Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er da hunden vi har i huset: Buster.

 

Han er en hvit terrier, husker ikke helt rasenavnet, men tror det var noe som "Westie" eller noe :p

 

Uansett, han er en veldig leken krabat og er ikke redd for å bruke målet sitt (hundespråket, voff) vis det er noe han ikke skjønner eller skal varsle flokken (les: familien min) om. Han er også bestekamerat med katten i huset, Snurre. Selv om det hender at katten slår etter snuten til Buster vis han blir for innpåsliten. Han har eksplosiv styrke (når han spiller fotball med meg), men han blir fort sliten. Han er veldig glad og bli koset med, og ruller seg fort på ryggen for og bli klødd på brystet (som er det beste han vet om!). Også glad i å gå tur.

post-12185-1153956876_thumb.jpg

post-12185-1153956885_thumb.jpg

post-12185-1153956913_thumb.jpg

post-12185-1153956923_thumb.jpg

post-12185-1153956953_thumb.jpg

post-12185-1153956965_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Her er da hunden vi har i huset: Buster.

 

Han er en hvit terrier, husker ikke helt rasenavnet, men tror det var noe som "Westie" eller noe :p

 

Uansett, han er en veldig leken krabat og er ikke redd for å bruke målet sitt (hundespråket, voff) vis det er noe han ikke skjønner eller skal varsle flokken (les: familien min) om. Han er også bestekamerat med katten i huset, Snurre. Selv om det hender at katten slår etter snuten til Buster vis han blir for innpåsliten. Han har eksplosiv styrke (når han spiller fotball med meg), men han blir fort sliten. Han er veldig glad og bli koset med, og ruller seg fort på ryggen for og bli klødd på brystet (som er det beste han vet om!). Også glad i å gå tur.

6564460[/snapback]

 

Er utrolig fine hunder, rase navnet er forøvrig West Highland White Terrier. Har hatt to stykker, men bare en lever enda. Tispen døde av kraftig allergi anfall i en alder av 9 år. Hun var plaget med allergi gjennom så og si hele livet men hun hadde ikke noen plager når hun gikk på medisinene sine untatt litt my slikking på labber. Han hunden lever i beste velgående enda og har etablert seg en rolle som vakthund i huset siden han var 1år eller noe rundt der. Tispen vi hadde var den hunden jeg har møtt som har slikket deg så utrolig mye at det gikk ikke ann. Så skulle hun alltid ligge på hodeputen til meg eller mamma og passe på oss om natten, lå bak nakken og varmet og koste :love: savner den hunden :(

 

Snow dog, utrolig morsomme bilder :)

 

ASCIWhite: Hunden din har blitt stor og utrolig fin.. Hadde likt og sett et bilde der det mangler et speil på bilen tough...... :tease:

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
post-93863-1153604150_thumb.jpg

 

To fine hunder som koser seg!

 

Hva slags rase er den største hunden (den på land)?

6564613[/snapback]

 

Det er en såkalt gatemix; Moren er 50% new-foundlander og 50% golden retriever. Faren er Collie. Stammer fra en gård på Hvaler.

Lenke til kommentar
*piff*

6564460[/snapback]

Rene sjekkeannonsen :tease:

 

Dette er da min voffvoff: Ruffen.

Han er en åtte år gammel Soft Coated Wheaten Terrier. Han er rolig og snill, men desverre svært asosial. Han er den siste hunden som kommer og ber om kos (med mindre det er dekkoperasjon for å få godteri). Ruffen er redd for en del ting som musikkkorps og fyrverkerier. Og torden. Og lyn. Og gitarene mine.

Han sover 20 timer i døgnet, men får ros av legen for de gode musklene sine.

Han har god humor og vet det å bli flau. Han bjeffer egentlig aldri.. Kanskje fordi han har så lys stemme. Hva vet jeg. Han vrikker ivrig på rumpa og skjønner aldri hvor baller, pinner eller leker blir av når man kaster dem.

Bilder!

 

Fang.jpgLabbegutt.jpgSnohund.jpgTeppe.jpg

 

Edit: feil :blush:

Endret av Ronja
Lenke til kommentar
Jeg har tenkt på og skaffe meg en beagle valp? noen erfaringer her inne?

6569531[/snapback]

Vært borti 3 i mitt liv og alle har vært herlige men litt vanskelige. De har HØY jaktinnstinkt og slipper du en løs i skogen og den får teften på hjort så er det gjort. :p

De er morsome små tasser dog men samtlige har sta til de grader. Er en hund som egner seg best til de som driver med jakt eller er vant med den type hunden.

 

Er det noen som synes hunden var fin (buster) ?

6569266[/snapback]

Grådig søt den. Santoz hadde en westie vennine der vi bodde før. Gikk alltid på natte tur med pensjonist eieren på sene nattetimer.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...