Gå til innhold

Drep eller bli drept i The Ship (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det lurer jeg også på. Jeg gleder meg nemlig til å stikke hver og en av dere ned med en skrutrekker :p

6485228[/snapback]

 

Mohahaaa! You are no match for my claymore! :D

 

Håper virkelig vi får satt opp en server veldig snart. Hadde vært kjempetøft å spille mot norske spillere. Dessuten vil denne serveren bli populær på generell basis også, siden det er så få servere fra før av.

 

Bare et lite forslag: Skal vi ikke heller kalle serveren for en "Gamer.no" server? Passer bedre, da HW i seg selv ikke har noe med spill å gjøre. :)

Lenke til kommentar

Jeg synes vi bør starte uten passord. Med passord kan det lett bli alt for lite spillere. Det er ikke akkurat mange hundretalls Gamer.no-brukere som spiller The Ship, og jeg vil nesten heller se serveren full enn tom. Blir serveren full (av alle andre enn Gamer-brukere og andre nordmenn) til enhver tid, synes jeg dog at vi gjerne kan sette på et passord. Men som sagt, jeg synes vi bør starte uten. :)

Lenke til kommentar
We've made some good progress with compiling the linux binaries with help from the wonderful Alfred at Valve.

 

There are a few problems left to sort out, followed by testing and preparing the files for Steam.

 

I'm reluctant to give you a timescale yet for it being complete, but just wanted everyone to know we are making progress

Ser ut til at serveren snart blir satt opp da :) Vi får håpe det kun er snakk om noen få dager.

 

synes vi skal ha password på Gamer.no servern, ellers blir den sikkert proppa full.

6490486[/snapback]

Jeg tror ikke det, fordi når linux binaries kommer så vil mange andre servere også bli satt opp.

 

Forresten, jeg håper alle er fornøyde med Elimination?

Endret av Canute
Lenke til kommentar

Elimination syntes jeg ikke var noe moro. Folk tar seg ikke god tid. De hugger bare ned folk sekundet de får mulighet. Dessuten følger de etter målet slik at målet vet hvem som jakter på han. Det hadde da vært lett å forsvare seg i slike situasjoner, hadde det ikke vært for at spillet er laget slik at fyren som drar frem øksa ALLTID vinner en duell, så blir det ganske håpløst for målet.

 

Jeg liker å ta meg god tid, unngå at målet får snerten av meg, kanskje jeg til og med får overtalt målet på en eller annen måte om at jeg over hodet ikke er den som jakter på han. Da får jeg en skikkelig boost av tilfredsstilhet. :D

Når man blir drept tidlig i Elimination, blir det bare kjedelig å spille.

Lenke til kommentar
Elimination syntes jeg ikke var noe moro. Folk tar seg ikke god tid. De hugger bare ned folk sekundet de får mulighet. Dessuten følger de etter målet slik at målet vet hvem som jakter på han. Det hadde da vært lett å forsvare seg i slike situasjoner, hadde det ikke vært for at spillet er laget slik at fyren som drar frem øksa ALLTID vinner en duell, så blir det ganske håpløst for målet.

 

Jeg liker å ta meg god tid, unngå at målet får snerten av meg, kanskje jeg til og med får overtalt målet på en eller annen måte om at jeg over hodet ikke er den som jakter på han. Da får jeg en skikkelig boost av tilfredsstilhet. :D

Når man blir drept tidlig i Elimination, blir det bare kjedelig å spille.

6495863[/snapback]

 

Er enig i deg, men tror når folk blir flinkere og lærer når noen jager dem.

Så kommer folk være litt mer diskre og forsiktige slik at Elimination blir artigere.

Lenke til kommentar
Hunt med en litt utvidet klokke holder jeg en knapp på. Dessuten må man ikke alltid drepe noen i hver runde på hunt.

6495590[/snapback]

Faktisk så må jeg nesten si meg enig med deg nå. Har kun spilt hunt i det sista, og det er abselutt like så godt som Elimination - grunnen til at Elimination gjerne var kjekkere i begynnelsen var at man hadde mye mer tid på seg. Hunt med 120-150 sekunder burde være like så kjekt.

 

Går jo an å rotere litt da :)

Endret av Canute
Lenke til kommentar

Det er litt vanskelig, da det blir intenst så snart du trekker frem drapsvåpenet ditt. :)

 

EDIT: Canute, jeg synes 200-300 sekunder er mye bedre. To minutter er alt for lite. Da må man skynde seg å drepe fyren helt fra starten. Selv om man er rask, vil tiden gå ut rett etter man har tatt ut målet.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Det er litt vanskelig, da det blir intenst så snart du trekker frem drapsvåpenet ditt. :)

 

EDIT: Canute, jeg synes 200-300 sekunder er mye bedre. To minutter er alt for lite. Da må man skynde seg å drepe fyren helt fra starten. Selv om man er rask, vil tiden gå ut rett etter man har tatt ut målet.

6502500[/snapback]

Må huske på at tiden ikke starter før førstemann har tatt sitt offer. Derfor må jo han som dreper sitt offer først vente alle de minuttene - selv om han har gjort det han skulle.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...