Gå til innhold

Her har dere PS3 herlighetene deres.


Anbefalte innlegg

http://www.1up.com/do/slideshow?pager.offs...t=0&cId=3150099

 

2 bilder som viser grafikken til PS3. (det neste Tony hawk) Jeg kan ikke si at grafikken er bedre enn hva X360 allerede viser.

 

Video link1 (you toube)

 

Video link2 (Gaming age)

 

Sier det som det er sagt før: Det blir vanskelig å se forskjell mellom 360 og PS3. Veldig mange kommer til å bli skuffet pga veldig høye forventninger.

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(YouTube)[/url]

 

Sier det som det er sagt før: Det blir vanskelig å se forskjell mellom 360 og PS3. Veldig mange kommer til å bli skuffet pga veldig høye forventninger.

6047899[/snapback]

 

Dette blir sikkert de samme som forventet en gave fra oven med 360. Styr disse forventnijgene deres folkens, det vil nok ikkje blie noe "Ultimate leap" fra det vi har sett før ;)

Lenke til kommentar
Iflg profilen er Vo0do0 født 23 September 1983. Da er han 23 år gammel iår.

6034430[/snapback]

 

Det eneste eg reagerer på er at namnet hans minner meg om en idiotisk fjortiss eg møtte på eller noe sant en gang.. Grøsser ved tanken :nei:

 

 

 

Er veldig sikker på at Avean bare gjør det for å få oppmerksomhet...

6037544[/snapback]

 

Kan ikke avean bare gjøre sine ting slik han vil.

Forresten så begynner du og irritere meg veldig! Er ikke sikker på hvorfor men eg føler et intenst sinne mot deg! Sprøtt..

(PS: om du er 14 år eller er midt i puberteten; Nei eg mener ikke noe negativt om deg eller noe. Eg er liksom bare irritert på deg..)

 

 

 

Må si jeg er sjokkert over all denne drittslengingen til hverandre og kranglingen.

Kan dere ikke heller vente til Ps3 kommer, så kan vi alle se hvordan den blir, for fakta er at vi VET jo ikke, det blir bare spekulasjoner uansett..slutt å krangle, dere går ikke i barnehagen nå lenger.

6039640[/snapback]

 

amen my brother!

6039664[/snapback]

 

Bra sagt (de 2 ovenfor)!

 

 

 

Mine siste ord: Skulle ikke dette være en tråd om ps3 "herlighetene"? Alt eg ser er et stort kaos med folk som krangler og styrer uten mening. Og vær så snill og slutt å si "fanboy"! Eg er drittlei ordet.

 

Vær vennlig og ikke begynn og angrip meg med spydige kommentarer. Spar dere!

 

Takk

Lenke til kommentar
Og vær så snill og slutt å si "fanboy"! Eg er drittlei ordet.

6048139[/snapback]

Har tenkt det samme nokre gonger no...

 

"Fanboy" var ein gong eit heilt relevant uttrykk eg kunne bruke til å skildre spesiell type fan: Ein som var so emosjonelt knytt til eit eller anna produkt at han ville forsvare det blindt, utan logikk eller kritisk sans, og utan å vere i stand til å akseptere eller forstå gyldige motargument. No har dessverre ordet blitt snappa opp av ein haug med folk som brukar det ukritisk om alle som ikkje er einige med dei. Resultatet er at ordet har erodert, og mista all slagkraft. I dag er ordet "fanboy" om lag like smart som "noob" (eller "n00b", dersom du er komplett idiot).

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
PS3 ser rett og slett fantastisk ut. Bildene trådstarter viser, er tydeligvis tatt med ett eller annet mobilkamera :( Konsollen klarer mye bedre enn det der!

6048213[/snapback]

 

Let's face it: Den klarer kun brøkdeler mer enn 360. Den lille kraftforskjellen er slengt inn for å selge, og det vil gå minst 5 år før vi vil se noen merkbar forskjell.

 

Edit: Selv om PS3 ikke kommer til å prestere noe nytt, gleder jeg meg til release-datoen, slik at folk kommer ned på jorden igjen.

 

Husker jeg leste i et Donald-blad da 360 ble lansert, at PS3 kom til å knuse XBOX 360 med "grafikk på nivå med Toy Story, og Shrek".

