Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt tanken på å teste det.. Kjører jo en kryssa 4-kanals forsterker på de to 12"erne, men hva hvis jeg kjørte 2 kanaler på de bakre høyttalerne og to til sub. En til hvert element altså.. Jeg vil jo miste mye effekt til bassen men jeg tror ikke jeg bruker 2x250w selv når jeg spiller høyt..

Det er jo verdt et forsøk da?

Endret av W202
Lenke til kommentar

En ting som er nå fryktelig irriterende, er ITUNES!!

 

Hvorfor? Joda. Det hele begynte med en film jeg hadde lyst til å se. Lastet over filmen til min pc, og satt i en jaevla time med VDub for av legge inn filen med norsk tekst. Fikk selfølgelig ikke til og konverterte da filmen fra avi. Til mp4. (som btw tok en halv time)

Endelig ferdig, og jeg starter syncronisering. Tar selfølgelig en god stund siden det var en hel film!

Kommet halvveis i konverteringen og da finner plutselig ikke iTunes iPoden, og jeg starter optimistisk pa nytt. Neida, samme feilen 4 ganger for jeg gav opp. Sas nå ligger jeg her og får ikke sove for jeg er saa forbannet. Ikke noe film på meg i kveld.

 

( skrevet fra iPod, inneholder skrivefeil)

Lenke til kommentar

At jeg døgnet for å fikse litt på døgnrytmen min, men la meg klokka halv to i dag, og sto opp nettopp. :roll:

 

Og mens jeg har sovet, har 7-knappen på tastaturet mitt blitt borte, og jeg har noen idé om hvor den kan være.

 

Edit: Fant knappen, den lå under senga.

Endret av Bozzeye
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...