Gå til innhold

Drep eller bli drept i The Ship (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det her skal skaffes :D

Men på steam står det at det ikke kommer ut før 11.juli.

6413019[/snapback]

 

Det er korrekt. Jeg har spilt anmelder-versjonen, som har lekket ut på nett. Det går ikke an å spille den på nett, bare offline mot boter, så jeg ser egentlig på den som en slags uoffisiell demo. Jeg skal kjøpe det så snart jeg klarer (før det kommer ut - sparer jo 25%). :)

 

Koronag: Nei, det har ikke kommet ut enda. Ikke lovlig, i allefall.

 

Sebbe: Det er forskjellig anbefalt antall spillere for hvert map, men jeg er ikke sikker på max antall (du kan selv velge om du vil ha 1, 2, 3, 4, eller 5 spillere, osv). Noen maps er anbefalt for 8 spillere, noen er anbefalt for 8-12, noen for 16, og noen for 16+. Jeg kan tenke meg at max mulige spillere på samme server er 32 eller noe sånn. Som jeg allerede har sagt er altså variasjonen i størrelse på hvert skip veldig stor.

 

Som Orresnei sier, så er det ingen annen forskjell enn at du får et cover og en disc. Derfor slipper du å laste ned spillet, noe som er ideelt for de med lav internett-hastighet. Det positive med kjøping over Steam, er at det er betraktelig billigere enn hvis du kjøper det i butikken. Man må jo ikke betale mva når man kjøper over steam, vet du vel.

 

Du bør forresten helst laste det ned på Steam FØR det kommer ut. Da sparer du 25%. Du får spillet altså en fjerdedel billigere. :)

 

RRhoads: Nei, jeg er ikke gjerrig. Jeg støtter utviklere som lager gode spill. The Ship er i mine øyne et godt spill, og skal skaffes snarest. Den lave prisen er et kjempestort pluss i min marg. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Du kan ikke bare dra opp en tommygun å skyte alt og alle.

For det første må du finne et skytevåpen, noe som er veldig vanskelig (helst kniver o.l. du finner).

Og for det andre, går du rundtom med våpen i hånda, så tar vakten deg snart.

Og skyter du andre enn målet ditt, så vil du miste flere tusen penger.

 

Og uansett, vist noen begynner å drive faenskap på min server, så kickes de snart ut.

Heldigvis har alle oppført seg folkelig til nå. :)

Lenke til kommentar

Det velger man selv. Alt fra ett minutt (som er ganske pointless) til 2 timer og enda mer. Det bestemmer han som starter opp serveren.

 

Spiller man Elimination (hvor folk dreper hverandre til èn er igjen), er rundetiden avhengig av både tiden som er satt, og hvor lang tid det tar før alle bortsett fra en er drept.

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før, men siden visse personer her er så vennlige og ikke-late at de ikke gidder å lese gjennom de få postene i denne tråden, sier jeg det igjen:

 

SPILLET HAR IKKE KOMMET UT ENDA. IKKE LOVLIG. DE SOM HAR DET, HAR LASTET DET NED PÅ ULOVLIGE SIDER. DENNE VERSJONEN FUNGERER IKKE PÅ NETT, MED MINDRE DU SPILLER PÅ EN IKKE-STEAM-SERVER.

Lenke til kommentar
Har egentlig ikke peiling, jeg. Retail Version betyr vel kjøpt versjon, uavhengig av om hvordan man har kjøpt det. Versjonen jeg har spilt har ingen Story Mode.

6414390[/snapback]

 

Ordet 'retail' bety vel så vidt jeg vet 'detaljhandel', i den betydning at noe som er kjøpt 'retail' er noe som er kjøpt i din lokale butikk. Altså i motsetning til "online", "On Demand", "Direct to Drive" eller tilsvarende.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...