Endret av superseven
Lenke til kommentar
PS3 ser rett og slett fantastisk ut. Bildene trådstarter viser, er tydeligvis tatt med ett eller annet mobilkamera :( Konsollen klarer mye bedre enn det der!

6048213[/snapback]

 

 

Husker jeg leste i et Donald-blad da 360 ble lansert, at PS3 kom til å knuse XBOX 360 med "grafikk på nivå med Toy Story, og Shrek".

6048340[/snapback]

Akkurat som om Sony skulle sagt det sjøl ;)

Lenke til kommentar
Hvordan iallverden vet du dette, ss ?

6048359[/snapback]

 

Det er ingenting som tyder på at PS3 kommer til å gruse 360. Eneste kraftforskjellen er at PS3 bruker Cell-prosessor. Begge konsollene bruker 128-bits IBM PowerPC-prosessorer på 3,2 GHz, og den lille kraftforskjellen skyldes at Cell er en ganske ny prosessortype.

 

Myten om at PS3 gruser XBOX er skapt av folk som liker å blåse opp nyheter.

 

Edit: Flere spill som er planlagt/eksisterer på 360, vil ikke bli portet til PS3. Carmack sa f.eks. at id Software ikke kom til å lage spill til PS3 (fordi det var vesentlig mye mer vanskelig enn til 360), Valve skal kun gi ut HL3 på 360 og PC, Gothic III kommer ikke på PS3. og Oblivion kommer ikke på PS3.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
PS3 ser rett og slett fantastisk ut. Bildene trådstarter viser, er tydeligvis tatt med ett eller annet mobilkamera :( Konsollen klarer mye bedre enn det der!

6048213[/snapback]

 

 

Husker jeg leste i et Donald-blad da 360 ble lansert, at PS3 kom til å knuse XBOX 360 med "grafikk på nivå med Toy Story, og Shrek".

6048340[/snapback]

Akkurat som om Sony skulle sagt det sjøl ;)

6048363[/snapback]

 

Sony er nok litt mer ærlige enn det, men ESA-medlemskap og mjølking går hånd i hånd. :)

Lenke til kommentar
Hvordan iallverden vet du dette, ss ?

6048359[/snapback]

 

Det er ingenting som tyder på at PS3 kommer til å gruse 360. Eneste kraftforskjellen er at PS3 bruker Cell-prosessor. Begge konsollene bruker 128-bits IBM PowerPC-prosessorer på 3,2 GHz, og den lille kraftforskjellen skyldes at Cell er en ganske ny prosessortype.

 

Myten om at PS3 gruser XBOX er skapt av folk som liker å blåse opp nyheter.

 

Edit: Flere spill som er planlagt/eksisterer på 360, vil ikke bli portet til PS3. Carmack sa f.eks. at id Software ikke kom til å lage spill til PS3 (fordi det var vesentlig mye mer vanskelig enn til 360), Valve skal kun gi ut HL3 på 360 og PC, Gothic III kommer ikke på PS3. og Oblivion kommer ikke på PS3.

6048375[/snapback]

jeg kommer ikke til å savne noen av de spilla der. GT5 og GTA er hovedgrunnen til at jeg vil ha ps3, ja også for å få billig blu ray spiller da :)

Lenke til kommentar
Hvordan iallverden vet du dette, ss ?

6048359[/snapback]

 

Det er ingenting som tyder på at PS3 kommer til å gruse 360. Eneste kraftforskjellen er at PS3 bruker Cell-prosessor. Begge konsollene bruker 128-bits IBM PowerPC-prosessorer på 3,2 GHz, og den lille kraftforskjellen skyldes at Cell er en ganske ny prosessortype.

 

Myten om at PS3 gruser XBOX er skapt av folk som liker å blåse opp nyheter.

 

Edit: Flere spill som er planlagt/eksisterer på 360, vil ikke bli portet til PS3. Carmack sa f.eks. at id Software ikke kom til å lage spill til PS3 (fordi det var vesentlig mye mer vanskelig enn til 360), Valve skal kun gi ut HL3 på 360 og PC, Gothic III kommer ikke på PS3. og Oblivion kommer ikke på PS3.

