Gå til innhold

TES: Problemer med Umbra *** Spoiler ***


Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har tips på hvordan drepe Umbra i Vendasel dungeonen,sørvest for Imperial City. Er Khajit thief på level 9,og har ikke nubbsjans på å drepe henne. Har prøvd forskjellige strategier, og både bue, blade og staff, men hun dreper meg på 4-5 hugg. 3x sneak attack piler skader henne nesten ikke i det hele tatt, og jeg har prøvd å kite henne med staff og,men det fungerer like dårlig. Noen som har drept henne som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun datt i vannet en gang vi drev å herja på en bru. Jeg skøt henne et par ganger med piler mens hun var i vannet, men det hadde ca 0 effekt, så jeg hoppet i vannet og fikk henne til å svømme etter meg, så ja, jeg tror muligens hun følger etter i vannet også.

 

Men det kan hende hun fulgte etter meg i vannet bare pga at hun datt ufrivillig i vannet først.

Endret av stengah
Lenke til kommentar
Har sett henne, men hun angriper jo ikke. Er det en quest man må gjøre for å drepe henne? Eller har hun ingen mening i spillet enn at hun har noe bra stash?

5833985[/snapback]

 

 

Er noe quest greier, eller værtfall Umbra sverdet er til en quest, får nemlig ikke droppet det, står noe om at "you cannot trow away a quest item"

Lenke til kommentar

hvordan får dere vaktene til å angripe henne? når jeg har lurt henne inn til byen vil bare vaktene ta meg.. plutselig har jeg bounty på meg og alt mulig.. hvis jeg velger å betale bountyen og så går tilbake etterpå er hun borte.. så noen tips hadde vært fint :)

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar
hvordan får dere vaktene til å angripe henne? når jeg har lurt henne inn til byen vil bare vaktene ta meg.. plutselig har jeg bounty på meg og alt mulig.. hvis jeg velger å betale bountyen og så går tilbake etterpå er hun borte..  så noen tips hadde vært fint :)

5834897[/snapback]

Det skjedde med meg også første gangen jeg lokka henne til byen. Må jo nesten være en bug ellerno, fordi jeg loadet et game rett før jeg gikk inn i hula hennes, så gikk jeg til byen istedet for å sjekke om jeg hadde bounty på meg, og det hadde jeg ikke. Så da gikk jeg tilbake til hula hennes og lokka henne med til byen en gang til, og da hadde jeg ikke bounty lengere og vaktene angrep henne.

Lenke til kommentar
hvordan får dere vaktene til å angripe henne? når jeg har lurt henne inn til byen vil bare vaktene ta meg.. plutselig har jeg bounty på meg og alt mulig.. hvis jeg velger å betale bountyen og så går tilbake etterpå er hun borte..  så noen tips hadde vært fint :)

5834897[/snapback]

Det skjedde med meg også første gangen jeg lokka henne til byen. Må jo nesten være en bug ellerno, fordi jeg loadet et game rett før jeg gikk inn i hula hennes, så gikk jeg til byen istedet for å sjekke om jeg hadde bounty på meg, og det hadde jeg ikke. Så da gikk jeg tilbake til hula hennes og lokka henne med til byen en gang til, og da hadde jeg ikke bounty lengere og vaktene angrep henne.

5835931[/snapback]

 

Kan det tenkes at første gangen, da du fikk bounty, så hadde ikke hun fått slått på på deg før du dro'a til byen?

Mener at om kun du slår, og hun ikke får slått tilbake, så teller det som et lovbrudd :p

Lenke til kommentar

Vel nå har jeg klart det i hvertfall.. tok å eide henne nede i grotta hennes.. er lvl 3 bare så jeg er litt stolt!

 

Tror jeg vet hvorfor den buggen med bounty skjedde... det er pga at det er du som inleder combat og da er det en crime.. og når du treffer vaktene første gangen vil de putte deg i fengsel med en gang.. fikk også dark brotherhood invite på den killen av umbra dama.. så noe i den retningen må det jo være..

 

Kan det tenkes at første gangen, da du fikk bounty, så hadde ikke hun fått slått på på deg før du dro'a til byen?

Mener at om kun du slår, og hun ikke får slått tilbake, så teller det som et lovbrudd

 

vet at jeg ble slått på mange ganger.. men fortsatt ville de arrestere meg... og ingen gjorde en ting med henne..

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...