Gå til innhold

Hvordan var DIN nyttårsaften ?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig en fin kveld jeg. Var vel forholdsvis rolig, men ble absolutt full nok. Som vanlig tror jeg at jeg ikke er så full som det jeg er, men fant jo ut det i etterkant. ^^

 

Spiste hummer med familien oppe hos tante og de. Kjørte hjem og hadde singstarfest. Klarte å blande endel gode drinker, lillesøster stjal alt for mye rusbrus av meg. Fikk henene til å rydde siden hun hadde tatt drikke av meg ( ja man utnytter seg visst av fulle storesøstre) Mari og jeg ringte masse folk, har trådløs hjemmetelefon med høytalerfunksjon :wee: Etter alle hadde dratt hjem tok hu siste venninna som var igjen og jeg å lagde oss litt mat. Så satte vi oss faktisk og så på My Name is Earl foran dataen i noen timer..

 

Hadde alt i alt en bra kveld og det var god stemning hele veien!

Lenke til kommentar

Hadde fest her hjemme frem til 12 tiden, så dro vi nedover mot byen for å se på raketter og sånn. Det gikk ganske fleibede for seg her ja, var noe dritt å rydde opp. Rundt to tiden stakk en kamerat av meg og jeg til faren min på nach der, sammen en hauv med andre folk på rundt 40. Var ganske gøy, ble der til halv 6 tiden.

 

Alt i alt helt grei kveld. :)

Lenke til kommentar
Hadde det ganske gøy, bortsett fra at jeg mista mobilen min i dass, og nå er den helt ubrukelig... Må bruke en gammel Nokia.. :no: Heldigvis blir det ny mob i morgen! :w00t:

5367497[/snapback]

 

Jeg mast min i en kopp med glovarm kakao med krem en gang.... Satt den på tørketrommelsen en dag eller to så var den like fin. Bare vibreringen ville ikke funke. :p Ville satt den på tørk, kanksje du er like heldig som meg

Lenke til kommentar

joda, var grei den.. sende opp raketter og slikt..

 

og så dro jeg å festet i en grillstue 5km unna:P..

 

var greit det.. klina med 2stk samtidig.. men tror ikke det blir noe seriøst utav noen av dem:P

 

og siden jeg nokk var den som var mest edru måtte jeg få en veninnde som bodde 100meter unna hjem.. noe som tok en time..

 

da jeg kom hjem i 8 tiden la jeg meg og fikk abbsolutt ikke sove.. sovna ikke før klokken 1 i dag.. og våkna klokken 2...

 

siden har jeg sottet her med pc'en min<3

Lenke til kommentar

Ganske bra nyttårsaften egentlig :)

 

17:00 - 18:30 familiemiddag, indrefilet av reinsdyr :D - drikke litt øl

 

18:30 - 19:45 slappe av

 

19:45 - 03:30 vors hos noen kompiser, hadde det jævlig moro. Kom mange folk utover kvelden, så det ble fest(rundt 30 stykk i ikke så alt for stor leilighet (90kvadrat)). Hadde det skikkelig moro, mye øl/sprit/champis og mange hyggelige folk.

 

03:30 - 05:00 Tur inn til sentrum for å få meg noe å spise (alle bensinstasjoner på danmarksplass hadde bestemt seg for å holde stengt...). Fin gåtur som i den tilstanden vi var i tok ca. 30 min. Slengte drit til en full idiot som lagde bråk på bensinstasjonen og fikk meg en burger. Gikk så hjem og der ventet søvn.

