Gå til innhold

Hardware.no: Testønsker postes her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ultraportable laptops er jo i ilden nå mot høsten vil jeg tro, så jeg vil se tester av:

 

- Dell Latitude D420

- Dell XPS M1210

- Lenovo/IBM Thinkpad X60s

6426747[/snapback]

Støtter denne, ønsker også å se (gjerne en veldig grundig) en test av flere aktuelle ultraportable maskiner, og da bør IBM X60 være inkludert :)Denne testen av Hans-Christian Egtvedt var utmerket i så måte.
Lenke til kommentar

Litt dyrere flashbaserte mp3-spillere (Iriver, Jens of Seden o.l) vs de billige (Creative, sandisk, iaudio) og apple nano. Gjerne også noen in-ear hørepropper, også her de billige (Creative, scullcandy og sony) vs de dyre (Shure, ultimate ears og etymotic)

 

Støtter forslagene om ultaportable. Er også nysgjerrig på thinkpad t60.

Lenke til kommentar
Kall meg sær men jeg kunne godt tenke meg å se en test av strømforsyninger i forskjellige prisklasser!

 

Å se noen av de nye rimelige utgavene av Core Duo 2 prosessorene testet hadde også vært interessant synes jeg. :)

6524356[/snapback]

 

Er jo ikke sært det. :D

Her er en av støysvake varianter. :)

Endret av Freeky2k
Lenke til kommentar
Test av Ageia PhysX og lcd skjerm fra 21" til 24"

6219869[/snapback]

Mhm.. slenger meg på den.

Det hadde vært artig å se en test av Ageia sitt PhysX kort. Nå som det har kommet en Beta av Cellfactor så kan du virkelig begynne å se resultater av PhysX kort. Her er det en god blanding av ok grafikk og hurtig FPS(typen Unreal Tournament) med mye bra fysikk.

 

Håper også at dere kan klare å gjennomføre en virkelig stor test av 20"/21" LCD. Det begynner å bli mer og mer vanlig for folk å kjøpe dette nå. Siden prisene er ok og dette er det neste logiske steget å ta fra 19". Tror det hadde vært artig å ha en test som både tar for seg skjermer som egner seg for spillere og grafikere. Da tenker jeg spesielt på skjermer som ViewSonic VP2030B. Denne skjermen er nok den beste av 20" i den klassen. Men hadde fremdeles vært artig å se en test for å få bekreftet det :thumbup:

Endret av NoWiSee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...