Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Siste innlegg i tråden var "Moderatormelding: Vi trenger ikke en videre diskusjon om dette. Flere snedige spørsmål, takk!"

Men du bryr deg ikke om dette, du bare fortsetter å kverne på det temaet. Samtlige innlegg som fortsatte å komme ble da naturligvis slettet. Det gjaldt innlegg fra tre forskjellige brukere.

At du oppfatter dette som at du blir "sensurert" vil dog ikke forbause noen som kjenner til dine herjinger på forumet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siste innlegg i tråden var "Moderatormelding: Vi trenger ikke en videre diskusjon om dette. Flere snedige spørsmål, takk!"

Men du bryr deg ikke om dette, du bare fortsetter å kverne på det temaet. Samtlige innlegg som fortsatte å komme ble da naturligvis slettet. Det gjaldt innlegg fra tre forskjellige brukere.

At du oppfatter dette som at du blir "sensurert" vil dog ikke forbause noen som kjenner til dine herjinger på forumet.

jeg reagerte fordi det også ble slettet et innvelg som var direkte svar på spørmålet.

Samtidig som dere har tiltatt at noen komme med feilinformasjon

 

Da er det merkelig at dere før ikke tillot at man kom med feilinformasjon

 

Det må gå an å se sammenhengen i innleggene og ikke bare fokuser på hvor streken skal gå hen

en strek der forøvrig setter lit vilkårlig

 

da har man ikke annet å gjøre en å reagere

Lenke til kommentar

 

Siste innlegg i tråden var "Moderatormelding: Vi trenger ikke en videre diskusjon om dette. Flere snedige spørsmål, takk!"

Men du bryr deg ikke om dette, du bare fortsetter å kverne på det temaet. Samtlige innlegg som fortsatte å komme ble da naturligvis slettet. Det gjaldt innlegg fra tre forskjellige brukere.

At du oppfatter dette som at du blir "sensurert" vil dog ikke forbause noen som kjenner til dine herjinger på forumet.

jeg reagerte fordi det også ble slettet et innvelg som var direkte svar på spørmålet.

Samtidig som dere har tiltatt at noen komme med feilinformasjon

 

Da er det merkelig at dere før ikke tillot at man kom med feilinformasjon

 

Det må gå an å se sammenhengen i innleggene og ikke bare fokuser på hvor streken skal gå hen

en strek der forøvrig setter lit vilkårlig

 

da har man ikke annet å gjøre en å reagere

 

 

Om vi skal begynne å slette alt som er "feilinformasjon" tror jeg du må gjøre deg klar for at en god del poster som du har tatt feil av i løpet av din karriere her på diskusjon.no blir fjernet. 25%? 50%? 75%? ...

 

Jeg har selv tatt en titt i tråden og jeg må innrømme at slik det er så er det du som sporer av og ødelegger for diskusjonen og måten andre stiller spørsmål på og får svar. Sånn sett så håper jeg at du forstår at det er flere enn deg som ønsker å delta i den tråden og at noen diskusjoner blir stoppet når man begynner å kverulere helt unødvendig eller sporer av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Siste innlegg i tråden var "Moderatormelding: Vi trenger ikke en videre diskusjon om dette. Flere snedige spørsmål, takk!"

Men du bryr deg ikke om dette, du bare fortsetter å kverne på det temaet. Samtlige innlegg som fortsatte å komme ble da naturligvis slettet. Det gjaldt innlegg fra tre forskjellige brukere.

At du oppfatter dette som at du blir "sensurert" vil dog ikke forbause noen som kjenner til dine herjinger på forumet.

jeg reagerte fordi det også ble slettet et innvelg som var direkte svar på spørmålet.

Samtidig som dere har tiltatt at noen komme med feilinformasjon

 

Da er det merkelig at dere før ikke tillot at man kom med feilinformasjon

 

Det må gå an å se sammenhengen i innleggene og ikke bare fokuser på hvor streken skal gå hen

en strek der forøvrig setter lit vilkårlig

 

da har man ikke annet å gjøre en å reagere

 

 

Om vi skal begynne å slette alt som er "feilinformasjon" tror jeg du må gjøre deg klar for at en god del poster som du har tatt feil av i løpet av din karriere her på diskusjon.no blir fjernet. 25%? 50%? 75%? ...

 

Jeg har selv tatt en titt i tråden og jeg må innrømme at slik det er så er det du som sporer av og ødelegger for diskusjonen og måten andre stiller spørsmål på og får svar. Sånn sett så håper jeg at du forstår at det er flere enn deg som ønsker å delta i den tråden og at noen diskusjoner blir stoppet når man begynner å kverulere helt unødvendig eller sporer av.

 

så du mener at det er riktig at det skal tillates feilinformasjon mens korrigeringer , det tillater du ikke ?

hvilke syk holdning er det ?

Lenke til kommentar

Forøvrig ble det skrevet at forskjellen mellom helikopter og fly IKKE er som forskjellen mellom lastebil og buss.

 

Så begynner du å krangle på at denne sammenligningen er feil, fordi det er stor forskjell på fly og helikopter men ikke på lastebil og buss. Selv om det er nøyaktig det som ble skrevet. Dere skriver altså det samme, men du krangler/kverulerer på at det den andre personen skrev er feil.

Dere er altså enige, skriver det samme, men du krangler på at du har rett og den andre tar feil.

 

Begge har altså rett, selv om du prøver å korrigere noe, så skriver du akkurat det samme som den du prøver å korrigere.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Igjen så lever du i din lille egne verden Elgen , så jeg sier det bare sånn : Hold deg til diskusjonene du deltar i , vær saklig og unngå personangrep. Det gjelder forsåvidt også her , du har ingen rett til å insinuere eller kalle Moderatorer / Admins / Veiledere for Idioter eller lignende.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

jeg leser nøye gjennom de fleste innleggene nettop for å unngå misforståelser .

