Gå til innhold

Her har dere PS3 herlighetene deres.


Anbefalte innlegg

Mala: Er enig med deg at det er tatt fra en scene i spillet men det er ikke CGI. Det scenen ble faktisk kjørt realtime på PS3 ;) Hvordan jeg vet er fordi jeg var på selve konferansen selv ^^

 

De eneste nordmenn som fikk komme inn på Sonys pressekonferanse på E3 i fjor var Rune Fjeld Olsen i VG og Snorre Bryne i Dagbladet. Jeg tviler sterkt på at du er en av dem.

6035117[/snapback]

 

Hå hå! Busted!

 

Og hvis Avean representerer Dagbladet eller VG, så er det et media som har mistet all min respekt for spill i alle fall.

 

pwnd

6036283[/snapback]

 

Ikke helt busted vil jeg tro. Altid noen "sivile" som kommer inn på slike messer.

6036660[/snapback]

 

Jo... Helt busted.

Dette er snakk om sony sin pressekonferanse, det er ikke det samme som selve messen. Her er det KUN jornualister fra større side/blader/aviser som slipper inn. Det var vel kun noen få hudre som slapp inn på den konferansen (Pastor Lorentzen har sikkert tallene). Godt bevoktet var det nok også.

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo... Helt busted.

Dette er snakk om sony sin pressekonferanse, det er ikke det samme som selve messen. Her er det KUN jornualister fra større side/blader/aviser som slipper inn. Det var vel kun noen få hudre som slapp inn på den konferansen (Pastor Lorentzen har sikkert tallene). Godt bevoktet var det nok også.

6036826[/snapback]

Og det at Avean drev og postet om Battlefield og LOTR her på forumet de dagene GDC pågikk (bare å sjekke brukerens tidligere innlegg) gjør han ikke mer troverdig som en person fra pressen som vil dekke noe som GDC

Lenke til kommentar

Hey Dinsdale, er signaturen din tatt fra robin williams - Live at Broadway? :p

 

Btw, jeg skal ha meg ein gamepwner 2000 med integrert i-can-make-a-fanboy-stfu filter , superomfg-hdb-ray-withcherryontop og som støtter inntil 1000 kontrollere via nerdtooth

 

PS3, X-BOX360, Wii... En av de har faktisk vist seg, de to andre ligger og høster dritt og ros fra uvitende fjols som #"%¤#& ikke har prøvd de... Hvilken av de som er best vet jo ingen FFS!

 

X-BOX 360:

+heftig grafikk, bra online og brukbare spill til nå

- støy

 

PS3:

+ tja, hvem vet... Ingen av oss normale dødlige som har fått prøvd den enda (alt i alt så kommer den nok til å levere det samme som 360en)

 

- ditto

 

Wii:

+samme her, men ideen er god og innovasjon liker vi

- det kan kanskje vise seg at all den vriinga på hendene kan bli vondt etter en stund :whistle:

 

Spekulasjon er gøy :w00t:

Endret av Tallest
Lenke til kommentar
Hey Dinsdale, er signaturen din tatt fra robin williams - Live at Broadway? :p

 

Er det ja. Særdeles mange gullkorn der, som vanlig fra den mannen.

 

"When you see an amish with his hand up a horse` ass, thats a mechanic".

 

Har lagt merke til at mange av gameplayfilmene som ligget ute nå, av kommende PS3 og 360-spill er så og si helt like. Det er nesten så en kunne mistenke MS å bevisst "holdt tilbake grafikk" slik at 360 skulle prestere akkurat det samme som PS3 på lansering. Det er selvfølgelig ingenting i en slik spekulasjon.

 

Å abonnere på gamespot.com i disse E3 dager er veldig praktisk. Vil anbefale alle som har en hundrings eller to til overs og melde seg inn hos gamespot, ign eller gamespy akkurat nå. Da kan man nyte masse intervjuer, artikler osv.

Lenke til kommentar
Hey Dinsdale, er signaturen din tatt fra robin williams - Live at Broadway? :p

 

Er det ja. Særdeles mange gullkorn der, som vanlig fra den mannen.

 

"When you see an amish with his hand up a horse` ass, thats a mechanic".

 

Har lagt merke til at mange av gameplayfilmene som ligget ute nå, av kommende PS3 og 360-spill er så og si helt like. Det er nesten så en kunne mistenke MS å bevisst "holdt tilbake grafikk" slik at 360 skulle prestere akkurat det samme som PS3 på lansering. Det er selvfølgelig ingenting i en slik spekulasjon.

 

Å abonnere på gamespot.com i disse E3 dager er veldig praktisk. Vil anbefale alle som har en hundrings eller to til overs og melde seg inn hos gamespot, ign eller gamespy akkurat nå. Da kan man nyte masse intervjuer, artikler osv.

