Gå til innhold

Her har dere PS3 herlighetene deres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS3 blir da bomb..alle fanboys kan gå og legge seg :D Hva er vitsen med å rakke ned på hverandre når ingen av dere har en dritt peiling på hva dere snakker om. Alle på dette forumet er liksom eksperter på alt og kan alt mulig...latterliger nerder er dere. Vent heller til E3 før dere sier ditt og datt. Blir bare teit og komme her og tro at du vet alt.

 

Dette er ikke til alle...bare til fanboysa (gidder ikke nevne navn). :thumbup:

Lenke til kommentar
Gleder meg uansett til GT5..

6033617[/snapback]

GT5 håper jeg blir bra ja, de mangler mye på motorlyder enda.

 

men, har ettervært lest en del av disse trådene, og blir like oppgitt hver gang.

ps3 blir sikkert omtrent like bra som xbox 360 i starten, så får vi se hva som skjer framover når begge to er på markedet og utviklerne begynner å få teken på å lage bra spill. det er jo ikke selve konsollen som er det viktigste, det er spilla. og når vi gang på gang for servert bilder som ikke stemmer med det ferdige produktet så skjønner jeg ikke hvordan folk kan lage sånne tråder som dette og påstå det ene eller det andre...

 

uff :nei:

Lenke til kommentar
PS3 blir da bomb..alle fanboys kan gå og legge seg :D  Hva er vitsen med å rakke ned på hverandre når ingen av dere har en dritt peiling på hva dere snakker om. Alle på dette forumet er liksom eksperter på alt og kan alt mulig...latterliger nerder er dere. Vent heller til E3 før dere sier ditt og datt. Blir bare teit og komme her og tro at du vet alt.

 

Dette er ikke til alle...bare til fanboysa (gidder ikke nevne navn).  :thumbup:

6034521[/snapback]

 

Enig i det du sier der. Men hvis du har navnet mitt på den lista der så kan du stryke den. Jeg sier bare hva jeg mener og hva jeg synes.

 

Jeg har ikke noe problem med å akseptere hva andres meninger er.

Akkurat nå vil jeg ha skikkelig konsoll spill, platform spiller ingen trille.

 

Jeg har på en måte gitt opp 360 men det kan fort snu seg hvis vi får skikkelig bra spill.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Er vel kanskje heller Avean som er et CGI-generert, pre-rendret program fra Sony som skal spre Mr. K`s budskap.

 

Men bevares, Vo0do0 kan også bruke samme programkode.

6034505[/snapback]

 

Bare for å ha det på det rene, jeg fyller 23 23. sept. :p

Studerer Data Ing. 2. året på HiB.

Jeg vil ikke karakterisere meg som en fanboy, hvilket abw impliserer. Jeg ville nok reagert på samme måte om en 360-gutt hadde postet på samme måte.

Men nok om det, og tilbake til team (Inntil neste håpløse post kommer)

 

Stod i kø for 360en. Kommer til å ligge i telt for PS3en, da jeg rekner med det vil bli svært få bokser som finner veien til Norge. Wii skal også i hylla, men der regner jeg med tilgjengeligheten er god.

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
Gratulerer Fedorov! Fikk du det du ønsket deg?

6034658[/snapback]

 

Ikke vanskelig det her inne vet du. Her kan man slenge ut et hvilken som helst argument, ironisk eller ei, og høste en laaaang tråd med morsomme påstander.

6034720[/snapback]

 

Vi nerder vil bare høre det vi vil høre :tease:

Lenke til kommentar
Mala: Er enig med deg at det er tatt fra en scene i spillet men det er ikke CGI. Det scenen ble faktisk kjørt realtime på PS3 ;) Hvordan jeg vet er fordi jeg var på selve konferansen selv ^^

 

De eneste nordmenn som fikk komme inn på Sonys pressekonferanse på E3 i fjor var Rune Fjeld Olsen i VG og Snorre Bryne i Dagbladet. Jeg tviler sterkt på at du er en av dem.

Lenke til kommentar
Mala: Er enig med deg at det er tatt fra en scene i spillet men det er ikke CGI. Det scenen ble faktisk kjørt realtime på PS3 ;) Hvordan jeg vet er fordi jeg var på selve konferansen selv ^^

 

De eneste nordmenn som fikk komme inn på Sonys pressekonferanse på E3 i fjor var Rune Fjeld Olsen i VG og Snorre Bryne i Dagbladet. Jeg tviler sterkt på at du er en av dem.

6035117[/snapback]

 

Håhå :D

 

Bra at enkelte sjekker opp skitpratet til andre.

Lenke til kommentar
Blir faktisk mer kvalm av å høre på Fedorov og Crockett enn alle fanboysa.. Greit nok at dere er smarte nok til å ikke hive dere inn i en diskusjon uten en vanntett research, men dere er faen meg flinke til å fyre opp! Det oser jo fanboy av første post i denne tråden!

 

Personer som er dumme nok til å tro at PS3 vil ha grafikk som er kvassere enn virkeligheten børr vi egentlig drite i, istedenfor å kaste dynamitt på bålet og deretter sette seg ned og klage over alt pjattet...

6033439[/snapback]

Vil gjerne ha meg frabedt å bli dradd inn i en tråd jeg ikke har noe med å gjøre.

Tror det er slikt som fører til ferier.

Lenke til kommentar
Mala: Er enig med deg at det er tatt fra en scene i spillet men det er ikke CGI. Det scenen ble faktisk kjørt realtime på PS3 ;) Hvordan jeg vet er fordi jeg var på selve konferansen selv ^^

 

De eneste nordmenn som fikk komme inn på Sonys pressekonferanse på E3 i fjor var Rune Fjeld Olsen i VG og Snorre Bryne i Dagbladet. Jeg tviler sterkt på at du er en av dem.

6035117[/snapback]

 

Hå hå! Busted!

 

Og hvis Avean representerer Dagbladet eller VG, så er det et media som har mistet all min respekt for spill i alle fall.

 

pwnd

Lenke til kommentar
Mala: Er enig med deg at det er tatt fra en scene i spillet men det er ikke CGI. Det scenen ble faktisk kjørt realtime på PS3 ;) Hvordan jeg vet er fordi jeg var på selve konferansen selv ^^

 

De eneste nordmenn som fikk komme inn på Sonys pressekonferanse på E3 i fjor var Rune Fjeld Olsen i VG og Snorre Bryne i Dagbladet. Jeg tviler sterkt på at du er en av dem.

6035117[/snapback]

 

Hå hå! Busted!

 

Og hvis Avean representerer Dagbladet eller VG, så er det et media som har mistet all min respekt for spill i alle fall.

 

pwnd

6036283[/snapback]

 

Ikke helt busted vil jeg tro. Altid noen "sivile" som kommer inn på slike messer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...