Gå til innhold

Hardware.no: Testønsker postes her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Test av Dual core

Spesielt Pentium D805 versus Amd x2 3800 :)

 

Cpuer eg vil at dere skal teste opp mot kvarandre:

Pentium D805

Pentium D930

Amd x2 3800 +Am2

Amd x2 5000 +Am2

Conroe E 6400

Conroe E 6600

Conroe E 6700

 

 

Og mange Tester

Spesielt multithreaded spill og programmer

3d program tester

LInux tester /Det er ein del linux brukere på forumet etterkvart ;)

64 bits tester

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Veldig lite mp3-spillertester for tida. Ganske dumt, da jeg er på leting etter ny og pleier å bruke hw-nettverkets geniale tester. :p

 

Spillere dere bør teste:

- Jens Of Sweden Mp-500

- SanDisk sansa e200-series

Lenke til kommentar

Jeg hadde satt stor pris på en solid test av de ulike høyttalersettene for pc(5.1 og 2.1).

Merkenavn som burde ha vært med; Logitech, Altec Lansing, Creative med fler. Kanskje også Klipsch, men dette er vel vanskelig å oppdrive.

 

Takk for en nyttig tråd!

 

Wollis :dontgetit:

Lenke til kommentar

jeg savner et par strømforskyninger, spesielt da de nye bzerkene og den veldig populære hiperen.

 

ellers så har dere lovet et par tester tidligere som jeg ikke har sett. som OCZ pc4000 EB brikkene og OCZ modstream psu

 

ellers så gjør dere stort sett en bra jobb, og eneste jeg skulle likt er fler tester av hardware generelt.

Lenke til kommentar

Testønskene gjelder bare for Hardware.no. (Tråden ligget tross alt under tilbakemeldinger til Hardware.no)

 

For at tråden her ikke skal bli helt uoversiktelig er det fint om ønsker bare blir postlagt én gang. Man trenger verken bumpe seg selv eller andre. Takk...

 

Her er det jo nok ønsker for laaaaaang tid fremover. Mange er rimelig uaktuelle, mens andre igjen er meget gode forslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...