - det å stikke seg i fingeren når du er stressa - det at AG3en absolutt skal hekte seg fast til kamo-nett heile tida etc.

 

Hatar slike ting. Blir så ufattelig stressa og irritert av dei :p

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg aldri over noe! Jeg hater ingen! Jeg er et lite blomsterbarn, full av glede hele tiden :p

7361882[/snapback]

Jeg irriterer meg noe så grenseløst over folk som aldri irriterer seg over noe. Sånne tullinger som ikke hater noen! ARGH! De forbanna små blomsterbarna, fulle av glede hele tida! :wallbash:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...