Gå til innhold

TES: Problemer med Umbra *** Spoiler ***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok henne rundt lvl 18 eller no. Veldig morsom og jevn fight!

Enkel Orco a' Elfo fight, muskler mot muskler. Varte sikkert i 5 min eller no, høres kanskje ikke så lenge ut... men det er det.

Det er en grunn tell at hu er så vanskelig, siden Clavicus Vile ikke gir oss questen før vi har rimelig høy level.

Han Umbra fra Morrowind var ikke akuratt no spjæling heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager at jeg går OT her, men jeg har et stort problem med denne questen: Når jeg går tilbake til Vile's Shrine for å fullføre questen, klikker spillet! Uansett hva jeg velger, henger hele driten seg tre sekunder etterpå!!

Noen som har samme feil?

Skrevet
Beklager at jeg går OT her, men jeg har et stort problem med denne questen: Når jeg går tilbake til Vile's Shrine for å fullføre questen, klikker spillet! Uansett hva jeg velger, henger hele driten seg tre sekunder etterpå!!

Noen som har samme feil?

5852868[/snapback]

Med mindre det har noe med dette å gjøre, kan du vel heller starte en ny tråd.

Skrevet

LOL:P

brukte tre piler jeg;)

lvl 18 og hu hadde full ebony armor;)

bue 12 dmg + 15 cold pr strike

pil 7 dmg + 15 fire strike ;)

det gjorde susen:P

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om hun blir vanskeligere etter hvert som eget level stiger. Jeg tok henne med et glass long-sword som level 17. Da hadde jeg 105 i strength (fortify strength) og 99 i blade. Brukte i tillegg bra armor med mye reflect damage enchantments. Hun fikk ikke inn ett treff på meg. Jeg synes de vanlige monstrene jeg møter i caves og lignende er vanskeligere.

Skrevet

Jeg hadde mange piler. Hoppet opp på en søyle, hoppet videre til en søyle uten bord rett ved, og skjøt piler i henne til hun sluttet å reise seg opp. Mange mange mange piler.

Skrevet

nop det er bare å springe til hula hennes sør vest for startbyen. den ligger akkurat der veien samles etter å ha delt seg litt, se kartet.

jeg denga ho med dark elf snike-bue-blade dama mi. sleit som en helt. hoppa opp på en søyle ved siden av det hullet i rekkverket ved rommet der ho står. skøyt masse piler på ho, men ga opp det. men da jeg dro fram en fire damage staff jeg hadde i inventory, 40 point damage, så velta ho etter noen få skudd. så magisk skade er å anbefale.

men til dere som snakker om quest, har jo selv fått det med at jeg ikke kan legge fra meg sverdet pga det er et quest item. hvem quest er det snakk om og hvor får jeg det?

Skrevet
Har tatt Umbra, men hvor får man questet?

5880790[/snapback]

Ved Clavicus Vile sitt shrine.

Mister man umbra sverdet i questen?

5881119[/snapback]

Du kan velge om du vil beholde sverdet eler om du vil ha en annen gjenstand

Skrevet
jeg sprang som en helt baklengs og skøyt sikkert 30 piler i henne :D funket bra det.

5852515[/snapback]

Det samme gjorde jeg, hadde ingen problemer med å ta ho der. Gikk ganske mange piler ja hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...