Gå til innhold

Hardware.no: Testønsker postes her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker en test av Jan Frode Haugseth på integrerte lydløsninger. Flere forskjellige i klassen fra AC97 Realtek ALC850 til Nvidias, Intels og VIA's integrerte HD-audio-løsninger.

Hva duger disse løsningene til og hva duger de ikke til? (spill, musikkavsilling, film etc.)

Hvor gode eller dårlige er de i forhold til egne lydkort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En test av Netgear Storage Central hadde vært ønskelig, gjerne flere Storage Central enheter sammen for å teste hvordan virutelle diskuer over flere enheter fungerer.

Gjest Yoshi
Skrevet
Testønskene gjelder bare for Hardware.no. (Tråden ligget tross alt under tilbakemeldinger til Hardware.no)

6250948[/snapback]

Ah, okay.

Lurte litt, siden tråden for manglende produkter i prisguiden gjelder hele nettverket. :p

Skrevet
Ynskjer test av Ubuntu Dapper drake.

6281234[/snapback]

Det er godt mulig du får snart. Jeg tenkte jeg skulle skrive en, men må sjekke at ingen andre har begynnt å skrive test av den allerede. :)

Skrevet (endret)

Test av de nye perpendikulære harddiskene til Seagate, har funnet fler tester av den største disken på 750 GB mens de mindre diskene har det vært verre med.

Endret av Bugs_Bergen
Skrevet

Utvider ønske med Thecus N2100 og hvis muligt, den nyere N1200 som ble lansert på den der siste sjing sjong messa. NAS med noen RAID funksjoner, w-lan, i tunes server og etter rykte direkte Bittorrent klient (altså uavhengig av en PC).

Skrevet (endret)

Bra dere tar imot testforslag :)

-Flere tester av store LCD skjermer

-Flere vannkjølingsløsninger / støydempende løsninger

Endret av Apocalypse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...