Gå til innhold

Drep eller bli drept i The Ship (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er enda alt for få servere. ALLE serverne er fulle, selv de med dårlig ping. Jeg har klart å sneket meg inn på et par med god ping, og jeg kan ikke si annet enn at dette er kjempeartig. Jeg hadde fryktet at det ble som Sebbe sier, at "ingen" vet hva de skal gjøre, og dermed bare raver rundt og dreper dem de ser. Det var ikke tilfelle der hvor jeg spilte. Mer eller mindre alle spilte faktisk godt etter-hunt reglene! Artig å se hvordan noen klarte å lure meg trill rundt. Andre fulgte jo selvsagt bare etter meg helt til jeg havnet til jeg kom inn i et rom uten kamera eller vitner. Det var jo ganske enkelt da, for jeg bare gikk inn på et toalett, lukket døra, og straks fyren kom inn døra, kløyvet jeg hodet hans i to med et middelaldersk tveegget sverd (aka. Claymore). :D

Dette var virkelig morro. Tror sannelig jeg skal ta enda et game nå. Håper virkelig det kommer flere spillere servere ettersom omtalene (som gir spillet god karakter) begynner å strømme inn. Spillet fortjener virkelig all skryt og oppmerksomhet det kan få. :)

 

EDIT: Chris88, hvis du ikke bestilte det før 20.00 i går (tirsdag), fikk du ikke 25% avslag. Fullpris er $19.95. Rabatt-prisen er selvsagt da $14.95.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Elimination var klart best, da fikk man mye bedre tid å ta sitt mål.

I hunt ble alle i slutten stresset og sprang rundt for å prøve sitte mål på de siste 30sekundene

6475685[/snapback]

 

Elimination er klart best ja :)

Noen som hvet hvordan man ser åssen type server det er? Står det noen plass?

Spillet er helt konge. Lenge siden jeg har hatt det så gøy :)

Lenke til kommentar
Dette var et utrolig morsomt spill. Det eneste er at jeg synnest du må pleie needs liiiiitt for ofte, så jeg følte det ble litt for mye "finne mat-automat, for deretter finne plass å drite"- opplegg. De kunne satt opp tiden litt mer på disse tingene. Men ellers ett kjempe morsomt spill! :D

6478106[/snapback]

 

Det er server innstilling hvor ofte needs trenges mener jeg

Lenke til kommentar

Kan være jeg kan putte opp en Gamer.no server, har en server som jeg pleide å bruke til cs 1.6 server. Må bare vente til Linux serveren blir gitt ut.

 

edit:

Amd XP 2200+

512 MiB DDR

6 Mbit / 6 Mbit (Full duplex)

Holder det til en source server?

Endret av Canute
Lenke til kommentar
Dette var et utrolig morsomt spill. Det eneste er at jeg synnest du må pleie needs liiiiitt for ofte, så jeg følte det ble litt for mye "finne mat-automat, for deretter finne plass å drite"- opplegg. De kunne satt opp tiden litt mer på disse tingene. Men ellers ett kjempe morsomt spill! :D

6478106[/snapback]

 

Det er server innstilling hvor ofte needs trenges mener jeg

6478343[/snapback]

 

Korrekt. Man har "easy", "normal", og "hard". Velger man easy, trenger man ikke bry seg like mye om å spise, sove, osv. Trangen for å gjøre disse tingene øker mye tregere.

 

Har ikke prøvd Elimination, jeg. Egentlig bare Hunt. Har man ikke en viss tid på seg til å ta ut målet i Elimination?

Lenke til kommentar
Dette var et utrolig morsomt spill. Det eneste er at jeg synnest du må pleie needs liiiiitt for ofte, så jeg følte det ble litt for mye "finne mat-automat, for deretter finne plass å drite"- opplegg. De kunne satt opp tiden litt mer på disse tingene. Men ellers ett kjempe morsomt spill! :D

6478106[/snapback]

 

Det er server innstilling hvor ofte needs trenges mener jeg

6478343[/snapback]

 

Korrekt. Man har "easy", "normal", og "hard". Velger man easy, trenger man ikke bry seg like mye om å spise, sove, osv. Trangen for å gjøre disse tingene øker mye tregere.

 

Har ikke prøvd Elimination, jeg. Egentlig bare Hunt. Har man ikke en viss tid på seg til å ta ut målet i Elimination?

6479206[/snapback]

Vel, jo, men den tiden er som regel mye større. Maks tiden har vært opp til 30 minutter, men som regel så blir jo spillet ferdig mye før.

Lenke til kommentar

Eg må sei at eg likte best hunt-mode fordi på elimination må ein vente så inni hampen lenge for å bli med igjen dersom ein har blitt drept, elelr nettopp komt inn på serveren osb. Det hender jo at eg ikkje dreper quarryen min i hunt mode, fordi eg ikkje har tid. Men det gjer jo ingenting, sidan du får ein ny rett etterpå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...