Gå til innhold

TES: Negative ting ved Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fornøyd er selfølgelig han også :) men å påstå at en xbox har bedre grafikk enn en pc er bare tull.

5866739[/snapback]

 

Tja. Bedre grafikk enn en middels pc. En super-pc-rigg til mange tusen klarer seg sikkert bedre, men koster også ørlitegranne litt mer enn 360'en.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
fornøyd er selfølgelig han også :) men å påstå at en xbox har bedre grafikk enn en pc er bare tull.

5866739[/snapback]

 

Tja. Bedre grafikk enn en middels pc. En super-pc-rigg til mange tusen klarer seg sikkert bedre, men koster også ørlitegranne litt mer enn 360'en.

5866745[/snapback]

 

tja for en full opplevelse med en xbox må du vel også ha et HD-TV? ganske dyrt blir vel det

Lenke til kommentar
fornøyd er selfølgelig han også :) men å påstå at en xbox har bedre grafikk enn en pc er bare tull.

5866739[/snapback]

 

Tja. Bedre grafikk enn en middels pc. En super-pc-rigg til mange tusen klarer seg sikkert bedre, men koster også ørlitegranne litt mer enn 360'en.

5866745[/snapback]

 

tja for en full opplevelse med en xbox må du vel også ha et HD-TV? ganske dyrt blir vel det

5866764[/snapback]

 

Sant nok, I surrender. (Kjøpte meg hd-ready projektor over jul, så jeg er diskvalifisert fra å prate om hvor billig konsoll-spilling er...)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
det kan jeg tenke meg er digg :) spille Oblivion på storskjerm :p

5866778[/snapback]

Det beste er jo å sette sammen det beste fra "begge" verdene.

Kjøp en HD prosjektor med 190*1080P, og en super rigg til flerfoldige titusener. Og så spiller du slik spillet er ment å spilles ;):w00t:

(f.eks en "! Alienware Liquid Chilled Quad-SLI" til bare 15 000 USD)

Og prosjektoren til rundt 100 000kr, så Koster likemye som en middels billig bil bare. :roll:

 

+ spillet til 400-500kr for spillet.

 

EDIT: Ja det er bedre grafikk på en PC enn på en Xbox. Selv 6600GT kan gjøre det, men om det er med en spillelig Framerate er en annen sak. :roll:

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Men går det ikke fint an å koble Xbox 360 til en vanlig PC-skjerm da, og fortsatt få kjørt det på maks oppløsning? Man MÅ jo ikke kjøpe en über-barsk kjempe-TV for å utnytte Xboxens grafikk fullt ut i såfall?

 

Jaja, jeg vet ikke så mye om hvordan dette vil funke i praksis, kan jo hende det ikke blir det helt store for alt jeg vet. :whistle:

Lenke til kommentar
Men går det ikke fint an å koble Xbox 360 til en vanlig PC-skjerm da, og fortsatt få kjørt det på maks oppløsning? Man MÅ jo ikke kjøpe en über-barsk kjempe-TV for å utnytte Xboxens grafikk fullt ut i såfall?

 

Jaja, jeg vet ikke så mye om hvordan dette vil funke i praksis, kan jo hende det ikke blir det helt store for alt jeg vet. :whistle:

5869557[/snapback]

 

Jeg bruker min pc-skjerm på Xbox-en. Funker fint det. ingenting å si på oppløsningen. Nå ha spesiell kabel til Xbox-en da. Så er det jo litt mas å bytte om fra Xbox til pc hele tiden, hvis du ikke ahr 2 skjermer da :p

Lenke til kommentar
Men går det ikke fint an å koble Xbox 360 til en vanlig PC-skjerm da, og fortsatt få kjørt det på maks oppløsning? Man MÅ jo ikke kjøpe en über-barsk kjempe-TV for å utnytte Xboxens grafikk fullt ut i såfall?

 

Jaja, jeg vet ikke så mye om hvordan dette vil funke i praksis, kan jo hende det ikke blir det helt store for alt jeg vet. :whistle:

5869557[/snapback]

 

Helt riktig, det går uten problemer. Så 360 er en god del billigere enn en pc med tilsvarende oblivion-ytelse.

Lenke til kommentar
Men går det ikke fint an å koble Xbox 360 til en vanlig PC-skjerm da, og fortsatt få kjørt det på maks oppløsning? Man MÅ jo ikke kjøpe en über-barsk kjempe-TV for å utnytte Xboxens grafikk fullt ut i såfall?

