Gå til innhold

Gnikke seg til orgamse på T-banen..


Kenny000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg opplevde at jenta som satt ved siden av meg på busse sovnet og hodet falt ned i fanget på meg, ble faktisk litt opphisset av det...  :blush:

Da hu våknet sa jeg bare at hu godt kunne ha hodet sitt der, gjorde ikkeno...  :roll:

5789004[/snapback]

 

ble hun ikke redd da hun ikke fant hodet sitt?

Lenke til kommentar
Jeg opplevde at jenta som satt ved siden av meg på busse sovnet og hodet falt ned i fanget på meg, ble faktisk litt opphisset av det...  :blush:

Da hu våknet sa jeg bare at hu godt kunne ha hodet sitt der, gjorde ikkeno...  :roll:

5789004[/snapback]

I dag datt det en fyr som var dopa på heroin på fanget mitt, når bussen bremsa. Skal si jeg ble opphissa.

 

Kanskje det siste ikke er sant men :p

Lenke til kommentar
Jeg opplevde at jenta som satt ved siden av meg på busse sovnet og hodet falt ned i fanget på meg, ble faktisk litt opphisset av det...  :blush:

Da hu våknet sa jeg bare at hu godt kunne ha hodet sitt der, gjorde ikkeno...  :roll:

5789004[/snapback]

 

heh, hadde ei søt jente som sovna på skuldern min fra Roskilde og hjem ... hu var litt flau når hu våkna, men jeg syns det var helt greit jeg :)

Lenke til kommentar
Jeg opplevde at jenta som satt ved siden av meg på busse sovnet og hodet falt ned i fanget på meg, ble faktisk litt opphisset av det...  :blush:

Da hu våknet sa jeg bare at hu godt kunne ha hodet sitt der, gjorde ikkeno...  :roll:

5789004[/snapback]

 

ble hun ikke redd da hun ikke fant hodet sitt?

5789027[/snapback]

 

Hahaha! :!:

 

Kongebra kommentar!

Lenke til kommentar
Tror det er som nevnt i artikkelen større utbredelse av dette i f.ex. t-banen i Tokyo, hvor folk står som sild i tønne. Og sikkert mer enn en pervo som gnikker seg tett inntil muggene til nærmeste kvinnfolk.

5788661[/snapback]

Der går det faktisk verre for seg. Kvinner har tilåmed fått sine egne subway tog der menn ikke får stige på pga det store problemet der borte med tafsing.

 

http://ballz.ababa.net/uninvited/groping.htm

Lenke til kommentar

Sist helg var jeg ute med en kamerat og dama hans, hadde vært i kontakt med diverse jenter i løpet av kvelden, men det ble aldri no mer enn snakking og dansing liksom. På bussen hjemover satt det seg en ganske så søt jente vedsiden av meg. Yay! tenkte jeg, nå kan jeg kanskje få pratet hu til å bli med meg hjem :whistle:

 

Jeg merket at jenta satt seg ganske så tett inntil meg og jeg bøyde hodet litt frem for å hilse på og få en litt bedre titt på jenta. Ingen respons. Jaja, tenker jeg og setter meg tilbake. Jenta fortsetter å trykke seg inntil meg og lener hodet mot skuldra mi. Neste som skjer er jo at jeg sovner.

Hørte fra kameraten min dagen derpå at vi så ganske søte ut der vi lå med hodene lent inntil hverandre:P Dessverre for meg så ble hun ikke med oss tilbake :thumbdown:

 

Ble jeg utsatt for en "gnikker" tror dere? Hvis det var tilfellet så vil jeg bli "gnikket" på mer :cool:

 

(Posten ble delvis Off Topic og delvis On Topic, beklager)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...