Gå til innhold

TES: Main Quest skriv vis du er ferdig.


Anbefalte innlegg

En expansion kunne jo vært noe "Rebuilding the empire" ellerno...

Syntes det var ganske tynt egentlig.

6076129[/snapback]

 

jojo, men hvor ville "actionen" som driver folk framover vært henne da a? en "Ultra Bandit med Daedric armor" som boss? Har vi jo ikke sett før (ironi)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
han mankar Camaron fyren, sier jo at Tamriel og Oblivion er en del av flere univers.

hva med at dem oppdaget et annet univers, gjennom the Orerry.

6081115[/snapback]

 

Joda det kunne nok godt skjedd... men når du tenker på at det kommer expansions med Elsewyr eller hvor det nå enn skulle komme (hørte noe om Kahjiitenes hjemland) så tror jeg nok ikke Tes serien går Star Wars nei :p Da slutter hvertfall jeg å spille..

Lenke til kommentar
han mankar Camaron fyren, sier jo at Tamriel og Oblivion er en del av flere univers.

hva med at dem oppdaget et annet univers, gjennom the Orerry.

6081115[/snapback]

 

Joda det kunne nok godt skjedd... men når du tenker på at det kommer expansions med Elsewyr eller hvor det nå enn skulle komme (hørte noe om Kahjiitenes hjemland) så tror jeg nok ikke Tes serien går Star Wars nei :p Da slutter hvertfall jeg å spille..

6081392[/snapback]

eh... var ikke helt det jeg tenkte på,

men sånn som at nye Gates åpnes, bare til et annet sted, f.eks The Nine Divines.

kanskje noen monstre har sluppet løs der og litt, sånn og at så lenge det er problemer oss the nine divines, så er det monstre som knuser tamriel.

Lenke til kommentar
La nokon merke til kor mykje Martin snakka om i slutten at DU skulle bestemme skjebnen til Cyradrill (sp?) og alt det der?

 

Får meg til å tenkje om dei kanskje lager ein Elder Scrolls RTS......

6083394[/snapback]

 

Ja, var noe om at du skulle bli keiser kanskje? Lenge siden jeg hørte det..

Lenke til kommentar

For å holde oblivion ute fra Cyrodiil kreves det: En keiser med Septim blod, Dragonfire og Amulet of Kings, men i slutten på MQ så kverker jo Avataren av Akatosh (?) Mehrunes Dagon og stenger alle Oblivion Gates for godt, så er det da nødvendig med en keiser av Septim blod da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...