ShAvAnO Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Det er ikke noe som heter juksing i singleplayer-spill. Det er opptil enhver å optimalisere spillet slik at det blir mest mulig morsomt/utfordrende for en selv. Hvis man ikke forstår dette mangler man noe vesentlig. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Det er ikke noe som heter juksing i singleplayer-spill. Det er opptil enhver å optimalisere spillet slik at det blir mest mulig morsomt/utfordrende for en selv. Hvis man ikke forstår dette mangler man noe vesentlig. 5851389[/snapback] "HVIS IKKE JEG KLARER DENNE BOSSEN UTEN Å SKRU NED VANSKELIGHETSGRADEN SKAL JAGGU INGEN ANDRE FÅ LOV TIL DET HELLER!" Sorry. Småsur etter lang dag på jobb. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Det du sier, er at det er greit å stille ned vanskelighetsgraden med en gang det oppstår en utfordring. Jeg er uenig, forstå det! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 lol. Dette er litt komisk. Jeg har det motsatte problemet: Jeg nekter å røre vanskelighetsgraden. Det er iallfall ikke snakk om å skru den ned. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 For en barnslig krangel. Noen liker å jukse når de legger kabal for å få den til å gå opp. Andre liker å få den til å gå opp ved å følge spillereglene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Hmm... Visste ikke det var mulig å stille på vanskelighetsgraden engang. Helt greit for de som har behov for det, personlig tror jeg ikke jeg kommer til å røre den. Det jeg kom for å klage på: Hvorfor i helvete er det ikke mulig å se bak seg når man rir (og I HVERT FALL i tredjeperson)? Dette gjør det meget vanskelig å holde styr på sine tilbakestående NPC-følgesvenner. Hvis man ikke snur seg rundt hvert 20.sekund for å se om idiotene fortsatt henger med, får man plutselig "X is unconscious", og kan egentlig bare glemme å finne ham igjen. Når vi først er inne på temaet pathfinding, synes jeg det var ganske imponerende da en soldat som skulle hjelpe meg for å stenge Oblivion-gaten i Kvatch fant det for godt å bare tusle rett ned i lavaen og daue. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 man holder bare inne R så kan man se bakover. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Savesystemet er helt på trynet... Man burde få en savemappe til hver character,det blir alt for mye rot å ha f.eks 3 characters i samme savemappe Er det kommet ut noe mods eller noe som endrer på dette? Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Det som irriterer meg, er at det er så helsikkes mørkt av og til! Umulig å se hvor man skal, og å ta opp fakkelen hele tiden er slit. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Er ikke noe stress hvis du binder fakkel til en hotkey. En annen mulighet er jo å trene seg opp i Illusion, og kjøpe en Night-Eye spell. Kan lage potions med det og forresten. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 2. april 2006 Rapporter Del Skrevet 2. april 2006 Denne tråden er Blasfemi og Injurie! Lenke til kommentar
Juke Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Savesystemet er helt på trynet...Man burde få en savemappe til hver character,det blir alt for mye rot å ha f.eks 3 characters i samme savemappe Er det kommet ut noe mods eller noe som endrer på dette? 5855029[/snapback] Du har sikkert tenkt på dette selv allerede, men du kan jo alltids gjøre dette manuelt i allefall. Skal du bytte fra character A til character B, flytter du A sine savegames ut fra savegamekatalogen og til et valgfritt område på harddisken, og deretter flytter du character B sine inn i savegamekatalogen. Så bytter du på denne måten etterhvert som du vil spille med de forskjellige characterene dine. Ikke verdens mest elegant metode, men det funker i allefall. Endret 3. april 2006 av Juke Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Savesystemet er helt på trynet...Man burde få en savemappe til hver character,det blir alt for mye rot å ha f.eks 3 characters i samme savemappe Er det kommet ut noe mods eller noe som endrer på dette? 5855029[/snapback] Du har sikkert tenkt på dette selv allerede, men du kan jo alltids gjøre dette manuelt i allefall. Skal du bytte fra character A til character B, flytter du A sine savegames ut fra savegamekatalogen og til et valgfritt område på harddisken, og deretter flytter du character B sine inn i savegamekatalogen. Så bytter du på denne måten etterhvert som du vil spille med de forskjellige characterene dine. Ikke verdens mest elegant metode, men det funker i allefall. 5858851[/snapback] Det er jo ting man kan scripte også. Verre for oss 360-brukere.. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 På Xbox 360 blir det nok vrient, ja... Får håpe en fremtidig patch tar seg av dette da, det er sikkert mange som irriterer seg over akkurat denne mangelen ved save-systemet. Det er neppe vanskelig å få til et slikt system i alle fall. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Eneste som irriterte meg i begynnelsen, men som jeg etterhvert har lært å leve med, er at det høres ut som det er en mann og en kvinne som har spilt inn alle stemmene. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Eneste som irriterte meg i begynnelsen, men som jeg etterhvert har lært å leve med, er at det høres ut som det er en mann og en kvinne som har spilt inn alle stemmene. 5859207[/snapback] Litt fler enn en av hvert kjønn.. men kan umulig være mer enn 3-4-5 stk. Litt dumt ja, uansett. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) En litt snål ting med dialogene er at enkelte av folkene har forskjellige stemmer avhengig av hva de sier. Spør du etter "rumours" har han kanskje en mørk stemme, mens han plutselig har en mye lysere stemme når du spør etter noe annet. Men dette er jo en bagatell, da. Godt mulig det er samme skuespiller som har spilt inn alle stemmene hos én enkelt NPC i et hvert tilfelle, men at det har gått litt surr i hvordan skuespilleren skal "gjøre seg til" fra tid til annen slik at det høres snålt ut i blant. En gang pratet jeg f.eks. med en dame som først hadde en forholdsvis ungdommelig stemme da jeg pratet med henne, men som plutselig fikk veldig-gammel-dame-stemme når jeg spurte om noe annet. Endret 3. april 2006 av Juke Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Det som irriterer meg, er at det er så helsikkes mørkt av og til! Umulig å se hvor man skal, og å ta opp fakkelen hele tiden er slit. 5856179[/snapback] Du kan jo skru opp brightness da, så ser du antydning til veggene iallfall når du er inne i huler og slikt. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Det som irriterer meg, er at det er så helsikkes mørkt av og til! Umulig å se hvor man skal, og å ta opp fakkelen hele tiden er slit. 5856179[/snapback] Du kan jo skru opp brightness da, så ser du antydning til veggene iallfall når du er inne i huler og slikt. 5859512[/snapback] Liker egentlig det at det er så mørkt. Er en litt spesiell følelse når man er dypt inne i en hule og fakkelen plutselig sier "pffft!". :!: Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Så er det noe for enhver smak. Endret 3. april 2006 av TrondH86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå