Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

En ting jeg har stusset på er den skinnjakka til Ragger.. Den må vel begynne å lukte "litt", for vaske den går vel ikke an å gjøre.. Jeg er ikke så mye inne på skinn, men vet at det blir klamt ihvertfall..  :sick:

6039122[/snapback]

 

Hele garderoben til Ragger og mannen selv lukter nok vil jeg anta. :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk bryr seg om det er svensker eller nordmenn som er igjen.

 

Linn kom med et gullkorn her om dagen da. "Vet dere hva vi jenter kaller baksnakking? Ventilasjon!". Noen trenger tydeligvis å sette i proppen på Linn, for der blåser det visst sterk kuling i ventilasjonsanlegget.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk bryr seg om det er svensker eller nordmenn som er igjen.

 

Linn kom med et gullkorn her om dagen da. "Vet dere hva vi jenter kaller baksnakking? Ventilasjon!". Noen trenger tydeligvis å sette i proppen på Linn, for der blåser det visst sterk kuling i ventilasjonsanlegget.

6039833[/snapback]

Vil jo at en nordmann skal vinne, da:-PpP

 

Bestandig like moro å høre Linn sine teorier på saker og ting.

Lenke til kommentar
Trodde Jessica ikke brydde seg, jeg. Har du Bigbrother-kanalene?

6041096[/snapback]

Nei, hun sa jo hun ikke brydde seg. Men hun har jo sutret over det to-tre ganger nå! Nå som oppdraget er ferdig har de kanskje mer tid til å sutre mer, vet ikke helt jeg ,men.

 

Har ikke kanalene, nei! Følger med på nettsiden, på oppdateringer.

Lenke til kommentar
En ting jeg har stusset på er den skinnjakka til Ragger.. Den må vel begynne å lukte "litt", for vaske den går vel ikke an å gjøre.. Jeg er ikke så mye inne på skinn, men vet at det blir klamt ihvertfall..  :sick:

6039122[/snapback]

 

Nja, han vasker den ikke i tradisjonell forstand, men han dusjer den. :!: Han hadde den nemmelig på seg her en dag når han dusjet i boblebadet... Danne hjalp til med skrubbing.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...