Gå til innhold

Hvordan var DIN nyttårsaften ?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

faktisk passe edru hele kvelden.... tre halvfulle melkeglass med vodka blanda med julebrus va alt.....ikke brisen engang omtrent...

Ellers så gikk det et par postkasser, søppelbøtter og en bil som fikk en liten rakett under seg:P akkurat som vanlig... dæven hvor fort vi sprang :p han kom jo ut å ropte å banna han i bilen jo...

Lenke til kommentar

Ganske grei nyttårsaften egentlig.

Startet med en halvflaske tequila, 2 sjampis og 6 øl.

Var meininga vi skulle til byen til kl 12. men fikk det ikke til så vi kom til byen ved nesten 2. Men da var det jo nesten tomt der.

surra rundt i byen til ca 4 tiden, da vi fant noen som kunne betale taxien vår opp til en kompis så vi kunne fortsette festen der :p der drakk jeg opp resten av tequilaen den andre sjampisen og et par øl, og var like drita som ved 12. tia :p

Og husk å aldri send fyrverkeri mot en flokk av folk, selv om du bommer så må du flyge :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Familiemiddag. Drikke. Spille Buzz med fetteren. Fest. Drikke mer. Ta bilder av folk som flyr i juletrær. Få skyss inn til byn. Sovne. Våkne av kjempesmell. Ligge å høre på folk som sprenger bosspann.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Ikke noe spesielt egentlig.

 

0800-1600 Jobbe aka. kjedelig

1700-1930 Msn vorspiel. Var ganske gøy egentlig.

2000-2330 Drikke sammen med venner med Gladiatoren i bakgrunnen. Var greit nok

2400-0200 Være i byen noe som var veldig kjedelig. Er ikke så gøy å se på en gjeng apekatter som løper rundt i byen og skriker mens du blir bombardert av raketter.

Lenke til kommentar

dro på forspiel klokka 8 ca, sekken full av vodka og pils. Når klokka var 10 ca så var vodkaen borte, og jeg kasta meg på pilsen. Det var vel i den tiden vi dro på festen også.

Festen var bra, masse kjentfolk og mye damer, men hun jeg pekte ut ville ikke bli med meg hjem så da ga jeg faen og drakk masse champis med resten av vennene mine.

 

Falt inn døra hjemme i 5 tiden, fant ut at jeg var hjemme alene og forsynte meg med ost og kjeks som sto på bordet. Tenkte da at man må selvfølgelig ha rødvin til dette, og bekka neppå med et glass vin. Begynnte å bli veldig kvalm da, og heiv meg rett i senga. Når jeg vokna første gangen i dag, fant ejg ut at jeg var full enda, og drakk litt vann og la meg for å sove igjen. Klokka halv 2 kommer fattern inn og vekker meg, og ser at jeg har en krafig bakrus i det jeg reiser meg, og da er det populært og dytte på meg og synge høyt og slå på pianoet..

Lenke til kommentar

Gikk til en som bodde laaangt inne i skogen, der var det fest. Siden ingen andre klarte å få i seg vodka blandet med noe scweppesbrus (pyser), fikk jeg alt. Så var det å hilse på jentene, som likte meg ganske godt. Så takket jeg nei til sex fra en over middels pen jente, som likte meg veldig godt (hva F tenkte jeg på?) Så drakk jeg enda litt mer, og så fyrte vi opp FamilyPack-pakken med fyrverkeri.

 

Beste nyttårsaften noensinne :)

Lenke til kommentar

Familymiddag

Ned på isen for å skyte

Drikke seg sørpe dritings

Skyte litt til

Kjøre harryrally på isen typ BMW M-style med påmontert fyrvereri \o/

Bli skikkelig svimmel

Drikke seg opp igjen

Gå heim

Fylleprate med kaiern på msn

Sove.

 

Og så klarte eg å fikse eksosanlegget på bilen for så å ødelegge det igjen 3 timer og 100 pigg etterpå. =(

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Mest bortkasta 12hallitere jeg har kjøpt, hadde noe smått blankt i en cola flaske også da, men ble faen ikke full engang...

Eneste oppturen var så flott fyrverkeriet var og singstar :D de er villt =)

Edit: En opptur til: solgte en halliter (16kr) til 50kr så jeg gikk rikere enn da jeg kom ;)

Endret av icer
Lenke til kommentar

Begynte med middag hos en kompis, spiste kalkun (for nte gang denne julen :hrm: ), og drakk noe vin. Så drakk vi litt øl og litt mer vin, og så litt konjakk. Da vi var gode og brisne fant vi ut av at vi skulle spille dette nye musikkquiz-spillet på PS2, og det gikk seg til med varierende resultater. :D

 

Kl. 24 fikk vi skutt opp raketter og slikt, uten noen nevneverdige insidenter. Etter det er det noget uklart hva som skjedde, vi endte opp på et nachspiel i et hus, men hvor det var vet jeg egentlig ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...