6039281[/snapback]

 

 

nå er vel det å holde tilbake screenies o.l. som ikke er gode nok, noe sony har for vane å gjøre? Det er iallefall noe jeg synes å ha lagt merke til. I tillegg finnes det jo nok av spill til xbox360 som er vist fram og som har kommet, som rent grafisk ikke har vært et kvantesprang vekk fra den nåværende generasjonen konsoller og som microsoft godt kunne sensurert. Men alt i alt velger jeg å støtte meg på det utviklerene av The Darkness sier, og velger å se bort i fra alle som både "kan" og "vet" best :yes:

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
Men alt i alt velger jeg å støtte meg på det utviklerene av The Darkness sier, og velger å se bort i fra alle som både "kan" og "vet" best :yes:

6039329[/snapback]

 

Helt enig der. Skulle gjerne funnet et "utviklerforum" der jeg kunne spørre og grave og lese og lære. Skal si ifra hvis jeg finner det.

Lenke til kommentar
Jeg tror Avean er et forumtroll. Altså en som leker og later som.

6039531[/snapback]

 

Denne tråden handler ikke om han men om PS3. Men viser det seg at han får riktig i det han sier, er det mange her som må ta halen mellom bena og si unnskyld.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
De bildene der var da ikke så fantastiske? :hmm:

6032445[/snapback]

Ironi er en fin bil :)

 

 

Nok et bevis på at den overhodet ikke kommer til å revolusjonere konsoll-markedet.

6032558[/snapback]

 

 

 

Nok et bevis? :) Herregud da mann, vent heller til PS3 er sluppet før du kommer med slike utsagn, fakta er at ingen vet helt sikkert hvordan spillene blir. Baser det du sier på fakta, ikke bare tulletanker. Men dette kan vel lett bli nok en tråd om Ps3 vs Xbox360, hva er best osv osv, egentlig ganske unødvendig, ikke?

6032925[/snapback]

Helt enig, slike diskusjoner nytter ikke å ha.

 

 

Hvorfor postet du et falskt Killzone bilde??

6033581[/snapback]

 

Fordi jeg ville få fram svar som du ga nettopp. Det er like falskt som de trådstarteren postet. Alle er tatt fra filmklipp og i flere tilfeller veldig lavoppløsningsbilder. Er ingen screenshots enda som kan virkelig rettferdigjør kraften til PS3. Vent til en ordentlig demonstrasjon.

 

Mala: Er enig med deg at det er tatt fra en scene i spillet men det er ikke CGI. Det scenen ble faktisk kjørt realtime på PS3 ;) Hvordan jeg vet er fordi jeg var på selve konferansen selv ^^

6033615[/snapback]

Du var på konferansen ja. Hvem er du da? Snorre Bryne eller Rune F. Olsen? Jeg ser på bildene, og så ser jeg på utsagnet jeg har i signaturen min. Og jeg ler så hardt at det skummer utav kjeften min :dribble:

 

 

Har spekulert i at Avean også bare driver gjøn med alle sammen, eg håper for hans skyld at han gjør det. Ellers veit eg om ein som blir særs skuffet over PS3 ;)

6034437[/snapback]

Peker IGJEN på bildene og signaturen min!

 

 

Mala: Er enig med deg at det er tatt fra en scene i spillet men det er ikke CGI. Det scenen ble faktisk kjørt realtime på PS3 ;) Hvordan jeg vet er fordi jeg var på selve konferansen selv ^^

 

De eneste nordmenn som fikk komme inn på Sonys pressekonferanse på E3 i fjor var Rune Fjeld Olsen i VG og Snorre Bryne i Dagbladet. Jeg tviler sterkt på at du er en av dem.

6035117[/snapback]

 

Hå hå! Busted!

 

Og hvis Avean representerer Dagbladet eller VG, så er det et media som har mistet all min respekt for spill i alle fall.

 

pwnd

6036283[/snapback]

Håper for din del at du ikke har tatt VG/DB seriøst som et media fra før av. Tabloider er noe dritt. Litt OT men ;)

 

 

MEEEEN, Alle sammen, les signaturen min :D

Avean, gjør alle en tjeneste å bare slutt å ønsketenk sånn. For din egen del hvertfall.

Lenke til kommentar

Det handler om PS3 ja. Jeg gjorde, som du gjorde nå, kommenterte et innlegg om ham.

 

Hva er det forresten Avean har sagt som gjør at andre eventuelt må trekke halen under bena? Stort sett er fanboy-fakter blitt tilbakevist og dokumentasjon etterlyst på utsagn som flere ikke har trodd på.

Lenke til kommentar

Må si jeg er sjokkert over all denne drittslengingen til hverandre og kranglingen.

Kan dere ikke heller vente til Ps3 kommer, så kan vi alle se hvordan den blir, for fakta er at vi VET jo ikke, det blir bare spekulasjoner uansett..slutt å krangle, dere går ikke i barnehagen nå lenger.

