Gå til innhold

TES: Main Quest skriv vis du er ferdig.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, er ferdig. Ble for et par uker siden. MQ gikk litt fortere enn jeg hadde håpet, men var en fin slutt.

 

Nå er det nesten ingenting igjen for meg å gjøre i spillet, utenom å kjøpe hus overalt og slakte random monstre. Finnes vel noen mini-quests jeg ikke har oppdaget enda også.

Lenke til kommentar
Jo, er ferdig.  Ble for et par uker siden.    MQ gikk litt fortere enn jeg hadde håpet, men var en fin slutt.

 

Nå er det nesten ingenting igjen for meg å gjøre i spillet, utenom å kjøpe hus overalt og slakte random monstre.  Finnes vel noen mini-quests jeg ikke har oppdaget enda også.

6061519[/snapback]

Ditto........... -.-'

Lenke til kommentar

Jeg er ferdig for lenge siden. Men jeg oppfattet det ikke som noen konkurranse i å bli raskest ferdig, så jeg tok meg god tid, lukket flere gates enn jeg behøvde (og tok meg tid til å rense dem for uhyrer, for treningens skyld), gjorde Fighters Guild parallelt med den og utforsket landet. Så antall timer skal jeg ikke spå...

 

Jeg tenkte egentlig på å runde den en gang til med en ny character, en kvinnelig en, men ble stående fast før jeg fikk startet, jeg ble aldri fornøyd med ansiktet til damen. (Det var merkelig nok ikke noe poeng med min første character, som var en mann.) ;)

 

Så jeg bestemte meg for å besøke samtlige caverns og castles på kartet før jeg ga meg med min først character. (Det er fler enn de som er merket av på kartene du finner omkring. Selv de som er hentet fra spillfila må være tatt fra preview versjoner, før alt var på plass.) Har fortsatt en del igjen, da...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...