Gå til innhold

TES: Negative ting ved Oblivion


Anbefalte innlegg

Det som ikke er bra med Oblivion er at hovedkortet mitt gikk til helvete midt under spillinga..

 

Det som skjedde var at jeg skulle gå ut av et hus, loading-bildet kom opp, alt frøys, og så ble plutselig hovedkortet ødelagt (det fant jeg ut i går..) :dontgetit:

 

Fikk aldri startet opp pc`en igjen..

Flyttet alle delene mine over på et annet gammelt hovedkort, og da fungerte alt fint.

 

 

Får vel ikke legge skylden på Oblivion da..

 

 

:ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For en barnslig krangel. Noen liker å jukse når de legger kabal for å få den til å gå opp. Andre liker å få den til å gå opp ved å følge spillereglene.

5853715[/snapback]

I kabal er det juks, i oblivion er det en ting som utviklerene vil at skal være med som gjør det lettere, da er det ikke juks.

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg, er at det er så helsikkes mørkt av og til! Umulig å se hvor man skal, og å ta opp fakkelen hele tiden er slit.

5856179[/snapback]

Du kan jo skru opp brightness da, så ser du antydning til veggene iallfall når du er inne i huler og slikt.

5859512[/snapback]

Eller bruke spells eller liknende som gjør at man kan se i mørket...

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg, er at det er så helsikkes mørkt av og til! Umulig å se hvor man skal, og å ta opp fakkelen hele tiden er slit.

5856179[/snapback]

Du kan jo skru opp brightness da, så ser du antydning til veggene iallfall når du er inne i huler og slikt.

5859512[/snapback]

Eller bruke spells eller liknende som gjør at man kan se i mørket...

5860303[/snapback]

 

Eller bare godta at det er vanligvis mørkt i grotter og huler.

Lenke til kommentar
Savesystemet er like dårlig som på Morrowind. Håper det blir løst av en eller annen genial modder :D

5864628[/snapback]

Savesystemet er flott! Ikke for ofte (som gjør det enkelt) eller at du faller for langt bak. (finens jo sef noen ganger du starter for langt tilbake, men allikevell flott).

Raske savinger og loadinger!

Lenke til kommentar
han tenker nok på at det ikke er delt opp etter karakterer, alle ligger på samme sted, noe som blir kjipt når man har 2-5 andre karakterer..

5864783[/snapback]

 

Word :)

 

Burde vært noe sånt som at man kunne velge hvilken character man vil når man starter opp spillet, istendenfor å måtte bla seg gjennom 367 savegames for å finne den igjen :hrm:

Lenke til kommentar
Ja. Syns savesystemet har forbedringer. Savegamene skulle hatt navn etter hvilken char det var b.l.a.

5864965[/snapback]

 

Det står jo navnet på char'en i hver save da, så helt galt er det ikke. Men hadde vært fint med separate saves per karakter. :)

5864981[/snapback]

Hmm.. Ok. Har bare spilt hos en kamerat jeg :) Men burde vært seperate saves ja!

Lenke til kommentar

Oblivion er et genialt spill, MEN :wallbash:

 

Hvorfor har samme person flere stemmer?

 

Og han som flyr etter gray fox, lex ettelleranna. Jeg prata med han og trøkte på "gray fox" da kom den standard stemmen med at han ikke fins. lol :wallbash:

 

Og hvorfor kan man bribe alle man ser? det er jo bare teit, du gå inn til en greve og gir han 20 gull og da liker han deg mye bedre. Egentlig er jo det frekt. :dontgetit:

 

Hvis det er noen som prater frekt til meg pga av en quest jeg har gjort og jeg prater med han og får han til å like meg så smiler han når jeg "prater" men når jeg går normalt igjen så er han sur igjen.

 

Burde ikke folk bli ganske sure når jeg bryter meg inn midt på natta? Neida, de bare reiser seg opp og prater normalt med meg :wallbash:

 

Folk som løper etter meg i dungeons stopper i de fellene som henger ned fra taket(kjetting og kule med pigger på) hvis gangen er litt trang.

 

Og hva er vitsen med å ha på gress? Det er jo bare så vilt og uoversiktelig, men det er jo egentlig ikke noe negativt da, mer smak og behag ^^

 

Eneste jeg har funnet ut hittil, men hvis jeg skulle skrive om alt det bra hadde det tatt flere dager :D

Lenke til kommentar
Oblivion er et genialt spill, MEN :wallbash:

 

Hvorfor har samme person flere stemmer?

 

5865526[/snapback]

 

 

ehm.. det var nok dyrt nok som det var å få lagt på stemmer for hvert jævla tema i spilllet, har aldri spillt et spill med like mye dialog som faktisk har stemmer på ALT, noe oblivion har.

 

En bør kunne akseptere at samme tema/samme svar blir fortalt med samme stemme.

 

Er forøvrig enig i mye av det andre du sier, utenom med gresset så klart :p

Endret av Pheonix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...