Lenke til kommentar
Men alt i alt velger jeg å støtte meg på det utviklerene av The Darkness sier, og velger å se bort i fra alle som både "kan" og "vet" best :yes:

6039329[/snapback]

 

Helt enig der. Skulle gjerne funnet et "utviklerforum" der jeg kunne spørre og grave og lese og lære. Skal si ifra hvis jeg finner det.

6039459[/snapback]

 

Amen!

Lenke til kommentar
Må si jeg er sjokkert over all denne drittslengingen til hverandre og kranglingen.

Kan dere ikke heller vente til Ps3 kommer, så kan vi alle se hvordan den blir, for fakta er at vi VET jo ikke, det blir bare spekulasjoner uansett..slutt å krangle, dere går ikke i barnehagen nå lenger.

6039640[/snapback]

 

amen my brother!

Lenke til kommentar
Ja, ok.. Siden du ikke akkurat var delaktig i denne tråden så skal jeg ta vekk navnet ditt... Men hadde det å fyre opp den uvitende PS-fansen vært straffbart på forumet så hadde et par her inne fått livstid...

6036272[/snapback]

 

[ironi]Kritikk av Sony er fantastisk, kritikk av Microsoft er fantastisk (dog i litt mindre grad), kritikk av Nintendo er forkastelig. [/ironi] Nintendo fanboys har ikke oppdaget bjelken i sitt eget øye, kan man si ...

 

Sony har Eye Toy, Guitar Hero, Singstar, etc., og allikevel sier folk at kun Nintendo går egne veier? Det er også flere GC-spill som er porter, og ikke eksklusive, selv om Nintendo har flest eksklusive spill.

 

__________________________

 

On topic: Det vil gå flere år før vi kommer til å merke noen nevneverdig forskjell i ytelse på PS3 og XBOX 360. PS3 viser ikke muskler på bildene som ble postet i begynnelsen av denne tråden, og det gjør heller ikke XBOX 360 i dag. Det er heller ikke sikkert at Wii flexer alle musklene på de screenshotsene som har blitt vist der heller (selv om de så langt ser bra ut).

 

Sony-fanboys tror allikevel at PS3 vil ligge lysår forran XBOX 360, noe som er feil. Sony er heller ikke mindre kyniske enn andre ESA-medlemmer.

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Det blir en stor glede å få PS3 ut på markedet slik at PS3 fanboyene kommer ned på jorda igjen, slik X360 fanboyene til dels har gjort. X360 hurraguttene var jo i overkant optimistiske i forhold til hva x360 kunne yte ved release, men i etterkant har de vel fått et mer realistisk forhold til hva en ny generasjon konsoller kan utrette. Det er det samme maset hver eneste gang det er ny generasjon på gang. PS1-PS2, PS2-PS3, Xbox-X360, N64-Gamecube osv. Den eneste revolusjonen i konsollverdenen var hoppet fra 2D-3D, alt annet er kun en evolusjon som går fram i jevnt tempo. For hver generasjon som kommer stilles det høyere krav til utviklerenes tid, penger, teknisk og artistisk kompetanse. ¨

 

Derfor blir det så latterlig å hause opp X360/PS3 som fanboyene her gjør. Jeg er fornøyd med retningen MS har tatt med X360 i forhold til audiovisuelle mulighter/brukervennlighet/online muligheter. På samme måte tror jeg Wii/PS3 er et steg i riktig retning. Hvorfor må det være en konflikt mellom PS3/X360 blant oss spillere? Er jo ingen grunn til det. Å være ensidig "fan" av et bestemt varemerke/produkt/produsent er rett og slett latterlig.

Endret av espent
Lenke til kommentar
Må si jeg er sjokkert over all denne drittslengingen til hverandre og kranglingen.

Kan dere ikke heller vente til Ps3 kommer, så kan vi alle se hvordan den blir, for fakta er at vi VET jo ikke, det blir bare spekulasjoner uansett..slutt å krangle, dere går ikke i barnehagen nå lenger.

6039640[/snapback]

jeg er så enig, men problemet er at det er alltid noen som må holde på. så det nytter egentlig ikke å snakke til de. det er bar eå snu det døve øret til og håper på det beste ;)

Lenke til kommentar
På samme måte tror jeg Wii/PS3 er et steg i riktig retning.

6039722[/snapback]

 

Får jeg spørre hvorfor akkurat disse to? Enig i at kontrollen til Wii er/kan bli noe "revolusjonerende" eller iallefall en ny gimmic, men hva har/kommer ps3 til å gjøre anderledes og mer "riktig" enn xbox360? Begge er jo spillkonsoller med helt normale (om man kan kalle bananen det:) vet at det bare var en konsept, men likefult kan det se ut som om det kommer en helt straight'up håndkontroller derfra også) håndkontroller og lite ellers som skiller de fra hverandre? Mener ikke å "arrestere" deg på noe, lurer bare på hva du mener :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...