Gå til innhold

Har du jobb?

Har du jobb?  

558 stemmer

1. 1. Har du jobb?

• Ja
      302
    • Nei
      181
    • Søker
      75

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eggplukker = Plukker ca 1800 egg på 40 min.. = 90,- (0.05,- pr. egg)

Gartneri = 74 kr/t

Barnepass i kirka = 50,- (Det er aldri unger der omtrent)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som kan hjelpe meg med og lage en CV ?

Trenger sårt jobb, fått ped osv. Gidder ikke bruke konfis penger. Fylt 16 og har lappen , mer eller mindre.

5942186[/snapback]

Avisbud. Kan nesten glemme alt annet.

Skrevet
Jobber deltid på McDonalds. Alle sier det er en drittjobb men jeg ser at jeg tjener ca. likt som alle andre på min alder som har postet. 74.78 kr pluss ett helgetilleg på 19 kr timen. Er 15 år gammel og fikk egentlig jobben pga. utplassering.

5942098[/snapback]

Prinsippet samme som meg :thumbup:

Skrevet

Ingeniør i Jernbaneverket.

Systemansvarlig for et stort datasystem som overvåker togtrafikken.

Regner med at jeg er "litt" eldre enn de fleste andre her...

:)

Skrevet

18 år.

Jobber på et advokatkontor som en form for advokatassistent.

Tjener en hundrings i timen, også bestemmer jeg nøyaktig når jeg vil jobbe.

Fin-fint.

Skrevet

Jobber på cafe hvor jeg serverer, tar i mot penger og bestillinger, lager mat og vasker opp. Nå har jeg ca 102 kr i timen til vanlig, 142 kr etter klokka 1300 på lørdager og 182 etter klokken fire, også på lørdager. Heldigvis jobber jeg som regel kunn lørdager.

Ellers jobber jeg litt i feriene på en Esso-stasjon her, da har jeg ca 92 kr i timen:-)

Skrevet

jeg var vikar i hansa. salgskonsulent. begynte som en sommerjobb, men endte opp med å jobbe der i over ett år.. skal jobbe der i sommer og. 110kr timen + 3kr pr km. ( kjører kanskje 25 mil pr dag i snitt )

Skrevet
jeg var vikar i hansa. salgskonsulent.

5943089[/snapback]

Kunne tenkt meg en sånn jobb. :)

Jeg jobber i Schianders, logistikkfirma med hovedkunde hos Skeidar. Har nattevakt, og tjener 146,- i timen. (Fant jeg ut igår) Men lønnen skal visstnok gå opp til 200,- pr time snart. Løfter alt fra puter og sofaer, til teakbord som veier 70kg. (puh)

Skrevet

Jobber i en elektroforretning. Jobber 2 ganger i uken pluss litt ekstra av og til. Tjenr fra 3000-7000 i måneden alt etter hvor mye jeg jobber. Driver også med webdesign så det hender jeg drar inn noen lapper der og.

Er 16 (snart 17)

Skrevet

Jobber i eget firma for tiden, og har gjort det en god stund.. Tjener greit der. Men nå skal jeg starte og jobbe på annlegg, kommer nok til og tjene godt der etterhvert..

Skrevet

Jeg jobber som leiemorder som spesialiserer meg på Sv- og Krf-politikere. Jeg jobber gratis da dette anses som veldedighetsarbeid.

Desverre gjør jeg en altfor dårlig jobb.. skjerpings.

Skrevet (endret)
jeg var vikar i hansa. salgskonsulent.

5943089[/snapback]

Kunne tenkt meg en sånn jobb. :)

5943526[/snapback]

ja jeg synes det er ganske greit selv egentlig... mye mer selvstendig enn å feks jobbe på kiwi..

Endret av 2mass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...