Gå til innhold

Gnikke seg til orgamse på T-banen..


Kenny000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det høres veldig ekkelt ut. Særlig hvis det er ei dame på 80 som står og humper på beinet ditt. Kjenner kjønnsaften står i alle kanter fra de tørre lefsene hun har mellom beina... Æsj!

5786751[/snapback]

 

haeh.. var akkurat dette jeg sa var ekkelt, men er jo bare fint dersom det er en liten søt jente :p *ikke missfårstå liten i denne sammenheng :p *

Lenke til kommentar

Hm, jeg opplevde noe lignende en gang på bussen. Det var riktignok ikke gnikking, men jeg stod og holdt meg fast i en sånn stolpe-sak, og plutselig tok jenta som stod bak meg og la hånden sin over min. Kan kanskje ha vært noe av det samme ? Uansett, jeg bare tenkte "..PSYCHO!" og gikk av bussen på neste stopp. Men når jeg tenker over det i ettertid, så var hun jo ganske søt.. Damn! :p

Lenke til kommentar

Det har skjedd meg :( Da jeg var 14, tok jeg siste t-bane hjem. Det var veldig få i t-banevognen og en gammel mann med ryggsekk satt rett ovenfor meg. Uten at jeg skjønner noen ting, sitter han der med stå (kan se det utenpå buksen). Han begynner å gni og gni og ser på meg med det mest usexy blikket ever. Reiste meg opp og satte meg noen rader lengre ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...