 

Jaja, jeg vet ikke så mye om hvordan dette vil funke i praksis, kan jo hende det ikke blir det helt store for alt jeg vet. :whistle:

5869557[/snapback]

 

Helt riktig, det går uten problemer. Så 360 er en god del billigere enn en pc med tilsvarende oblivion-ytelse.

5869632[/snapback]

 

har aldri hørt om noen som kobler konsollen sin på en pc-skjerm men ok. la gå

Lenke til kommentar
Men går det ikke fint an å koble Xbox 360 til en vanlig PC-skjerm da, og fortsatt få kjørt det på maks oppløsning? Man MÅ jo ikke kjøpe en über-barsk kjempe-TV for å utnytte Xboxens grafikk fullt ut i såfall?

 

Jaja, jeg vet ikke så mye om hvordan dette vil funke i praksis, kan jo hende det ikke blir det helt store for alt jeg vet. :whistle:

5869557[/snapback]

 

Helt riktig, det går uten problemer. Så 360 er en god del billigere enn en pc med tilsvarende oblivion-ytelse.

5869632[/snapback]

 

har aldri hørt om noen som kobler konsollen sin på en pc-skjerm men ok. la gå

5869645[/snapback]

 

Men mus og tastatur gjør opp for at pc er mye dyrere. (nesten ivhertfall)

:)

Lenke til kommentar
Men mus og tastatur gjør opp for at pc er mye dyrere. (nesten ivhertfall)

:)

 

 

Pfft. Syns gamepad går helt fint jeg. (Er gammel pc-gamer, men kjøpte 360 etter jul. )

5870933[/snapback]

Men lenger ettertanke, så kan jeg tenke meg at gamepad faktisk går greit i Oblivion. :hmm:

 

Vanskelig å bruke bue?! :roll:

Lenke til kommentar
Men mus og tastatur gjør opp for at pc er mye dyrere. (nesten ivhertfall)

:)

 

 

Pfft. Syns gamepad går helt fint jeg. (Er gammel pc-gamer, men kjøpte 360 etter jul. )

5870933[/snapback]

Men lenger ettertanke, så kan jeg tenke meg at gamepad faktisk går greit i Oblivion. :hmm:

 

Vanskelig å bruke bue?! :roll:

5870954[/snapback]

 

Bittelitt mer knepigt å sikte med gamepad enn med mus, men det er vel vanesak. Hovedforskjellen er at man ikke klarer å sikte seg "inn" like kjapt som med mus.

Synes dog dette veies opp av at jeg med gamepad kan lene meg tilbake i sofaen og slappe av mer. ;)

Lenke til kommentar
Men mus og tastatur gjør opp for at pc er mye dyrere. (nesten ivhertfall)

:)

 

 

Pfft. Syns gamepad går helt fint jeg. (Er gammel pc-gamer, men kjøpte 360 etter jul. )

5870933[/snapback]

Men lenger ettertanke, så kan jeg tenke meg at gamepad faktisk går greit i Oblivion. :hmm:

 

Vanskelig å bruke bue?! :roll:

5870954[/snapback]

 

Bittelitt mer knepigt å sikte med gamepad enn med mus, men det er vel vanesak. Hovedforskjellen er at man ikke klarer å sikte seg "inn" like kjapt som med mus.

Synes dog dette veies opp av at jeg med gamepad kan lene meg tilbake i sofaen og slappe av mer. ;)

5871194[/snapback]

 

Kan jeg og det! :tease: Har pc-skjermen på stuebordet og lener meg godt tilbake i sofaen med tastaturet i fanget og musa ved sidenav meg ^^ kan fremdeles ha fordelen av å bruke mus til sikting selv om man liker sofaen :p

Lenke til kommentar

Ting jeg ikke har likt med Oblivion til nå (Har spilt ca. 1 døgn):

 

-Ser ut til å være færre bøker enn i Morrowind, og ca. halvparten av dem er bøker tatt i fra det forrige spillet. (Veldig skuffende for en som liker å lese Tamriel lore! :()

 

-Alt for få voiceactors, selv om de gjør jobben sin bra.

 

-Fjesene til 99% av folka ser ufattelig stygge ut, akkurat som i Morrowind.

 

-Scaling systemet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...