Gå til innhold

Her har dere PS3 herlighetene deres.


Anbefalte innlegg

Greit det klippet fra GDC er in-game,men det er fortsatt bare en tech-demo. Da det ikkje viser noen som helst for for "gameplay" løp,eller noe av den hysteriske skademodellen vi fikk servert i form av CGI i fjor. En ser lett forskjell fra CGI klippet og den GDC demoen. Kor blir det av skademodellen? Men ein ting når det gjelder den Motorstorm demoen, er at gjørme-fysikken imponerer meg. Det er utrolig kult å se gjørma bli klistre opp i mot den traileren.

 

Man eg har til gode åfå servert meir av Motorstrom i bedre kvalitet på E3,det blir nok langt i fra CGI`en, dette meiner eg iogså IGN/Gamespot har påpekt etter GDC(?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sier ikke at PS3 GARANTERT presterer dobbelt så bra men jeg blir veldig provosert over når noen sier at PS3 ikke klarer det som Sony presenterte. nVIDIA selv stod jo rett ved siden av nettopp for å vise RSX i aksjon. nVIDIA hadde ikke vært der om de skulle ha spilt av ett simpelt klipp.

 

 

Håper ikke folk tror jeg bare skriver tull, syns jeg faktisk kommer med masse argumenter her mens jeg ikke har sett noen imot.  Klart jeg er MAJOR entusiastisk men det er pga jeg virkelig er en gamer og hvilken gamer gleder seg ikke til å prøve noe helt nytt ?

6040298[/snapback]

For å quote deg igjen;

At MotorStorm var dårligere enn vist på messen er feil. PS3 maskinen kan greie dobbelt så bra grafikk som det der.
Du virker rimelig bastant.

 

Jeg må igjen sitere et av dine flotte innlegg:

Er enig med deg at det er tatt fra en scene i spillet men det er ikke CGI. Det scenen ble faktisk kjørt realtime på PS3 wink.gif Hvordan jeg vet er fordi jeg var på selve konferansen selv ^^

 

Og forskjellen på x360 og PS3 er marginale. PS3 har litt mer CPU å komme med, mens x360 og sine 10MB Embedded DRAM stiller sterkere på GPU siden.

 

Personlig tror jeg du er en virkelighetsfraværende prepubertal unge.

og jeg skal slutte å kommentere innleggene dine, da det går ut over andre folk her inne. Farvel.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

@Avean: Du er virkelig selektiv når du velger hvilke innlegg du vil svare på. I neste innlegg later du bare som at du ikke har sett poster rettet mot deg. Du har virkelig mye å forsvare før noen her kan ta deg seriøst.

 

Jeg ser ikke hva som er nytt med Motostorm. For meg ser det kun ut som et kult spill, ikke noe banebrytende på noen måte.

Jeg skal vente til jeg ser en faktsik ingame video før jeg uttaler meg om grafikken, men jeg mener at det å si at den techdemoen fra GDC er i nærheten av CGI filmen fra e3 bare blir for dumt.

Lenke til kommentar

Vel, nå er jo ikke E3 så langt vekke heller da :) så kanskje vi alle mister pusten når vi ser hva ps3 leverer, noe som er heller tvilsomt, eller kanskje vi tenker "yay, endelig har vi fakta om hvordan spillene til ps3 faktisk kommer til å se ut"

 

:p

 

"He couldn't find his medal, it was around his f***ing neck" RW

Lenke til kommentar
Ja, vent til E3 nå med kranglingen. Bare 4 dager igjen til Sonys pressekonf. Da får vi se om Sony holder hva de lover.

Spent på om Killzone 2 ser ut som de lovet utfra fjorårets trailer i faktisk gameplay...

6042068[/snapback]

Så enig så enig, denne kranglinga fører circa ein meter fram og to tilbake. Vent til det føreligg fakta på bordet og ta opp diskusjonen der. Det er så mange bilete, CGI og rykter at du ikkje kan få oversikten på noko som helst før Sony kjem med bekrefta materiale

Lenke til kommentar
Får vi se noe fra Killzone? Eg håper ihvertfall det :w00t:

6042091[/snapback]

Det vil være rimelig skuffende om fjorårets store trekkplaster ikke er i spilbar form på E3 i år...

6042178[/snapback]

 

Skuffesler er jo ikkje noe nytt fra Sony akkurat i denne samenheng ;)

Lenke til kommentar
Får vi se noe fra Killzone? Eg håper ihvertfall det :w00t:

6042091[/snapback]

Det vil være rimelig skuffende om fjorårets store trekkplaster ikke er i spilbar form på E3 i år...

