Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han var 78 cm hvis jeg husker helt korrekt. Hodet hans var nesten større enn mitt. De dro han med på utstilling når han var 5 mnd, da var han nesten på størrelse med en voksen hund.

 

EDIT: skrev feil ista, ponni veier ikke mer enn 1,6 kg.

post-61441-1200049665_thumb.jpg

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg har erfaring med at CC puffene har det med å forandre veldig farge etterhvert som de blir eldre. En som er helt sort når den blir valp kan bli lys-grå med hvitt når den blir voksen. Men jeg har inntrykk av at de som er mørke blir lysere, men at de lyse ikke blir mørkere. Så en CC som er hvit som valp vil nok med ganske stor sikkerhet forbli hvit.

 

Ponni er vakker :love:

Lenke til kommentar

Dette er Haylie, 8 uker gammel. Hun er en Coton de Tulear.

Vi har nå tre coton. Det er en utrolig trivelig rase. De lærer raskt og er mentalt svært stabile.

La dere ikke lure av det søte "fluffy" utseende, dette er faktisk en ganske real hund!

De er flinke i agility, liker å apportere, og går gjerne søk. Dessuten er de allergivennlige.

 

Valpen KittyCat nevnte!

post-149668-1200081976_thumb.jpg

Endret av elelmar
Lenke til kommentar
Dette er Haylie, 8 uker gammel. Hun er en Coton de Tulear.

Vi har nå tre coton. Det er en utrolig trivelig rase. De lærer raskt og er mentalt svært stabile.

La dere ikke lure av det søte "fluffy" utseende, dette er faktisk en ganske real hund!

De er flinke i agility, liker å apportere, og går gjerne søk. Dessuten er de allergivennlige.

 

Valpen KittyCat nevnte!

Nusselig hund det der :love:

Lenke til kommentar

Amanda er drektig! Vi prøvde å sette valper på henne for en stund siden, men trodde ikke det ble noe. 18 februar har hun termin, like morro hver gang :D

 

 

Amanda og Ronja blir mer og mer like, tilogmed mamma ser knapt forskjell på de lengre. Men om jeg ikke tar helt feil er Amanda hun som sitter lengst borte.

post-95833-1200150476_thumb.jpg

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar
Amanda er drektig! Vi prøvde å sette valper på henne for en stund siden, men trodde ikke det ble noe. 18 februar har hun termin, like morro hver gang :D

 

 

Amanda og Ronja blir mer og mer like, tilogmed mamma ser knapt forskjell på de lengre. Men om jeg ikke tar helt feil er Amanda hun som sitter lengst borte.

Spennende tid nå da.. selv venter jeg løpetid på Fanny i februar/mars og har planer om å ha kull på henne da.. Gleder meg til det :-)

Lenke til kommentar
Så morro! :D Hvor mange kull har dere hatt før?

 

Hold oss oppdratert! :love:

 

Dette blir C kullet, men siden jeg bodde i USA har jeg bare fått med meg ett kull fra før. Dette blir Amandas første kull, hun er, på tross av at hun er 3 år gammel, som en stor valp selv, så det blir rart å se henne som mor. Håper bare det går bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...