 

05:00 - 16:30 Sov

 

P.S. Tidspunktene har jeg gjettet meg frem til og de er sånn noenlunde korrekte, men jeg tar ikke ansvar for feil :p

 

Alt i alt veldig bra :thumbup: (utenom at jeg ikke fikk meg noe dame jeje)

 

edit: Kom hjem en time tidligere enn jeg trodde, hadde postet et særdeles stygt bilde på RPP

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Hadde det ganske gøy, bortsett fra at jeg mista mobilen min i dass, og nå er den helt ubrukelig... Må bruke en gammel Nokia.. :no: Heldigvis blir det ny mob i morgen! :w00t:

5367497[/snapback]

 

Jeg mast min i en kopp med glovarm kakao med krem en gang.... Satt den på tørketrommelsen en dag eller to så var den like fin. Bare vibreringen ville ikke funke. :p Ville satt den på tørk, kanksje du er like heldig som meg

5367505[/snapback]

Kjenner til en som hadde mobilen liggende på taket av russebussen i regnvær i over et døgn. Den ble tørket i ovnen på svak varme (50-60 grader eller noe), og fungerte i ettertid. Det var enkelte problemer med displayet, men ellers var den fin.

Lenke til kommentar

Hadde tenkt og drikke. Men så ble jeg med familien og familievenner når jeg fant ut butikkene hadde stengt. Planen var og dra til sentrum til en annen venn som ikke drakk etter 00:00, men han dro hjem i 00:20 tia. Ble på familiefesten med en god venn, spilte litt poker og halo på xbox. Så var vi innom på en fyllefest i 20min før jeg synest det ble helt feil å være på edru fyllefest. Vi dro til vennen min å så My name is Earl.

 

Grei nyttårsaften, men neste år blir det nok drikke :)

Lenke til kommentar

Ganske fin egentlig. Nesten alle vennene mine var i Hemsedal uten meg så jeg ble med en kamerat på vors med noen venner av han. Vi stakk så til byen hvor noen tøser holdt hjemme-alene-fest. Traff mange ukjente folk og hadde det ganske moro. Fyrte opp noe krutt og hadde pepperkakehuskrig før vi la oss kl. 8. Kjørte på med runde to utover dagen og dro hjem kl. 3.

Lenke til kommentar

vel, mora til han jeg var til, la an på meg, nasty, så klarte jeg å slå istykker baderomsdøra, pga noen låste oss inn, kan ikke annet enn å skylde på alkoholen :S desuten var det to jenter jeg hadde overtaket på, men så kom jeg på hvor idiotisk det var å holde på med 2 samtidig, så jeg ente opp med ingen... alt i alt, trasig.. :S

Lenke til kommentar

Nyttårsaften min dette året tilbringte jeg i Hemsedal med typen, kompiser av typen og dama til en av gutta. Skikkelig pølsefest altså. Først spiste vi middag på Peppes Pizza, hun andre jenta og jeg spiste en salat for å få fullt utbytte av alkoholen. Drakk Vodka Russian til maten og senere satte vi oss i baren der jeg drakk Cosmopolitan, Strawberry Daquiri og tyrkershots. Senere tok vi taxi til oppholdsstedet og drakk champagne der og fyret opp raketter (jeg holdt meg til stjerneskudd). Litt over tolv bråkte jeg med noen jenter som kalte meg hore av den dumme grunn av at jeg kom nær hun ene (med vilje, hehe). Da ble hun fort våt av champagne og noen fremmedgloser kom også ut av munnen min tror jeg. Etter dette hadde jeg et kjapt nyttårsknull på badet foran vasken før jeg ble så full at toalettet ble min beste venn og jeg ble båret i seng av typen. Våknet ni i dag til tidenes fylleangst og hadde det helt jævlig de fem timene hjem til Oslo.

Lenke til kommentar

Var i Oslo på fest, drakk meg ufin, snakket sludder med mennesker jeg ofte bare ser èn gang i året, ble vennlig med en dame, ble uvennelig med damens kjæreste, så raketter, drakk meg ufinere, nachspiel 0600 med næreste venner, kamerat gikk i bakken med huet først og var borte i 10 min, taxi til legevakta der vi humret lystig av en med brennmerker på rumpa og en til som hadde sjonglert med pappas nyslipte kjøkkenkniver (litt trist egentlig, men der og da var det gøy), fikk kompisen ut av legevakta 3t senere med 6 sting og smertestillende, kræsjet i sofaen kl 10 i dag.

 

Hurra! Gleder meg til neste år :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...