Gå til innhold

Her har dere PS3 herlighetene deres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte i en film fra MGS4 at bare barten til snake, har mer polygoner en en hel soldat i MGS3.. Noe jeg synes er ganske impnerende.

 

Men jeg fatter ikke at dere kan sitte og diskutere grafikk ut i fra noen bilder. Og enda verre, sammenligne grafikken til 360 og PS3 ut i fra noen bilder.. Jeg for min del skal ha PS3 fordi jeg har PS1 og 2. Jeg liker spillene til PS og synes oppgitte spill til PS3 for øyeblikket virker mer spennende (smak og behag). Jeg vil i det minste vente til jeg faktisk kan sammenligne konsollene. Ingen har vell enda sett noen spille på en helt ferdig PS3?

Jeg synes ting som fysikken og AI`en kommer til og spille mest rolle.. God grafikk vett vi at vi får fra begge konsollene, det ene spillet bedre en det andre, derfor gleder jeg meg til hva spillene kan yte i form av f.eks AI og fysikk. Da igjen, har jeg ikke sett noe som imponerer meg fra 360`en enda.. Kan noen gjerne vise meg link til et spill som virkelig kommer til og skille seg ut? Ikke bare grafikkmessig? Eksklusivt til 360?

 

Her er hvertfall noe fra PS3.. Airtight PS3 project hvem vil ikke ha noe sånt i et spill? :D har ikke noe link nå, men har lest flere plasser at for og få til dette, er Blue-Ray nødvendig...

Lenke til kommentar

Heavenly Sword og Eight Days er 2 spill jeg skal følge med ekstra mye ihvertfall. Begge var rimelig innovative og fy satan for en grafikk. Men det som tok pusten vekk fra meg var uten tvil Tiger Woods demoen ! Aldri sett så bra grafikk før og det var vel nærmest fotorealistisk.

 

Angående Tekken 6 så har de selvsagt muligheten til å kjøre like bra grafikk som Tiger Woods. Det bildet av Jin du linker til er jo akkurat samme grafikk som Tiger Woods hadde. Så muligheten at PS3 klarerer det beviste de jo faktisk inatt. Tekken har opphav i manga og dermed vil ikke utviklerne kjøre en full realistisk stil, på akkurat samme måte med DoA.

Lenke til kommentar
Men det som tok pusten vekk fra meg var uten tvil Tiger Woods demoen ! Aldri sett så bra grafikk før og det var vel nærmest fotorealistisk.

 

Jeg husker på PSone så fulgte det med en demodisk som hadde en dinosaur du kunne kontrollere(lemmer og ansiktsuttrykk). Detaljene på denne ville fortsatt klart seg fint den dag i dag hvis den ble brukt i spill. Problemet er bare at slike demoer bare ljuger om hva vi kan forvente oss av en konsoll og gir ikke et reelt bilde av hva konsollen presterer.

 

Dessuten driter jeg i om jeg kan se porene på nesa til Tiger'n så lenge jeg får den gode gamle Tiger Woods feelingen når jeg spiller det!

Lenke til kommentar

Folk som var på Sony's visning av PS3 inatt sier at PS3 vs X360 grafikk messig var så si likt. Dem kunne ikke se forskjellen....

 

Jeg synes det er skikkelig tragiskt av Sony å bruke den gammle kontrolleren og droppe dual schock for noe så desperat å tragisk som den motion sensoren. Bare et desperat forsøk på å ha noe i PS3 som Wii har.

 

Men jeg synes det høres helt teit ut. Sony har tapt seg i mine øyne. Dem er ikke kongen av LCD, Plasma lenger...skal det nå også være kjørt på tvspill fronten?

Lenke til kommentar

Eg fulgte med live i natt. Satt igjen med en skuffelse, men egentlig så burde eg ha skjønt det . Sony strikes back med lovord som de ikkje greier å holde. I natt fikk vi endelig bevist det vi har kranglet om i all evig tid, det er minimal forskjell mellom 360 og PS3.

 

Og ja, at de i siste liten har kopiert litt Nintendo var noe som måtte komme. Heilt utrolig egentlig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Eg fulgte med live i natt. Satt igjen med en skuffelse, men egentlig så burde eg ha skjønt det . Sony strikes back med lovord som de ikkje greier å holde. I natt fikk vi endelig bevist det vi har kranglet om i all evig tid, det er minimal forskjell mellom 360 og PS3.

 

Og ja, at de i siste liten har kopiert litt Nintendo var noe som måtte komme. Heilt utrolig egentlig.

6068437[/snapback]

 

faktisk har de kopiert logitech og microsoft! Les mer her

Lenke til kommentar
Eg fulgte med live i natt. Satt igjen med en skuffelse, men egentlig så burde eg ha skjønt det . Sony strikes back med lovord som de ikkje greier å holde. I natt fikk vi endelig bevist det vi har kranglet om i all evig tid, det er minimal forskjell mellom 360 og PS3.

 

Og ja, at de i siste liten har kopiert litt Nintendo var noe som måtte komme. Heilt utrolig egentlig.

6068437[/snapback]

 

faktisk har de kopiert logitech og microsoft! Les mer her

6068469[/snapback]

Jeg hadde faktisk en sånn kontroller. Husker den var morsom å kjøre cross-motorsykkel spill med, om enn ikke akkurat praktisk

Lenke til kommentar

Vel no er vel gyroen i PS3 kontrollern på langt nær så fullført som Wii sin. Denne kan vel bare tolke 6 forskjellige retninger og ikkje eit 3d-rom i 360 grader. Men men, eg føler likevel dette er noe Sony bare har slengt med i siste liten.Dette blei vel ikkje nevnt med eit ord når de viste fram banan i fjor?

 

Uansett, det er deilig å få sett jordnær PS3 content.Kansje samtilige andre her inne også finner ut av vi fortsatt holder til på jordens overflate.

Lenke til kommentar
*Skuffet*

 

Så vi skal ha denne kontrollen i denne generasjonen og? Er drittlei den

6068794[/snapback]

Ja tror nok det kommer til å bli generasjonens dårligste kontroll med glans. Etter å ha blitt vandt med Xbox360 sin kontroll og så i ettertid prøvd å spille PS2, så føles bare stikkene helt utrolig dårlig plassert. Føles lite naturlig når du først har prøvd noe bedre.

 

Og trigger knappene ser ikke ut til å ha fått en overhaling heller. Kanskje de hadde gjort det faktisk bedre med boomerangen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...