Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, man merker på han at han er fortsatt er bare 7 måneder, ja. Men vaktinstinktene har begynt å komme nå, og merker så smått forandringer, så puberteten er nok like om hjørnet. Er forberedt på at han kommer til å endre en del på væremåten sin denne perioden, og kommer nok til å få noen unoter han også som jeg må plukke av ham.

Lenke til kommentar

Var nesten som å slå på en bryter på hunden min. Bjeffer for den minste ting (særlig om kvelden, når han ser eller hører noen utenfor).

Og ikke minst : andre hannhunder!

Han har blitt mye sterkere, og vil prøve å teste seg selv opp mot andre hannhunder, og det får han ikke lov til. Ser ikke vitsen i å ha noe slåsskjempe!

Lenke til kommentar

En Rottis på 60 kg med mankehøyde på nesten 80 cm, er skummel første gangen :p Ble gode venner etter to minutter, og han vaska henne pen og ren opptil flere ganger. Ponni veier 2,6 kg hehe.

 

Er den største rottisen jeg noengang har sett!

post-61441-1200008635_thumb.jpg

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Mushi: Er du sikker på at rottweileren er så høy? Rasestandarden ligger på rundt 61-68 cm for hannhunder, og da er nesten 80 cm utrolig. Er jo selvsagt vanlig med hunder som kommer over rasestandarden, men rundt 10 cm over rasestandard er veldig mye. Har du flere bilder av ham?

Endret av Dan_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...