Gå til innhold

Drep eller bli drept i The Ship (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg kjører med 1,6 ghz. Går ikke smertefritt, men det vill nok funke, du har også 512 mer RAM en meg så det kommer nok til å gå bra.

 

 

En ting som skuffa meg litt var kniv-våpnene.

I stedet for at du stakk han i ryggen så du hørte en ekkel gurgle lyd og han datt sammen, så fløy han 2-3 meter framover.

Fikk ikke noen morder feeling av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syntes det er synd det har gått fra mod til eget spill. Det betyr at vi må kjøpe det. Men jeg ser absolutt logikken bak å tjene penger på et spill man har brukt mye tid å penger på å utvikle ;)

5995948[/snapback]

 

Counter-Strike gikk jo fra mod til eget spill..

Det ble jo en suksess lell da.. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Er det noen fler enn meg som har opplevd erroren min? husker ikke helt hva det går ut på, men hver gang jeg skal starte nytt spill, og loader en map, så klikker PC-en og jeg ender opp med bluescreen... jeg har enda ikke prøvd å skru ned graficken helt, men tenkte jeg skulle gjøre det nå;) skriver her når jeg har prøvd;)

Lenke til kommentar
Er det noen fler enn meg som har opplevd erroren min? husker ikke helt hva det går ut på, men hver gang jeg skal starte nytt spill, og loader en map, så klikker PC-en og jeg ender opp med bluescreen... jeg har enda ikke prøvd å skru ned graficken helt, men tenkte jeg skulle gjøre det nå;) skriver her når jeg har prøvd;)

 

 

noop.... funka ikke nå heller!!!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...