Gå til innhold

Gnikke seg til orgamse på T-banen..


Kenny000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, jeg opplevde noe lignende en gang på bussen. Det var riktignok ikke gnikking, men jeg stod og holdt meg fast i en sånn stolpe-sak, og plutselig tok jenta som stod bak meg og la hånden sin over min. Kan kanskje ha vært noe av det samme ? Uansett, jeg bare tenkte "..PSYCHO!" og gikk av bussen på neste stopp. Men når jeg tenker over det i ettertid, så var hun jo ganske søt.. Damn! :p

5786863[/snapback]

Det som er deilig er trange busser. så kommer fler og fler folk på. Jeg stiller meg alltid opp der hvor den lekreste står. I hop om og få gnikket litt.

Lenke til kommentar
Det var en som var litt stakkarslig som tok tbanen jeg tok(hadde downs eller noe), han stod i tbane vogna, med "mannfolk" blad og tok på seg selv, tunga ute og så litt, err tilfreds ut

5786978[/snapback]

ææææh!

 

Tror ikke jeg gidder å ta halv-åtte-banen i morgen, den bruker å være så full :ermm:

Lenke til kommentar
Hadde det vært en lekker-jente "sex-gnikker" hadde ikke jeg hatt noe imot det.

5787376[/snapback]

Er vel mest menn som får effekt av gnikking, hvis ikke jenta står og skrever mot deg... Og jeg kan egentlig tenke meg at det er de som ikke "får noe" til vanlig som klarer å tenne på det...

Lenke til kommentar
Hadde det vært en lekker-jente "sex-gnikker" hadde ikke jeg hatt noe imot det.

5787376[/snapback]

Er vel mest menn som får effekt av gnikking, hvis ikke jenta står og skrever mot deg... Og jeg kan egentlig tenke meg at det er de som ikke "får noe" til vanlig som klarer å tenne på det...

5787423[/snapback]

Nja, det kan være noe i hjernen som får dem opphissa, jeg har aldri fått utløsning på trange busser. Uansett hvor tett intil og pen jenta har vært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...