6042178[/snapback]

Helt enig... Men det er mulig de er for flau til å vise det frem da. Vi har jo ikke hørt noe nytt fra den kanten. :)

Lenke til kommentar
Helt enig... Men det er mulig de er for flau til å vise det frem da. Vi har jo ikke hørt noe nytt fra den kanten. :)

6042202[/snapback]

 

Kanskje de ikke vil ha mere rykter og bare venter til E3 så potensielle kunder kan se selv

6042227[/snapback]

Selvfølgelig. For Sony er det lurt å holde kortene tett mot brystet frem til E3 for å stjele mest mulig oppmerksomhet på selve messen.

Dersom de viser frem Killzone, så ser det nok fantastisk ut, selv om det ikke ser så bra ut som det gjorde på e3 i fjor.

Lenke til kommentar

Det blir spennende å se hva som kommer ut av E3, men er det noe historien har lært meg er det at jeg ikke kan ta noe som kommer fra konferanser/messer/pressevisninger for god fisk. Hvis Sony/MS eller spillutviklerne viser bilder og filmer fra spill så betyr det ingenting hvis ingen kan prøve de. Håper at folk får sjansen til å prøve Wii/PS3 på messen så vi får et lite inntrykk av hva de har å tilby.

Lenke til kommentar
Det blir spennende å se hva som kommer ut av E3, men er det noe historien har lært meg er det at jeg ikke kan ta noe som kommer fra konferanser/messer/pressevisninger for god fisk. Hvis Sony/MS eller spillutviklerne viser bilder og filmer fra spill så betyr det ingenting hvis ingen kan prøve de. Håper at folk får sjansen til å prøve Wii/PS3 på messen så vi får et lite inntrykk av hva de har å tilby.

6042288[/snapback]

Nå har vel Sony sagt at det ikke vil være noen fungerende PS3er på messearealet.

Det som vil bli vist frem av Sony, vil bli vist frem bak lukkede dører for noen heldige, spesielt inviterte jornualister.

Lenke til kommentar
Det blir spennende å se hva som kommer ut av E3, men er det noe historien har lært meg er det at jeg ikke kan ta noe som kommer fra konferanser/messer/pressevisninger for god fisk. Hvis Sony/MS eller spillutviklerne viser bilder og filmer fra spill så betyr det ingenting hvis ingen kan prøve de. Håper at folk får sjansen til å prøve Wii/PS3 på messen så vi får et lite inntrykk av hva de har å tilby.

6042288[/snapback]

Nå har vel Sony sagt at det ikke vil være noen fungerende PS3er på messearealet.

Det som vil bli vist frem av Sony, vil bli vist frem bak lukkede dører for noen heldige, spesielt inviterte jornualister.

6042305[/snapback]

 

Ok, da er E3 totalt likegyldig for min del med tanke på PS3's styrke. Stoler ikke på hypen som Sony kommer til å spytte ut på messen, like lite som jeg tok MS sin hype rundt X360 i fjor seriøst. Sikkert noe info om spill, men i forhold til ytelse/grafikk tror jeg at vi kan ta alt med et solid neve salt.

Endret av espent
Lenke til kommentar
Ja, vent til E3 nå med kranglingen. Bare 4 dager igjen til Sonys pressekonf. Da får vi se om Sony holder hva de lover.

6042068[/snapback]

 

Kanskje Avean kan rapportere live for oss fra pressekonferansen. Han skal vel dit i år igjen, siden han var der i fjor.

6042476[/snapback]

Hehe. Dagens. :D

Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Ja, vent til E3 nå med kranglingen. Bare 4 dager igjen til Sonys pressekonf. Da får vi se om Sony holder hva de lover.

6042068[/snapback]

 

Kanskje Avean kan rapportere live for oss fra pressekonferansen. Han skal vel dit i år igjen, siden han var der i fjor.

6042476[/snapback]

 

Ja der tok du orda som eg hadde tenkt å skrive ned, rett fra munnen min

:cool:

 

Men ja, har Sony greidd å få plass til hw`en inni brødboksen enda eller? De bør kansje få ræva i gir om de vil rekke november ;) Det lover jo ikje særlig godt det faktum at den ikkje vil bli spillbar for den vanlge mann i gata heller.

Lenke til kommentar

Jeg er lei av ryktene til sony.. Husker VELDIG godt når ps2 skulle komme ut, og vi fikk se bilder av tekken og MGS og diverse klipp..(var da veldig ung, så alt jeg fikk med meg var fra forskjellige blader...

 

Har aldri blitt så skuffet som jeg ble når jeg så PS2 de første gangene.. Jug opp i trynet sier jeg. Så nå velger jeg og ikke tro dem, og håper at det en dag snart kommer spill med samme graffikk som de deilige videoene.. Uansett til hvilken konsoll det blir..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...