Gå til innhold

Hardware.no: Testønsker postes her


Anbefalte innlegg

Ønsker tester av hovedkort med integrerte skjermkort og hvorvidt det går an å spille med dem.

Da er det lite interessant med 1600x1200 med 4xAA/AF osv. Jeg vil høre om spillopplevelsen på f.eks 1024x768 med f.eks middels innstillinger, ikke benchmarks mot Radeon 1900XTX CF og GeForce 9700GTX SLi.

 

Også en skikkelig test av billige PSU'er (f.eks Q-Tec) der dere finner ut hvor mange watt som bor i dem (dere har jo en sånn PSU-testbenk). For å finne ut om tallene holder mål i dag eller om den gamle myten fortsatt stemmer.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6964610

 

Hva med å teste Reserator 2... Det er flere på forumet som hadde likt å se en test av hvordan den klarer seg på high-end hardware som er klokket.

6964677[/snapback]

 

Reserator 2 hadde vært bra.

 

Kunne også tenkt meg å se en skikkelig round-up på htpc kabinetter (desktop/full atx), slike som Silverstone 16m, Zalman hd160, OrigenAE DIGN HV5, Thermaltake Bach etc. Støy, kjøling og montering er det som er interessant å sammenligne.

Lenke til kommentar
Headset med mikrofon suger :)

 

Kjøp heller en mikrofon du kan feste på headset-ledningen.

7144500[/snapback]

 

Så din mening om at headset med mic suger overgår andres meninger?

 

Personlig synes jeg det er genialt pga jeg ikke bruker headset til noe annet enn spilling.

7144932[/snapback]

 

Haha, har jeg sagt noe i nærheten av det du påstår kanskje? Det er selvfølgelig bare en mening, men det er da vitterligen underforstått.

 

Headset med mikrofon bruker å holde en heller laber kvalitet (lydmessig). Trenger man mikrofon, så er det ikke noe problem å kjøpe eksternt.

 

Det er selvfølgelig ikke alle som er så kresne på lyden at de ikke heller kjøper et litt dyrere headset med mikrofon (i den prisklassen), men skal man ha skikkelig lyd så kjøper man helst noe annet enn headset med innebygget mikrofon (det finnes sikkert en del brukbare modeller med mikrofon også, for all del, men jeg generaliserer her, sue me).

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar

skjermer som ikke er små, dvs, større enn 19"

 

gjerne en stortest av 24" da dette er det største som folk flest har råd til.

 

hva med en større test av prisguiden?

den har veldig masse feilinformasjon, og av og til flere produkter under et. (utenom fargeforskjeller)

 

det har jo allerede vært en test av 30" jeg husker ikke om det bare var en liten test, heller husker jeg ikke om det både var dell'en og apple'en, eller bare en av de, men nå kommer det snart en fra samsung, når den kommer regner jeg med at prisene faller, det kunne da være interesant med en stortest av alle tre.

 

og, sånn generelt til alle testene her, jeg ser heller at det er 20 sider ekstra enn 3 sider for lite ;)

Lenke til kommentar

Samsung 205BW vs Lg 204WT vs Dell E207WFP vs Asus MW201U

og

Samsung 225BW vs Videoseven V7 L22WD vs Asus MW221U vs Acer AL2216WS

 

Widescreen skjermer, alle med 1680x1050 oppløsning og lav responstid og god prislapp. ypperlig til gaming!

 

Del 1 kan ta 20" og del 2 kan ta 22"

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...