Gå til innhold

TES: Main Quest skriv vis du er ferdig.


Anbefalte innlegg

hvis du er arc-mage kan du ta med deg folk fra Arcan university :thumbup:

6253857[/snapback]

 

Takk for tipset AuronZ, jeg var ikke klar over at man kan få med hjelp derfra også. Jeg er selvfølgelig Arch-Mage og er ferdig med alle guilds, så jeg tar kanskje med noen fra DB også. :D

6254068[/snapback]

 

Det er jo litt kult :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble ferdig med den i dag. Det var en fin historie, men den inneholdt på ingen måte den samme kompleksiteten som i Morrowind. Heldigvis er det fortsatt mye å ta seg til, for jeg er ikke engang helt ferdig med Fighters Guild. Spørs om jeg kommer til å ta Dark Brotherhood og Thieves Guild, da. Jeg er da ridder i skinnende rustning, ikke en ussel snikmorder.

 

Når jeg tenker over slutten ser jeg to muligheter som kan bli utfallet. Tilstanden imperiet etterlates i etter at Martin Septim ofrer seg selv, gjør at alt kan skje i neste spill. Dette sier jo High Chancellor Ocato også. Provinsene, som var urolige fra før av, kan nå gjøre hva som helst for å prøve å rive seg løs fra imperiet. Dette gir grobunn for nye konflikter som kan gjøres like interessante og gjennomtenkte som den vi så i Morrowind.

 

Eventuelt vil vi om litt se en utvidelsespakke der ditt oppdrag blir å finne en bortgjemt Septim som allikevel er i live. Dermed vil imperiet nok en gang stabiliseres og historien til en oppfølger må bli noe helt annet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

jeg er done:D tok den på en uke jeg:) veødig kort, men veldig nice story:D hvis man er light aromor, får man den armoren i light da? eller er det bare heavy?

Lenke til kommentar
jeg er done:D tok den på en uke jeg:) veødig kort, men veldig nice story:D hvis man er light aromor, får man den armoren i light da? eller er det bare heavy?

6271098[/snapback]

 

er faktisk ikke sikker har ikke gått å hentet den enda og jeg har light som major skills.

:hmm:

:hmm:

:hmm:

 

jeg skal skjekke ses til da.

Endret av AuronZ
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er gjort med den, men jeg brukte vel generelt lite tid på gates og rægga gjennom for å bli ferdig, ettersom at oblivion er kjedelig med lite pots. Tok bare 5 gates gjennom hele spillet. Gjorde også mye sidequests, utforsking, moneymaking, dreping (gøy i sneak når du er usett :innocent: ).

 

Den var kort, men den var bra, likte det jeg da... antar at jeg liker Oblivion bedre ettersom at jeg aldri har spilt morrowind.

 

Jeg er ferdig.

Lenke til kommentar
Hvis man er light armor, får man den armoren i light da? eller er det bare heavy?

6271098[/snapback]

 

Du får den bare som heavy armor, selv om du har light armor som major skill. Jeg ble ferdig med main quest og fikk den for et par uker siden, men valgte å legge rustningen rett i en av oppbevaringskistene i et av husene mine. Jeg har enchanted glass og daedric armor som er mye bedre enn "a suit of Imperial Dragon".

Nå har jeg fullført 191 quests, og sliter med å finne flere. Den siste questen jeg fullførte var "Mehrunes razor". Det er etter min mening definitivt den beste modden fra Bethesda foreløpig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...