6048375[/snapback]

jeg kommer ikke til å savne noen av de spilla der. GT5 og GTA er hovedgrunnen til at jeg vil ha ps3, ja også for å få billig blu ray spiller da :)

6049875[/snapback]

 

GTA-spillene blir alltid portet til PC og XBOX noen måneder etter PS2-versjonen.

Lenke til kommentar

Tror dere burde være litt forsiktige med hva dere sammenligner grafikkmessig. Mange av spillene dere hakker ned på er multiplatform. PS3 kan nok levere fin grafikk på titler som er laget spesifikt for platformen. Selv om de spillene har egne utviklerteam som lager hver versjon, vil ikke titlene være så veldig forskjellige grafisk. Det er bare så så mye utviklere har tid og penger til. Titler som derimot er laget for PS3 vil nok bli visuelt imponerende, men ikke slik Sony ville at de skulle se ut. Slik som de som var på fjorårets E3 (Motor Storm, Killzone 2 etc.).

 

Nå burde også PS3 fans (de største) roe seg ned litt og komme på jorden. PS3 titler vil ikke "knuse" Xbox 360, slik som mange kanskje tror. Forskjellen blir kanskje ikke så stor da Xbox 360 nå har startet på andre generasjons titler.

Lenke til kommentar
Tror dere burde være litt forsiktige med hva dere sammenligner grafikkmessig. Mange av spillene dere hakker ned på er multiplatform. PS3 kan nok levere fin grafikk på titler som er laget spesifikt for platformen. Selv om de spillene har egne utviklerteam som lager hver versjon, vil ikke titlene være så veldig forskjellige grafisk. Det er bare så så mye utviklere har tid og penger til. Titler som derimot er laget for PS3 vil nok bli visuelt imponerende, men ikke slik Sony ville at de skulle se ut. Slik som de som var på fjorårets E3 (Motor Storm, Killzone 2 etc.).

 

Nå burde også PS3 fans (de største) roe seg ned litt og komme på jorden. PS3 titler vil ikke "knuse" Xbox 360, slik som mange kanskje tror. Forskjellen blir kanskje ikke så stor da Xbox 360 nå har startet på andre generasjons titler.

6050062[/snapback]

 

Støtter denne fullt ut!

Lenke til kommentar
Tror dere burde være litt forsiktige med hva dere sammenligner grafikkmessig. Mange av spillene dere hakker ned på er multiplatform. PS3 kan nok levere fin grafikk på titler som er laget spesifikt for platformen. Selv om de spillene har egne utviklerteam som lager hver versjon, vil ikke titlene være så veldig forskjellige grafisk. Det er bare så så mye utviklere har tid og penger til. Titler som derimot er laget for PS3 vil nok bli visuelt imponerende, men ikke slik Sony ville at de skulle se ut. Slik som de som var på fjorårets E3 (Motor Storm, Killzone 2 etc.).

 

Nå burde også PS3 fans (de største) roe seg ned litt og komme på jorden. PS3 titler vil ikke "knuse" Xbox 360, slik som mange kanskje tror. Forskjellen blir kanskje ikke så stor da Xbox 360 nå har startet på andre generasjons titler.

6050062[/snapback]

 

Det er ikke noe nytt fenomen at eksklusive titler ofte er flottere enn porter. :) Bare se på hva XBOX kan prestere i Forza Motorsport, selv om den har P3-prosessor, eller PS2s prestasjoner i GT4, til tross for under 300 MHz i prosessorkraft.

Lenke til kommentar

i forhold til porting har jo xbox360 en fordel over ps3 ettersom hw ligner mye mer på den som i eksisterer i pc verden, men enig det skal bli morro å se spill som klarer å utnytte cell til det fulle (for så vidt det samme med 360). Tror nok vi kan komme til å se et mye større hopp mellom eksklusive titler og porter/multiplatform spill i denne generasjonen enn den forige!

Lenke til kommentar
i forhold til porting har jo xbox360 en fordel over ps3 ettersom hw ligner mye mer på den som i eksisterer i pc verden, men enig det skal bli morro å se spill som klarer å utnytte cell til det fulle (for så vidt det samme med 360). Tror nok vi kan komme til å se et mye større hopp mellom eksklusive titler og porter/multiplatform spill i denne generasjonen enn den forige!

6050336[/snapback]

Og med XNA blir dette enda bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...