Da er det veldig rar et ingen , ikke en gang dere moderatorer ser det når ting blir misforstått.

 

Når slikt skjer så trodde jeg virkelig at veilederne og moderatorene skulle lede oss andre inn på riktig spor

i stedet sies det bare at man tar feil uten at man helt forstår hva som er galt

 

når  så også korreksjonene blir fjernet så oppfattes det som en idiotisk handling.

har man gjort noe idiotisk så  frister det å  definere dem som  idioter

siden begrepet "Idiot"  tolkes lit forskjellig alt etter hvilken landsdel det er så søker man alltid etter det ordet som har samme betydning men uten å gå over streken.

i dette tilfellet har jeg ikke funnet  et begrep som erstatte den sterke meningen jeg vil ha frem uten at noen føler seg direkte trakassert. ( kanskje noen kunne hjelpe meg med det ?)  

 

i dette tilfelle så er det noen som ikke har gjort den jobben som man forventer

jobben er gjort såpass dårlig at det oppfattes som  idioti 

 

Da har man lov til å kalle en for idiot

Idiot er man bare i gjerningsøyeblikket , ikke hele tiden 

 

 

Så lenge moderatorene og veilederne gjør det man forventer så er det ikke noe problem

Når det ikke skjer  og det går ut over andre da  har man lov til å si i fra.

Enkelte ganger  får man en sterk trang til kalle folk for idioter før de forstår problemet selv om det betyr at de ikke at de  er idioter

  Slik ar det bare .dessverre

 

hvis noen føler seg støtt så vil jeg ha tilbakemelding på det før noen reagerer  og stenger meg ute på nytt  for få innlegget  i ordende former

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Rapporterte et ganske grovt innlegg igår, som man jo blir oppfordret til istedenfor å svare, men jeg ser det står der enda. Synes det er litt rart ikke moderatorer tar tak i slike innlegg som kan være krenkende for enkelte. Og ikke kom med at dere ikke har hatt tid, nå er det nesten 24t siden det ble rapportert, så hvis ingen har sett rapporten så må nye moderatorer ansettes.

Lenke til kommentar

Innlegget ligger fortsatt inne hos stabben.

At en ting tar "homofilt" lang tid er i mine øyne bare en måte å uttrykke seg på , kanskje ikke den aller beste måten å påpeke at man synes det er helt analt , men i alle fall noe som jeg mener er unødvendig å reagere på.

 

Hadde vedkommende kommet med "Er du homo eller" / Jævla homo "sånn at dette er i en helt annen kontekst så hadde jeg i alle fall sikkert reagert. 

 

Selv har jeg familie og er litt opptatt for tiden , kan godt være at andre i stabben også er opptatt på samme måte antar jeg , men tar da i alle fall en titt og rydder opp i det som bør ryddes opp og er det tvil ligger rapporten inne for vurdering (din ligger fortsatt inne da jeg lar andre moderatorer også få lov til å lese denne så vi er sikker på at vi er enige).

Lenke til kommentar

 

Aha, javel, daså. Da vet man hvor landet ligger.

 

Det er greit, bare husk å ikke bruk negersk lang tid til neste gang.

Antar du vil ha samme konsekvens som den du rapporterer?

 

Ifølge mod anså han det ikke som et krenkende innlegg. Hvordan skal brukerne tolke at en moderator forsvarer et slikt innlegg?

 

Jeg skulle bare se om dere reagerte med engang jeg satt noe annet i en negativ kontekst. For meg virker det som et åpenbart brudd på retningslinjene å si "noe tar homofilt lang tid", men nå forsvares det av en moderator? "Det er jo bare en måte å uttrykke seg på"... Du kan vel skjønne det er litt forvirrende? Hva er lov og hva er ikke lov?

Endret av Colin.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, kan ikke si at jeg reagerer på det heller.

Selv om jeg forstår at du nå prøver å putte en gjeng under samme bås (altså at man nå assosierer negere / mørkhudede med å bruke ekstremt lang tid ) så ser jeg litt an konteksten og forstår at du prøver å komme med et poeng her , i det konkrete innlegget som sagt så ser jeg ikke at han prøver å henge ute noen , men at det er at dårlig ordvalg er det ikke noe tvil om.

 

Hadde jeg for eksempel kalt en annen forumbruker for en "helvetes neger" så hadde jeg trolig blitt kastet ut fortere enn man kan telle til ti , hadde det vært en diskusjon hvor man faktisk diskuterer legning og man kommer med et slikt svar så hadde ting stilt seg i en helt annen stilling.

Men akkurat sånn jeg tolket det innlegget utifra hvor det var skrevet og andre innlegg rundt det , så fant jeg ingenting å reagere på personlig , merk dog at andre moderatorer kan ha en annen mening og kan finne på å sette meg på plass, det er nettopp derfor vi har flere som modererer og er en grunn til at vi kan sette et innlegg på f.eks "ønsker innspill" .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Rapporterte et ganske grovt innlegg igår, som man jo blir oppfordret til istedenfor å svare, men jeg ser det står der enda. Synes det er litt rart ikke moderatorer tar tak i slike innlegg som kan være krenkende for enkelte. Og ikke kom med at dere ikke har hatt tid, nå er det nesten 24t siden det ble rapportert, så hvis ingen har sett rapporten så må nye moderatorer ansettes.

Det er jo påske da, stabben er sikkert fullt opptatt med påskeferie og familie så da kan det ta litt ekstra tid før noe blir gjort, jeg har opplevd på andre forumer at det tar flere dager før noe blir fjernet så 24 timer er ikke så mye :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...